מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: simply smart

צור קשר עם simply

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 15


 מאמרים שנכתבו על ידי simply smart
  • מכון כושר לחיזוק הגוף

    פורסם בתאריך 05/27/2013 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    המודעות לבריאות והקשר הישיר לפעילות גופנית באופן אינטגראלי במהלך היום יום, הובילו לפריחה עצומה בתחום חדרי הכושר, המציעים לכל אדם להשתלב בפעילויות גופניות שונות. מכון כושר הוא לא מה שהיה לפני 10 או 15 שנה, כיום מציעים חדרי הכושר שימוש במתקנים שונים (גם כאלו שאתם זוכרים מעברכם) וחוגים מגוונים המאפשרים לכל מנויי להשתתף בהם לרבות אירובי וספינינג. ..קרא את המאמר השלם ..

  • גדרות - יופי ובטיחות במוצר אחד

    פורסם בתאריך 04/30/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    גדרות תוחמים והופכים מתחם לשטח פרטי. הם מהווים אות וסימן לטריטוריה שהגדר חוצצת אותה בין מה שבתוכה לבין מה שמעבר לה. חברה מובילה לייצור מעקות, סורגים, שערים וגדרות מציעה לכם מגוון עשיר של מוצרים לפי דרישה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפלות חוזרות - תופעת טבע אבל לא חוק טבע

    פורסם בתאריך 02/26/2013 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    הפלה היא אחת התופעות המצערות והעצובות ביותר שעלולה אישה "לחוות" במהלך היריונה. כאשר חלות הפלות חוזרות הן אות וסימן לבעיה המחייבת טיפול. לבד מהאופן שבו מסייעת הרפואה הקונבנציונאלית להתמודד עם תופעה זו ניתן לקבל מענה לה באמצעות הרפואה המשלימה. אף שהנושא טעון ורגיש הוא ודאי לא נושא שהשתיקה יפה לו. זה נושא שראוי ולגיטימי לדבר עליו. יתר על כן - הוא נושא המחייב דיבור, בראש ובראשונה כדי להודות בקיומה של בעיה ולאחר מכן בכדי למצוא טיפול אפקטיבי לפתרונה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פרגולה מאלומיניום - קלה ויעילה לחיפוי להצללה

    פורסם בתאריך 02/24/2013 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    בשנים האחרונות רווח השימוש בפרגולות מאלומיניום מכל הטעמים שצוינו לעיל. צוות מקצועי מיומן יתקין בביתכם בתוך זמן קצר ביותר את הפרגולה שתיוצר במפעל החברה על פי רצונכם והעדפתכם. אגב, ניתן כמובן לבחור שתי פרגולות ואף יותר, במבואות הבית ובחצר, בצורות ובצבעים שונים על מנת להעשיר את החזות ולייפות את הנוף. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חנות למשקפיים במרכז - רואים רחוק רואים שקוף

    פורסם בתאריך 02/21/2013 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    זה מכבר הפכו משקפיים לאביזר אופנתי, אשר עם השיקולים בבחירתם נמנה גם עיצובם. הם חלק מה- LOOK, מהנראוּת. חנות למשקפיים במרכז מציעה לכם משקפיים איכותיים מעוצבים לנוי ולהידור, עם מסגרות מגוונות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • די גיי למסיבה – בכפיים וברגליים

    פורסם בתאריך 01/30/2013 תחת קטגוריה מוזיקה

    מי מכם הפוקדים בקביעות ובתכיפות מועדונים שונים ומהווים חלק בלתי נפרד מהמשתתפים במסיבות שונות ודאי יודעים עד כמה חשוב ומרכזי הוא מעמדו של די גיי למסיבה. ישנן מסיבות רבות, אשר קיומו של תקליטן בהן או העדרו הן ההבדל באווירה השורה בהן ולא אחת- עד כדי כך- בין הצלחתן לבין כישלונן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ריהוט למוסדות חינוך – השקעה ודאית בתלמידים

    פורסם בתאריך 01/23/2013 תחת קטגוריה חינוך ולימודים

    היסוד למוסד חינוכי מושקע הוא הריהוט. מוסדות חינוכיים צריכים להתחשב בעיצוב, ארגונומיה, נוחות ושרידות הריהוט להצלחת המוסד ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוסיקה לחתונה - מארש וכל השאר...

    פורסם בתאריך 01/16/2013 תחת קטגוריה מוזיקה

    מסיבת החתונה היא ודאי אירוע מרגש. מאחר שסוף מעשה במחשבה תחילה, נכון וראוי, מומלץ ורצוי לחשוב היטב על מוסיקה לחתונה.





    חברת תקליטנים המציעה שירותי מוזיקה לאירועים תאפשר לכם לתכנן מבעוד מועד, בקפידה ותוך ליווי מקצועי צמוד ומתן עצות וסיוע ככל שיידרשו, לקביעת הפס קול המוסיקלי בחתונתכם. זה לא רק הניסיון העשיר. זו לא רק ההיכרות עם בעליהם של בעלי אולמות וגני אירועים במרכז הארץ, שבהם זוגות רבים בוחרים להינשא. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים- ניתן לטפל

    פורסם בתאריך 12/31/2012 תחת קטגוריה חינוך

    בימינו ילדים רבים מאובחנים בהפרעת קשב וריכוז. לילדים אלו קשה להתרכז בלימודים, בשיעורים ובמטלות בית מסוימות שהם צריכים לבצע. הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים נפוצות מאוד אצל ילדים בכל הארץ וישנן שיטות רבות המציעות טיפול להפרעות אלה ..קרא את המאמר השלם ..

  • ניתוח תיקון חזה - ייתכן ואפשרי

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה ניתוחים פלסטיים

    נשים רבות סובלות - ממש כך - מפגמים בחזה שלהן, אם בשל העדר סימטריה בו ואם בשל צורתו הלא תקינה. ניתוח תיקון חזה ישפר את איכות החיים ויחזק את הביטחון העצמי ..קרא את המאמר השלם ..

  • נווה צדק – שכונת בוטיק מתחדשת בתל אביב

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    שכונת נווה צדק, השכונה הראשונה בתל אביב מחוץ לגבולות יפו מתחדשת והופכת למרכז תרבותי ועסקי. פריחת השכונה מביאה עמה תושבים חדשים, מלונות בוטיק ועסקים ..קרא את המאמר השלם ..

  • אודישנים לשחקנים – המפתח להצלחה

    פורסם בתאריך 12/24/2012 תחת קטגוריה יוצרים ויצירה

    אם גם את 'נגועים' בחיידק המשחק, מאז שהיית קטנה כולם זיהו בך כישרון הטבעי. אם למדת בבית ספר לשחקנים מקצועי ואתה מתמחה באימוץ דמויות כאילו הם עורך השני. אם יש לכם כשרון מוזיקלי, מאפיין מיוחד, את המשהו הנחשק שכל במאי ירצה, אודישנים לשחקנים הם המהלך הנכון להצלחה עבורכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הדברה – יש ברירה

    פורסם בתאריך 11/25/2012 תחת קטגוריה ניקוי וטיפוח

    הדברה היא פעולת תחזוקה מונעת או משמשת לביעור המפגע. ישנם סוגים רבים של מזיקים שלא ניתן להדביר באמצעים ביתיים. לכן חשוב למצוא את חברת ההדברה המתאימה לטפל בנגע ..קרא את המאמר השלם ..

  • לימודי ביטוח בתל אביב - עדיף ללמוד במקום הכי בטוח

    פורסם בתאריך 11/22/2012 תחת קטגוריה ביטוח

    לימודי ביטוח מאפשרים ללמוד נושא חשוב ואטרקטיבי עם שכר גבוה ואפשרויות קידום. הלימודים בתל אביב פותחים לכם אופציות מגוונות להשתלב בתחומי ביטוח שונים ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר