די גיי למסיבה – בכפיים וברגליים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


די גיי למסיבה – בכפיים וברגליים

פורסם בתאריך 01/30/2013 ע"י simply smart בקטגוריה מוזיקה | צפיות: 1557 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מוזיקה לאירועים ומסיבות, מוזיקה למסיבות, די ג'יי למסיבה, די ג'יי לאירועים,

 מי מכם הפוקדים בקביעות ובתכיפות מועדונים שונים ומהווים חלק בלתי נפרד מהמשתתפים במסיבות שונות ודאי יודעים עד כמה חשוב ומרכזי הוא מעמדו של די גיי למסיבה. ישנן מסיבות רבות, אשר קיומו של תקליטן בהן או העדרו הן ההבדל באווירה השורה בהן ולא אחת- עד כדי כך- בין הצלחתן לבין כישלונן.
די גיי קובע את המוזיקה ונותן את הטון. מזהה את רחשי הלב, את הטעם הרווח, יודע מה הם הלהיטים החמים המקפיצים את המשתתפים במסיבה אל רחבת הריקודים, התקליטן מתפעל את המוזיקה באופן שיוצר אווירה, שומר על המתח, מגרה כל העת את המשתתפים בגירויים חדשים.
תפקידו של התקליטן משול לתפקידו של מנהל המסיבה. הוא יודע ליצור באמצעותה אווירה ולנצלה לעידוד המשתתפים לשמוח בה באופן פעיל ואקטיבי, במיוחד על ידי הבאתם על רחבת הריקודים והשארתם בה במשך זמן רב באמצעות רצף של שירים מקפיצים.

די גיי למסיבה - איש המפתח בה
די גיי הוא העורך המוזיקאלי, המפיק והמבצע. בהיותו אחראי וממונה על המוזיקה באירוע, מרוכזים בידיו כוח והשפעה רבים. הוא קובע את הקצב ואת הרצף. הוא יוצר הריגושים והסיסמוגרף שלהם גם יחד. אין ספק כי התקליטן הוא איש המפתח במסיבה.
על מנת לקבל שירות מקצועי לעילא, חשוב ליצור קשר מבעוד מועד. ככל שתקדימו ליצור קשר כך תוכלו ליהנות משירות שייתן לכם מענה על ציפיותיכם. תוכלו להביא לידי ביטוי את הטעמים וההעדפות המוזיקליות שלכם, ודאי במסיבות שאתם יוזמים ואתם המזמינים את המשתתפים.
מסיבה שמועשרת במוזיקה טובה היא מסיבה קצבית, אולי אף סוערת, מסיבה שאין בה רגע דל, מסיבה שאינה דועכת ואינה גוועת כל עוד התקליטן מפליא בביצועיו. לא פעם ניתן לראות מי מבין המשתתפים במסיבות "עולים לרגל" אל הפודיום שעליו ניצב התקליטן ומבקשים שיר זה או אחר.
תפקידו של די גיי למסיבה מוגדר, הלכה למעשה, על ידי האופן שבו הוא מבצע את תפקידו. יש תקליטנים שתקניים, הנותנים למוזיקה, ולה בלבד, "לדבר", ולעשות את שלה. לעומתם, יש המתבלים את השירים בדברי קישור בין השירים, מוהלים הומור ונוסכים אווירה משוחררת ונעימה. הם מעודדים את האנשים לרקוד ואף להצטרף לשירים השונים. תקליטן מקצועי ומנוסה טובע את המסיבה בחותמו אבל עושה זאת ברגישות רבה.

אודות simply smart

simply smart

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר