מאמן אישי – מקצוע עם אופי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מאמן אישי – מקצוע עם אופי

פורסם בתאריך 01/24/2013 ע"י יסמין חיו בקטגוריה קואצ'ינג | צפיות: 950 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הכשרת מאמנים אישיים, מאמן אישי, אימון אישי

 ישנם אנשים המעדיפים לבחור לעצמם עבודה עם ראש קטן, שבה הם חוזרים הביתה כל יום בשעה קבועה ללא טרדות ובלי לשאול את עצמם איך הם הצליחו להשפיע על חייהם של אחרים. ההחלטה באיזה מקצוע לבחור והאם לעמוד במרכז הבמה או מאחורי הקלעים, היא החלטה של אופי ושל סגנון הקריירה המתאים לכל אחד ואחד מאתנו. אם אתם אנשים שאוהבים להשפיע ולהיות בעלי מקום משמעותי בחייהם של אחרים, אתם לא חייבים לבחור דווקא בפוליטיקה או בתפקיד ציבורי. ישנן עוד דרכים להגיע אל אנשים, לעזור ולעשות עבודה משמעותית.

כמעט כל אדם מגיע בשלב כלשהו בחיים לפרשת דרכים, לצורך להגיע להחלטה קשה בקריירה או בתוך המשפחה, בעסק או באופן אישי. כל אדם עובר את השלבים האלה בכוחות עצמו ונעזר בחוזקות שלו על מנת להוציא את המקסימום במדרגות החיים שלו. אבל עם התמיכה הנכונה, ההכוונה והליווי של מאמן אישי, לכל אדם יש סיכוי טוב יותר להתמודד עם האתגרים הניצבים בפניו בצורה בוגרת וממצה יותר. האימון האישי מחדד עבור המתאמן את המטרות שהוא רוצה להגיע אליהן. ברגע שהמטרה חדה וברורה, קל יותר להשיג אותה.

בתהליך האימון, המאמן האישי עוזר למתאמן לסלול את הדרך אל עבר המטרה בצורה מאוד מדויקת, כאשר המאמן מלווה את האדם בכל השלבים עד השגת המטרה, תוך תמיכה וביצוע שיטות אימון שבהם מתרגלים ומלמדים את המתאמן להתגבר על "כשלים" באופי שלו, המפריעים לו להגיע אל היעדים שהציב לעצמו.

לא כל אדם בנוי להיות מאמן אישי. בין התכונות הדרושות לעבודה עם מתאמנים ולהשגת תוצאות: כריזמה, אמינות, אהבת אדם, רצון לעזור לזולת ועוד. כאשר מאמן עובד עם אדם על הבעיות שלו, הוא נחשף להרבה רגשות ומאוויים של האדם ולכן הוא צריך לגלות רגישות, אך יחד עם זאת נחישות, על מנת שיוכל להשפיע ולא לתת לרגשות שליליים כגון עצב, כעס או חוסר ביטחון להשפיע ולמנוע מהמתאמן לעמוד ביעדים.

אם את או אתה מרגישים כי יש לכם את התכונות המתאימות ללוות אנשים באופן צמוד ואישי, כדאי שתפנו להכשרת מאמנים אישיים ותמצו את היכולות שלכם במקצוע האימון. במכללה לרפואה טבעית ישנם קורסים למאמנים אישיים, שבהם לומדים מאל"ף ועד תי"ו את כל הכלים המשמים את המאמן האישי בעבודתו, משלב ההיכרות עם המתאמן, דרך התאמת תהליך האימון, הליווי, ועד השגת היעדים.

לאחר סיום הלימודים במכללה, תוכלו לפתוח עסק עצמאי ולעסוק כמאמנים אישיים ולהפוך את תכונות האופי הטובות שלכם למקצוע מהנה ומספק! בהצלחה!

אודות יסמין חיו

קאוצ\'רס סקול - בית הספר לאימון אישי הצטרפו אלינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/israel.coachers.school

יסמין חיו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר