להיות מאמן אישי מיוחד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


להיות מאמן אישי מיוחד

פורסם בתאריך 12/05/2012 ע"י יסמין חיו בקטגוריה קואצ'ינג | צפיות: 861 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אימון אישי לתזונה, אימון לדיאטה, הרזיה באימון אישי

 אין זה סוד כי בשנים האחרונות מספר המאמנים בארץ גבוה מאוד. רבים גילו את הפוטנציאל במקצוע החדש והחשוב הזה, והחליטו ללמוד להיות מאמנים אישיים ולהפוך לעצמאיים המטפחים קריירה חדשה. בהתחלה, כשמספר המאמנים היה נמוך, כל מאמן אישי היה ייחודי מאוד, והקהל בישראל עדיין לא הכיר את התחום. כיום יש כבר מודעות רבה יותר לתחום האימון ולתועלת שלו בשלבים שונים של חיי האדם, ובעקבות זאת רבים יותר פונים למאמן אישי. אולם מכיוון שכמות המאמנים גדלה מאוד, כל אדם המחפש מאמן צריך לברור את בעל המקצוע המתאים לו ביותר, וההחלטה היא לא תמיד פשוטה.


יועצים עסקיים רבים טוענים כי המפתח עבר בעל עסק כדי להתבלט על פני שאר המתחרים טמון בבידול. הכוונה היא שבעל העסק צריך למצוא את הייחוד שלו, את אותם ערכים או תכונות שיש לו בלבד, ולהדגיש את אותם יתרונות בכל אמצעי השיווק שלו. כך קהל היעד שלו ימצא אותו היתר קלות, יתחבר אליו ויפנה אליו ולא למתחרים. בתחום האימון, הבידול העסקי יכול להיות פנייה לקהל יעד מסוים (למשל נשים), התמחות בתחום ספציפי (כמו אימון לדיאטה) וכדומה.

הרי אין אף מאמן שיכול לומר על עצמו שהוא מומחה בכל התחומים ויש לו ניסיון עם כל הקהלים. בנוסף, גם העדפה אישית של המאמן משחקת פה תפקיד חשוב. אם המאמן הוא בעל רקע כמנהל בחברה גדולה, ייתכן שיבחר באימון עסקי או אימון תעסוקתי. לעומת זאת מאמנת אישית שהפכה לא מזמן להיות אם, תעדיף אולי לאמן אימהות צעירות.


התמקדות באימון לתזונה


אחד התחומים המתפתחים כיום בתוך עולם האימון הוא תחום התזונה והדיאטות. בעיית עודף המשקל נוגעת לאנשים רבים, וכמו כן – יותר ויותר אנשים מבינים כי התזונה היא המפתח לבריאותם ולכן מעוניינים לעשות מהפך בתזונה שלהם ושל משפחתם. לשם ביצוע השינוי הנרחב הזה, ניתן לקחת מאמן אישי, אשר יתמוך, ילווה וידריך אותנו בתהליך.


אולם לא כל מאמן יכול לקחת על עצמו את האחריות ללוות אדם שרוצה לרזות או לשנות את התפריט שלו. על המאמן להכיר את תחום התזונה היטב ולהבין את התהליך הרגשי שעובר אדם בעת שינוי הרגלי האכילה שלו. את כל המידע והכלים הדרושים לשם כך, יכול המאמן ללמוד בקורס מאמנים לתזונה, שהוא קורס המיועד למאמנים אישיים המעוניינים לעסוק בתחום זה. ההתמחות בתזונה מייחדת ומבדלת את המאמן, מכיוון שהוא בעל מומחיות בתחום ספציפי (ומאוד מבוקש!) של אימון לירידה במשקל.

אודות יסמין חיו

המכללה לרפואה טבעית

יסמין חיו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר