השנה תשיגו את כל היעדים שלכם! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השנה תשיגו את כל היעדים שלכם!

פורסם בתאריך 09/23/2012 ע"י יסמין חיו בקטגוריה אומנות | צפיות: 799 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אימון אישי, הכשרת מאמנים, מאמן אישי

 תחילת שנה היא תמיד שבר מרגש. אנו אנשים סנטימנטליים ויש לנו נטייה לסכם את השנה החולפת, ואנו עושים זאת לרוב בסלחנות כלפי עצמנו, אך יחד עם זאת, אנו יודעים היטב מה עשינו השנה בהצטיינות ובמה שגינו. אנו מכירים בכך (גם אם לא מודים בזה בפומבי) של בכל היעדים שלנו הצלחנו לעמוד ושלא קיימנו את כל הבטחותינו. לקראת השנה החדשה שמתחילה בהתרגשות ובשמחה רבה, אנו נוהגים להסתכל אחורה, והפעם להתחייב כי בשנה הקרובה לא נוותר לעצמנו ונתאמץ עוד יותר על מנת להשיג את כל מטרותינו ולעמוד ביעדים ברורים שאנו קובעים, למשל:

·         לחסוך כסף לשיפוץ הדירה.

·         ללמוד שפה חדשה.

·         לצאת כל סוף שבוע לטיול עם כל המשפחה.

·         לאכול בריא.

·         להפחית 5 קילוגרם.

·         להתפטר מהעבודה ולהקים עסק עצמאי.

·         ועוד.

לכל אדם יש שאיפות ומאוויים אשר מחכים להזדמנות הנכונה למימוש. אבל מה? זה בכלל לא פשוט לקום יום אחד בבוקר ולהחליט לעזוב את העבודה או לרדת במשקל באופן משמעותי. גם אם המטרה חשובה לנו מאוד וגם אם השגת היעד תקדם אותנו מאוד בחיים, אין זה פשוט להביא את עצמנו לעשות את מכלול השינויים והעבודה הקשה הנדרשת במטרה לקדם את העניינים. אנחנו צריכים איזושהי דחיפה אמיתית ומשמעותית להתחיל בתהליך ולאחר מכן ליווי ותמיכה אשר יסייעו לנו להתמיד ולא להישבר גם אם יהיה קשה.

את הדחיפה, הליווי והתמיכה ניתן להשיג באמצעות אימון אישי מקצועי. לצערנו, לרוב בני האדם אין בסביבתם חבר או קרוב משפחה אשר מסוגל לדחוף, לעודד ולתמוך במשרה מלאה ולקחת אחריות על תהליך של שינוי משמעותי, ולכן נדרשת לשם כך דמות מקצועית. מאמן אישי (או מאמנת כמובן) ממלאים את המשבצת הזו ומאפשרים גם לנו השנה, או בכל שנה אחרת – להגשים את השאיפות שלנו.

בתהליך האימון נפגשים בתחילה עם המאמן ומגדירים מהן המטרות. בתחילת התהליך חשוב להבין לעומק מה אנחנו רוצים להשיג מהתהליך ואילו מאוויים אנו מצפים להגשים באמצעות השגת היעדים. למשל אם אנו רוצים לרזות 10 קילוגרם, במה זה יעזור לנו? במקרים רבים מטרת העל היא להצליח יותר בחברה או בזוגיות, לחוש ביטחון עצמי או לשפר את ההצלחה בעבודה. ברגע שמגדירים את היעדים האישיים האמיתיים, קל יותר לעמוד בתהליך, בין אם מדובר באימון לדיאטה, אימון אישי, אימון עסקי ועוד.

תחילתה של שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לקחת את עצמנו בידיים ולהתחיל לשלוט בגורל שלנו. לכל אדם יש פוטנציאל להצליח ולהגשים את החלומות שלו. אבל בשביל להצליח צריך לעבוד קשה ולהשקיע. כשחשים שהתהליך הוא קשה או אולי אפילו בלתי אפשרי, זה הזמן לפנות למאמן אישי שעבר הכשרת מאמנים אישיים והוא בעל ניסיון בתחום שבו אנו צריכים עזרה.

אודות יסמין חיו

יסמין חיו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר