למה צריך אימון אישי? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


למה צריך אימון אישי?

פורסם בתאריך 05/29/2012 ע"י יסמין חיו בקטגוריה קואצ'ינג | צפיות: 1035 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אימון אישי, מאמן אישי, מאמנים אישיים, קורס מאמנים

כיום כולנו כבר מכירים או לפחות שמענו על מאמנים אישיים ועל עבודת האימון האישי בתחומים שונים בחיים. מי שלא נתקל באופן אישי בקרוב שעובר תהליך אימון, ודאי יצא לו לראות תכנית טלוויזיה כלשהי הכוללת שיטות ותרגילים שמאמנים אישיים עובדים בעזרתם. תהליך האימון דורש רצון מצד המתאמן ומקצועיות מצד המאמן, אשר מוביל את המתאמן שלו לעבר כמה יעדים:

· ביטחון עצמי – לעיתים חוסר ביטחון עומד בדרכנו ומונע מאתנו להצליח, אם זה בעבודה, בזוגיות או בכל תחום אחר בחיים. שיפור הביטחון העצמי יפתח דלתות חדשות בפני המתאמן.

· העצמה אישית – לא מספק לחזר את היכולות, אלא רצוי לעבוד על האמונה שלנו בעצמנו ובכך לגדול ולהתעצם.

· הצלחה מקצועית – המאמן לא יכול ללמד את המתאמן דברים הקשורים לתחום עיסוקו, מה שכן – הוא יכול לתרגל אותו להתמדה, דיוק, ניהול סדר עדיפויות וקבלת החלטות טובה יותר. כל אלה יעזרו לו להצליח יותר מבחינה מקצועית.

· התנהלות טובה יותר – כיצד לנהל ביעילות את הזמן? המסמכים והבירוקרטיה המשפחתית? ענייני הכסף בבית ובעסק? תהליך האימון יכול לתת לך כלים לנהל טו ביותר את הזמן והמשימות שלך.

· ועוד.

כיצד מתבצע האימון האישי?

אימון אישי מבוסס על הפסיכולוגיה של האדם, שהיא למעשה מסבירה דפוסים בהתנהגות שלנו וברגשות. בתהליך האימון מאמנים את המוח לאט לאט על מנת לשפר את אופן החשיבה, להגביר את המוטיבציה של התאמן ואת התושיה שלו במצבים מאתגרים. המאמן מאפשר למתאמן בדרך כלל לבחור בעצמו את התרגילים המתאימים לו, כדי שיוכל להתמיד ולעשותם מידי יום עד שיגיע להתקדמות כנדרש.

התהליך משלב גם כן שיחות, שבאמצעותן לומד המאמן להכיר את המתאמן, ללמוד מהם הקשיים בחייו ואילו תכונות טובות אצלו ניתן לנצל במטרה להתגבר על המכשולים הללו ולהגיע לתוצאות טובות לאורך זמן, שישנו את התנהגותו של האדם. למשל בתהליך של אימון לדיאטה, המאמן יוצר עבור המתאמן דרכים יצירתיות לראות את הדיאטה במבט חיובי, כך שהוא יוכל יותר בקלות להתמודד עמה ולעמוד בה. זה מתחיל מדרך אופטימית לנסח את ההחלטה להתחיל דיאטה, וממשיך יום יום בליווי צמוד, עידוד ותמיכה בהחלטה ובקשיים.

אודות יסמין חיו

יסמין חיו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר