מצלמת אבטחה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מצלמת אבטחה

פורסם בתאריך 05/18/2011 ע"י יונית דייטש בקטגוריה בית | צפיות: 1269 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אבטחה, שמירה, חברת אבטחה, חברת שמירה, מאבטח, מאבטחים, מצלמות במעגל סגור, מצלמת אבטחה.

התקנת מצלמת אבטחה היא הפתרון האולטימטיבי המאפשר לבעלי בתי עסק ומוסדות ואפילו לבעלי בתים פרטיים לדעת, כי המקום אשר בבעלותם מאובטח ברמה גבוהה. זאת משום שמצלמת אבטחה שמיוצרת היום, היא מצלמת אבטחה מתקדמת, המאפשרת לא רק הקלטה של המתרחש בשטח לשם צפייה מאוחרת בה, אלא גם הקלטה של המתרחש בשטח שניתן לצפות בה בזמן אמת. זאת משום שהיום קיימות מצלמות במעגל סגור המחוברות למסכים הנמצאים בחדרי בקרה, אשר עליהם משודר בשידור חי כל התוכן המוקלט. בנוסף כמובן שניתן לצפות בהקלטה גם בשלב מאוחר יותר, כאשר מעוניינים לברר במדויק מה התרחש באזור שאותו צילמה אותה מצלמת אבטחה.

מצלמת אבטחה – לאיתור מיידי
מקומות עבודה רבים מתקינים מצלמת אבטחה באזורים שונים, וזאת על מנת להרתיע את העובדים מלבצע מעשים אסורים כגון גניבות, השחתת רכוש, ריגול תעשייתי ועוד. במקרה בו ההרתעה לא מצליחה ובכל זאת מתבצעים במקום מעשים מעין אלה, הרי שבאמצעות מצלמת האבטחה ניתן לצפות במתרחש בשידור חי ולאתר את האדם שביצע אותם. מכיוון שמצלמת אבטחה פועלת 24 שעות ביממה, גם במידה שהמעשים מתבצעים בלילה כאשר אין איש במקום, ניתן לצפות בהקלטה בשלב מאוחר יותר, לזהות את מבצעי המעשים ולנקוט מהלכים כנגדם.

מצלמת אבטחה – גם בבית
מצלמת אבטחה המותקנת בכניסה לבית מאפשרת לבעלי הבית להיות רגועים ובטוחים יותר. זאת משום שמצלמת אבטחה שכזו מהווה גם במקרה זה גורם מרתיע אשר במידה שפורצים פוטנציאליים יזהו שהוא קיים, יכול מאוד להיות שהם יעדיפו להסתלק מהמקום ואולי לנסות את מזלם במקום אחר. במידה שהפורצים לא זיהו את מצלמת האבטחה ובכל זאת מנסים לפרוץ לבית, ניתן יהיה לראות זאת על כגבי המסכים הקיימים בבית ולהזעיק את המשטרה. כמובן שישנן מצלמות במעגל סגור הניתנות לחיבור למערכת האזעקה אם מותקנת כזאת בבית, וכך במידה שאותה מצלמת אבטחה המוצבת בכניסה לבית מזהה דמות חשודה, היא שולחת אות למערכת האזעקה שמתחילה לפעול. מערכת אזעקה מתריעה על ניסיון הפריצה באמצעות אות שהיא שולחת לטלפון הנייד של בעל הבית ו/או למוקד האבטחה שאליו היא מחוברת, וכך, תוך זמן קצר, מגיעים למקום כוחות סיור ו/או משטרה, על מנת לבדוק את השטח ולנסות לתפוס את הפורץ.

מצלמות במעגל סגור – גם ביישובים
היום ערים ויישובים רבים עושים שימוש במערכת מצלמות אבטחה, המאפשרת להם שליטה ובקרה על המתרחש ביישוב. ביישובים שכאלה מותקנת בדרך כלל מצלמת אבטחה בסמוך לשער הכניסה על מנת לדעת בדיוק מי נכנס ומי יוצא מהיישוב, ומצלמות אבטחה נוספות מותקנות ברחבי היישוב על מנת להרתיע את התושבים מלבצע מעשי פשיעה, אלימות או השחתה, ובמידה שבוצעו מעשים שכאלה – לאתר את מבצעיהם.

לסיכום – אין ספק כי התקנת מצלמת אבטחה מגבירה מאוד את הביטחון בכל מקום בו היא מותקנת, ומאוד מומלץ להתקינה במקומות עבודה, מוסדות חינוך, מוסדות ציבור ואפילו בבתים פרטיים.
 

אודות יונית דייטש

יונית דייטש

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר