מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: ברזילי מור

צור קשר עם ברזילי

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 12


 מאמרים שנכתבו על ידי ברזילי מור
  • דילים לאילת

    פורסם בתאריך 09/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    חברות התיירות והמלונות, אשר עדיין מעוניינים להרוויח, באים לקראת הצרכן ומאפשרים לו לצאת אל חופשה באילת במגוון של מחירים, במבחר של שירותים ותנאים, על ידי הוצאה למכירה של דילים לאילת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • סוף שבוע בלונדון

    פורסם בתאריך 09/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    חילופי המשמר של החיילים הבריטים מתרחשים ממש אל נגד עיניכם, קולות בוקעים מן שעון הביג בן ואתם לוגמים לכם תה? אין ספק כי אתם במהלכו של סוף שבוע בלונדון! ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות למנצ'סטר

    פורסם בתאריך 09/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    אוהדי הכדורגל בוודאי כבר מכירים מקרוב את עירה של מנצ'סטר, שכן היא ביתן של שתי האימפריות הבריטיות, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. עיר תעשייתית זו, מהווה מוקד משיכה לתיירים בעיקר בזכות קבוצות הכדורגל שלה, אך לא רק. טיסות למנצ'סטר יטיסו אתכם אל יעד מפתיע, אשר בו תוכלו ליהנות לא רק מכדורגל, אלא גם מתרבות, אמנות, מוזיקה, אדריכלות ועוד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות לוינה

    פורסם בתאריך 09/11/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    בירת וינה היא מקום המציג לתפארה את אירופה הישנה והקלאסית, לצד התפתחות וקידמה בדמות עיר מודרנית. וינה, בירת אוסטריה, ממוקמת על גדות נהר הדנובה החוצה את אירופה, ועל כן גם מוסיפה לנוף האורבני שלה מן הטבע בצבעי על יד שימוש בכחול וירוק אשר סביב. אם אתם רוצים לראות את כל זה מקרוב, כנסו במהירות האפשרית אל אתר מונה, והזמינו אחת מן טיסות לוינה שיש לנו להציע לכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נופש ביער השחור

    פורסם בתאריך 09/11/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    בדרומה של גרמניה נמצא מקום קסום, שנראה כאילו נלקח מן האגדות. במדינת באדן-וירטמברג, יושב ונח לו יער מופלא, העונה לשם "היער השחור", בשל כוחותיו המאגים שסבורים המקומיים כי יש לו. חבל ארץ זה מכיל דונמים על גבי דונמים של פארקים ויערות, אשר מושכים אליהם מאות אלפי תיירים בשנה. שפע של אטרקציות ופעילויות נמצאות במתחם היער, ונותן משמעות אחרת לגמרי לזמן בעת נופש ביער השחור. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חבילות נופש לבזל

    פורסם בתאריך 09/11/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    בין הרי הריין והיורה, שוכנת העיר של השוויצרית הציורית של בזל. עיר מתקתקה זו, מחוברת היטב לשורשים היהודיים, ובעת נופש בבזל יותר ממומלץ לנסוע ולבקר גם באתרים חשובים אלו. חבילות נופש לבזל מוצעות להזמנה כל השנה באתר מונה טורס. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות לזלצבורג

    פורסם בתאריך 08/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    העיר הרביעית בגודלה באוסטריה רוצה להזמין אתכם לתייר בקירבה. לשם כך, האוסטרים פיתחו בעיר את ענף התיירות, וניתן למצוא בה כיום תרבות בשפע בדמות מוזיאונים לרוב. כמו כן, בזלצבורג ניתן לטייל ולהתרשם מן העבר של העיר, שכן היא משופעת בעתיקות, בקתדרלות ובכנסיות. בידקו והשוו את המגוון של חבילות נופש לזלצבורג שישנן בהיצע, שכדי שתוכלו גם את להתפעל מיופיה עוצר הנשימה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דילים לאנטליה

    פורסם בתאריך 08/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    דילים לאנטליה יאפשרו לכם להגיע לחופשה המושלמת של "בטן גב", בה תוכלו לפטם את עצמך במשקאות ומתוך מבחר עצום של מזונות. הצוות המקומי ינהל את כל התהליך וידאג לכל הצרכים והבקשות שלכם, אתם רק צריכים לדאוג לא לדאוג. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות למלטה

    פורסם בתאריך 08/29/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    טיסות למלטה יקחו אתכם ליעד רגוע, אשר מטרתו היא כי גם אתם תחזרו ממנו שפויים. הגיע הזמן כי גם הישראלים יגלו ויבלו בפנינה זו, המציעה איים אקזוטיים קסומים השווים לחופשה על חופים לבנים לגדות הים התיכון הכחול. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות ללוס אנג'לס

    פורסם בתאריך 08/25/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    בואו לחזות כיצד תעשיות הכלכלה המקומית של לוס אנג'לס, מושכות אליהן תיירים ובעצמם מכלכלות את הענף הזה מבלי יותר מידי השקעה. בין התעשיות הללו, אפשר למצוא ולסייר במפעלי ובאתרי הקידוח של תעשיית הנפט, לבוא ללמוד ולהתרשם מתעשיית החלל, לחזות בחידושים של מחר בתעשיית הטכנולוגיה, וכמובן להיחשף אל תעשיית האופנה והקולנוע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות לרומא

    פורסם בתאריך 08/25/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    רומא היא מהערים היפות באירופה, אם לא בתבל. מי שהייתה פעם מושבה של בירתה של האימפריה הרומית, העיר משופעת במבנים עתיקים מרהיבים ובאתרי תיירות שחובה לבקר בהם. אנו במונה טורס ריכזנו לנוחיותכם את מגוון הטיסות לרומא היוצאות מישראל, בכדי שתוכלו לרכוש את זו ההולמת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיסות לברצלונה

    פורסם בתאריך 08/25/2013 תחת קטגוריה טיולים ומסלולים

    ברצלונה היא מערי התיירות המובילות בעולם בשל השפע שלה באטרקציות ובפעילויות, כמו גם בנוף ותכנון מרהיבים, על גדות הים התיכון. בשל היותה יעד כה חם, הטיסות לברצלונה עוזבות את ישראל על בסיס יומי. במונה טורס אנו אספנו וריכזנו בעבורכם את מכלול הטיסות הללו, בכדי שיהיה לכם נוח לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר