מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: ליאת מנדלסון

צור קשר עם ליאת

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 44


 מאמרים שנכתבו על ידי ליאת מנדלסון
  • מזרונים – רוצים לישון בשקט

    פורסם בתאריך 04/07/2014 תחת קטגוריה בית

    בוודאי, במידה והלכת לחנויות רהיטים וכמובן שאם ראית טלוויזיה פעם א פעמיים בחייך, הרי שבוודאי שמעת את המושג "מזרונים אורתופדיים" אך האם אי פעם, רגע לפני ששקלת ללכת ולרכוש לעצמך מזרון אחד מהסוג הנ"ל, בדקת מהי המשמעות? מהו ההבדל בין מזרון שאיננו אורתופדי לאחד שכן נחשב כזה? ..קרא את המאמר השלם ..

  • הסיבות לשמן אנו זקוקים למרחב מוגן

    פורסם בתאריך 11/01/2013 תחת קטגוריה שיפוצים

    אין על כך ספק – תושבי מדינת ישראל צריכים לדאוג לעצמם מפני מקרים רבים אשר עלולים לאיים עליהם במהלך היומיום. כמו למשל: רעידות אדמה. מדינת ישראל יושבת על השבר הסורי אפריקאי היודע בשל אחד הסיבות המרכזיות לרעידות אדמה במקומות בהם הוא עובר ואנו היינו עדים למספר רעידות אדמה כאלו במהלך השבועות האחרונים. אם לא די בכך, בשל האיומים הרבים שיש מסביב למדינה (הכוונה היא למדינות איוב). אז כיצד ניתן להגן על עצמנו מפני התרחישים הללו? ובכן, אחד הדרכים הטובות ביותר היא על ידי בניית ממ"ד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תוכנית המתאר הארצית 38 – תצטרפו לתוכנית מצילת החיים

    פורסם בתאריך 10/02/2013 תחת קטגוריה שיפוצים

    במידה ואינכם יודעים לא כל אחד זכאי ליהנות מהתוכנית הנהדרת. על מנת להיות זכאי לתמ"א על המבנה בו אתם מתגוררים לענות על מספר קריטריונים והם: מבנים שגובהם עולה על שתי קומות, מבנים שגודלם הינו מעל כ-400 מ"ר וכמובן מבנים שהיתר הבנייה שלהם הוצא לפני התאריך 1.1.1980. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קרב מגע – מעולם זה לא נראה פשוט יותר

    פורסם בתאריך 09/30/2013 תחת קטגוריה אומנויות לחימה

    שיטת קרב המגע היא שיטה ישראלית שאומצה על ידי צה"ל ובשל כך צבאות נוספים מכל רחבי העולם החליטו לאמץ וללמוד אותה. שיטה זו נחשבת למיוחדת כיוון שהיא מסוגלת ללמד כל אדם בכל גיל לדעת כיצד להגן על עצמו אל מול תוקפנות בה אנו נתקלים יותר ויותר בשנים האחרונות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כיצד לבחור טבעת אירוסין עבור בן הזוג

    פורסם בתאריך 09/29/2013 תחת קטגוריה זוגיות

    אחת האפשרויות המקובלות ביותר עבור טבעות למטרות אירוסין לגברים היא אפשרות של הטבעת הקלאסית ומדוע? ובכן, גברים (בדרך כלל) לא חובבי תכשיטים מושבעים ולכן אין צורך להתחיל להסתבך ולחפש עבורם טבעות מעוצבות יתר על המידה. הפיתרון הטוב ביותר לכך הוא פיתרון של טבעות קלאסיות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טבעת מקסימה עם יהלומים

    פורסם בתאריך 09/29/2013 תחת קטגוריה זוגיות

    טבעות למטרות אירוסין הן טבעות בעלות משמעות סימבולית ובעלות מראה ייחודי שקשה למצוא כמותו בתכשיטים אחרים (כמו לדוגמא: שרשראות, צמידים, עגילים, שעונים וכן הלאה). ניתן למצוא מגוון עצום של טבעות לאירוסין אך הבעיה מתחילה כאשר בן הזוג פשוט לא יודע מהו הסגנון המועדף על כלתו לעתיד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שאלות פופולאריות בקרב מתעניינים בקרב מגע

    פורסם בתאריך 09/09/2013 תחת קטגוריה אומנויות לחימה

    אם אתם מרגישים שאתם חוששים לצאת מהבית אחרי שעה מסוימת, אם ילדכם מסרב ללכת לבית הספר ואם אתם פשוט רוצים להרגיש בטוחים יותר, יש לך פיתרון שאיננו עולה הרבה כסף וחשוב מכך – לא יגזול מכם שנים על גבי שנים על מנת ללמוד את השיטה. שיטה פופולארית זו נקראת – קרב מגע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מצברים – כיצד לטפל וכיצד לזהות שהמצבר עומד לשבוק חיים

    פורסם בתאריך 09/03/2013 תחת קטגוריה רכב

    כל בעל רכב באשר הוא יודע שבשלב כלשהו רכבו עלול לעשות לו בעיות כאלו ואחרות ובשל כך, הוא עלול להגיע עמו למוסך. אחת הבעיות השכיחות שבגללן בעלי רכבים מגיעים אל המוסך היא בעיה במצבר הרכב. בדרך כלל, מצברים הם בעלי תוחלת חיים של שנתיים עד שלוש שנים וקיימים כל מיני סימנים מתרימים המעידים על כך שהמצבר עומד לשבוק חיים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הישמרו מיהלומים מזויפים

    פורסם בתאריך 09/03/2013 תחת קטגוריה זוגיות

    כאשר רוכשים יהלומים ממקור שאיננו כל כך מוכר או אמין (כמו למשל: חנות לא מוכרת) וקיים חשד שמא מדובר על יהלום מזויף ניתן לבדוק זאת אם החנות מעניקה בתום הרכישה תעודת גמולוגיות או לא. תעודת גמולוגיות מוכיחה למעשה שהיהלום עבר בדיקה קפדנית במכון מיוחד לכך ובתעודה מצוינים כל הפרמטרים השונים המצויים ביהלום. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תוכנית המתאר הארצית – מדוע קל יותר ליישם אותה?

    פורסם בתאריך 09/03/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    אין סיבה להתכחש לכך עוד – מדינת ישראל יושבת על אחד המקומות המסוכנים ביותר מבחינת רעידות אדמה. למעשה, קיים סיכוי גבוה מאוד שאת מדינת ישראל תפקוד רעידת אדמה בעוצמה חזקה כאשר הבעיה המרכזית היא שאנו פשוט לא יודעים מתי זה יקרה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מנהלים ופוליגרף

    פורסם בתאריך 08/28/2013 תחת קטגוריה ביטחון ואבטחה

    לכל הדעות – לא קל לנהל עסק מצליח. יתרה מכך, קשה מאוד למצוא עובדים עליהם ניתן לסמוך בכל מאת האחוזים. כאמור, פעמים רבות מעסיקים נאלצים להתמודד עם תופעות לא נעימות של עובדיהם כמו מעילה בכספים, גניבת ציוד מהמשרד וכן הלאה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קורס קרב מגע – שקט נפשי וביטחון

    פורסם בתאריך 07/08/2013 תחת קטגוריה אומנויות לחימה

    אולי המשפט הבא יראה מגוחך עבור כמה מכם אבל כן, קורס קרב המגע חשוב לא רק לילדים ונשים על מנת שאלו ידעו כיצד להתמודד במצבים בהם מופעלת עליהם אלימות מכל סוג שהיא, הדבר חשוב גם למאבטחים שלכאורה יכולים להתמודד עם המצבים הללו. האמת היא שאיש אף פעם לא יכול להיות מוכן בכל מאת האחוזים אלא אם כן הוא עובר אימונים מיוחדים מהסוג של קרב מגע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טבעות אירוסין – ממה עלייך להיזהר

    פורסם בתאריך 07/07/2013 תחת קטגוריה זוגיות

    רבים אמנם אינם מכירים את המושג הזה אך קיימים בשוק המון יהלומים שנקראים "יהלומים משודרגים". חשוב להבין שמדובר על יהלומים אמיתיים לכל דבר ולא על זרקונים אך אל תטעו – מדובר על יהלומים פחות איכותיים מיהלומים רגילים. אז מהם למעשה יהלומים שנקראים משודרגים/מטופלים? ..קרא את המאמר השלם ..

  • מצברים למשאית

    פורסם בתאריך 07/07/2013 תחת קטגוריה אומנות

    מצבר לרכב שהינו למשאית עובד עם מצבר שהינו V24 כאשר עוצמת החשמל הינו מאה אמפר. אם נשווה את המצברים למשאיות לעומת מצברים לרכבים אז מצברים לרכב הם בעלי עוצמה של 35 עד 60 אמפר. מחירם של המצברים שמתאימים למשאיות עומדים על 850 ₪ עד 1500 ₪. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מדריך רכישת טבעת למטרת אירוסין

    פורסם בתאריך 07/01/2013 תחת קטגוריה זוגיות

    אחת המשימות הקשות אותה מבצעים גברים בשלב הבוגר בחייהם הוא השלב בו הם מחליטים לקחת את הקשר עם בת זוגתם צעד אחד קדימה ובעצם להציע להן אירוסין ולהקים עמה משפחה. כמו כן, לא סתם משימה זו מעט קשה עבור גברים וזה מכיוון שאין להם את הידע הרב בנוגע לנושא תכשיטנות לעומת נשים. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר