מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: WAYA WAYA


 מאמרים שנכתבו על ידי WAYA WAYA
  • קצת על גבישי קריסטלים

    פורסם בתאריך 09/02/2010 תחת קטגוריה אומנות

    האנרגיה של האבן נחשבת לאנרגיה של אור גבוה, בכלל, בעולם הקריסטלים היא נחשבת כאבן מובילה וראשית ותכונתה העיקרית הינה תגבור אנרגיות. אבן הקריסטל תומכת בהתפתחות רוחנית, היא ממריצה את האנרגיות ובכלל מוסיפה לחיזוק כל אנרגיית הגוף ובנוסף יכולה אף לתרום להעברת אנרגיה והיא יכולה לקשר בין המימדים הפיזיים ..קרא את המאמר השלם ..

  • מהי רשלנות לפי החוק

    פורסם בתאריך 08/31/2010 תחת קטגוריה אומנות

    המשמעות של הרשלנות היא בעצם, חוסר מודעות בפועל של האדם לאחד מרכיבי היסוד העובדתי. אך בכל זאת מוטלת עליו האחריות, וזאת משום שאדם מן היישוב היה יכול להיות מודע לאותו רכיב. יחד עם זאת, במקרה שהאפשרות לגרימת התוצאה היא בגדר סיכון שהוא סביר, לא תוטל אחריות פלילית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עבודות מעניינות באבן

    פורסם בתאריך 07/29/2010 תחת קטגוריה שיפוצים

    בשוק העבודות והשיפוצים ניתן למצוא בעלי מקצוע המתמחים בעבודות אבן אשר יכולים להפוך לכם חלום של בית מצופה אבנים לממשי. דבר אשר יכול להעניק לביתכם החדש או לחילופין הקיים נגיעה אחרת לגמרי, אפשר להעשיר את הקיים ואת הלבנים הסטנדרטיות בטאצ' עתיק ומיוחד במגוון לבנים מסוגים שונים, עבודה מסוג זה נקראת חיפוי אבן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עורך דין בישראל

    פורסם בתאריך 07/29/2010 תחת קטגוריה חוק ומשפט

    למרות כך עפ"י סטטיסטיקות שמפרסמת לשכת עורכי הדין ישנם כיום כבר מעל ל- 40,000 עורכי דין במדינת ישראל, כמות שהיא בין הגבוהות בעולם.
    בסופו של יום, כולנו זקוקים לשירותיו של עורך אפילו מספר פעמים בחיינו, לכן חשוב מאוד לפנות לעורך דין ותיק ומנוסה אשר יענה על צרכינו ..קרא את המאמר השלם ..

  • אבנים, תכשיטים וסדנאות יצירה

    פורסם בתאריך 07/29/2010 תחת קטגוריה יוצרים ויצירה

    אבנים, תכשיטים ומה שביניהם ניתן למצוא בחנויות מקצועיות לאבנים ולחרוזים. בחלק מהחנויות מסוג זה ניתן למצוא גם מגוון רחב של מוצרים כגון, פנינים, קריסטלים, אבני חן (אבנים טובות) ומגוון של אביזרים ואלמנטים לתכשיטנות, פנינים, שלל חרוזים מכל רחבי תבל, קריסטלים,שרשראות ובכלל מגוון רחב של אביזרי אופנה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קצת על שבת חתן

    פורסם בתאריך 07/28/2010 תחת קטגוריה חגים ומנהגים

    מאז ומתמיד שבת חתן היתה אירוע פרטי של המשפחה, לכן המעבר של שבת חתן אל בית מלון נראה על פניו כמהלך טבעי. לבחירה בבית מלון יש יתרונות רבים. בראש ובראשונה כל הארגון, הבישולים, סידורי השינה יורדים מכם ומוטלים על צוות המלון. ..קרא את המאמר השלם ..

  • רפואה משלימה

    פורסם בתאריך 07/27/2010 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    הרפואה אלטרנטיבית , או רפואה משלימה מתייחסת אל גוף האדם בצורה הוליסטית , כלומר על אופי האדם ואופי הגוף שלו. כלומר המחלה לא מגיעה יש מאין, אלא היא נגרמת לרוב בגלל אופי חייו של האדם, מצב רוחו, התפריט היומי שלו, אולי אפילו קרבתו למפעל מסוים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עבודות באבן

    פורסם בתאריך 06/30/2010 תחת קטגוריה בית

    תחום העבודות באבן נראה כמשהו שמאז ומתמיד היה בסביבה והיה קיים, ואם לא מאז ומתמיד אז לפחות מתקופת האבן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • אבני חן

    פורסם בתאריך 06/30/2010 תחת קטגוריה רוחניות

    אבני חן מכונות ומוכרות לציבור בין היתר גם כאבנים טובות. אבני החן מקורן הוא סלע, או מאובן אשר בסוף תהליך העיבוד שלה היא מקבלת ערך כספי רב ולרוב משתמשים בה כתכשיט. בדרך כלל ניתן למצוא אבני חן מסוג זה עמוק עמוק מתחת לאדמה או לחילופין בתוך מקורות מים למיניהם, כגון נחל או נהר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ספק ציוד משרדי

    פורסם בתאריך 06/30/2010 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    ראשית, ראוי לציין כי כמעט כל עסק מסוג משרדי כגון: עורך-דין, מנהל חשבונות, סוכן ביטוח וכמובן סטודיו לעיצוב חייב להחזיק מבין שלל ספקיו גם ספק לציוד משרדי, הלא בכל יום עבודה נעשה שימוש מסיבי במיני מוצרים כגון דפים לכתיבה ודפים להדפסה מה שכמובן מביא אותנו לנושא של המדפסות, הפקסים ומכונות הצילום עצמן ואיתן מגיעים הטונרים והדיו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • משפט פלילי ועבירות צווארון לבן

    פורסם בתאריך 06/29/2010 תחת קטגוריה חוק ומשפט

    ראשית ניגע מעט במהותו של הביטוי "משפט פלילי" ובעומד מאחוריו והוא בעצם הצורך הבסיסי בהגדרה של צורות התנהגות כאלו או אחרות כדבר עבירה על החוק ובעצם כבלתי חוקיות בחברה בה הן מתקיימות, דבר זה תורם בעצם להתמסדות ולהגדרת החברה כחברה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • אירועים בבתי מלון

    פורסם בתאריך 06/29/2010 תחת קטגוריה כללי

    בדרך כלל תוכלו למצוא מערכת מיומנת ומשומנת היטב לתפעול אירועים מכיוון שצוות המלון ערוך ובעל ניסיון רב בלספק את מלוא השירותים לאורחי אולמות האירועים.
    לקיום אירוע שמחה בבית מלון מספר יתרונות אשר גורמים לו להיות נכון עבור בעלי השמחה ואטרקטיבי ממספר בחינות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יתרונות הרפואה המשלימה

    פורסם בתאריך 06/28/2010 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    הרפואה המשלימה איננה רפואה של תחום מסוים אחד, אלא הינה מאגדת תחתיה קשת רחבה של טיפולים. הפעילות שניתן למצוא ברפואה זו אינם נכללים כמובן ברפואה הקונבנציונלית ולא ניתן לומר עליהם כי הם מדע מדויק ורוב הבסיס של רפואה זו התפתח במזרח אסיה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • רהיטים לבית

    פורסם בתאריך 06/28/2010 תחת קטגוריה בית

    קניית רהיט "לא מתאים" עלולה כמובן להסתבר כטעות לאורך הזמן, לכן חשוב מאוד לרכוש רהיט אשר מתאים לכם מכל הבחינות- ראשית כלכלית כמובן ולאחר מכן מבחינת נוחות, טעם ועיצוב ופרקטיות בביתכם. חנות אשר תספק לכם מענה ראוי לתחומים אלו בהחלט עונה על הקטגוריה של חנות איכותית ומקצועית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קצת על הנדסת בניין

    פורסם בתאריך 06/27/2010 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    הנדסת בניינים זהו תחום אשר שייך לקטגוריית ההנדסה האזרחית, מהנדס בניין נקרא גם קונסטרוקטור. תפקידו בפועל של מהנדס הבניין הוא לתכנן את בנייתם של מבנים מכל סוג ואופי, אשר ביניהם: גשרים, גורדי שחקים, אולמות גדולים ובכלל מבנים ציבוריים או פרטיים וכדומה. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר