מלונות או לא להיות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מלונות או לא להיות

פורסם בתאריך 02/25/2010 ע"י אורן שץ בקטגוריה טיולים ומסלולים | צפיות: 757 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בתי מלון באילת, מלונות באילת, בתי מלון בים המלח, מלונות בים המלח

יש בישראל מלונות כל כך יפים. תיהנו מהם

אחרי שתחשבו ותבררו טוב טוב, תגלו שישנן אפשרויות רבות לבילוי במלון טוב בישראל. בערים הגדולות ובאזורי הנופש בישראל ישנם בתי מלון רבים באיכות מצויינת. אנחנו מנחשים שכבר חשבתם על בתי מלון באילת ומייד אחרי זה על מלונות בים המלח. ומה עם מלונות בתל אביב? מלונות בחיפה? ובתי מלון בירושלים? 

הבחירה הראשונה: מלונות בעיר לחוף הים האדום

מעטים האנשים שלא ביקרו מעולם באילת. מעטים עוד יותר האנשים שנצטרך להסביר להם על מלונות בעיר הדרומית. אבל למי שבכל זאת לא בטוח, שיבין: כל סוגי המלונות, האכסניות ובתי האירוח קיימים בעיר הזו, מהבסיסי ביותר ועד למפואר ביותר. ומשם הדרך אל הים היפה ביותר בארץ או לאטרקציות הרבות שמחכות באילת היא קצרה. 

ובמקום השני: מלונות במקום הנמוך ביותר בעולם

ים המוות, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ. לאורך החוף המערבי של הימה המיוחדת הזו פרוסים בתי מלון מדהימים ועוד יותר מדהים מהם- הנוף הנשקף מהחדרים. בתי מלון בים המלח הם המקום להירגע, להתמסר לשקט ולהתרכז בטיפול מפנק לגוף: אמבטיית בוץ, טבילה במים המלוחים והמרפאים, פינות ספא ומנוחה עד אין קץ.

האלטרנטיבה האורבנית: מלונות בעורק החיים הראשי של ישראל

אומרים שקו החוף של תל אביב ואיזור הטיילת הוא מהיפים בעולם, במיוחד בזמן השקיעה. מלונות תל אביביים רבים, כמעט כולם אפשר להגיד, ממוקמים בסמוך לאותו קו חוף ומספקים לכם את הזווית הטובה ביותר לראות את השקיעה הזו. מלונות בתל אביב מציעים לכם גם טיול רגוע ושליו בעיר הגדולה, אם זה בנווה צדק המדהימה, ביפו העתיקה, ברחוב אבן גבירול או בכל מקום שתחפצו. במרחק נגיעה. 

האלטרנטיבה של האלטרנטיבות: מלונות בעיר הכרמל

בתי מלון בחיפה, לפחות לרובינו, הם לא משהו מוכר. אבל מתי בפעם האחרונה הייתם בטיילת שמעל מקדש וגן הבאהים, זו שמשקיפה על מפרץ חיפה, מנוקד באלפי אורות קטנים כמעט בכל צבע וגודל? מלונות בחיפה ממוקמים בדיוק שם, במקום עם הנוף היפה ביותר. ביום טוב, אפשר לראות משם את ראש הנקרה ואפילו את לבנון. לא תנסו?
 

ויש מלונות גם במקומות שבכלל לא לקחתם בחשבון

מלון ליד אגמון החולה, מלון למרגלות התבור או מלון במצפה רמון. יש בישראל מלונות רבים שלא נמצאים בערים הגדולות, אבל החוויה בהם תהייה טובה לא פחות ואפילו יותר. בתי מלון מחוץ לעיר הם בעיקר לחבר'ה אוהבי הטבע שבינינו, משום שהם קרובים הרבה יותר לפארקים, לגנים לאומיים או לשמורות טבע. לשלב טיולים בחיק הטבע עם שינה במלון טוב ומפנק נשמע לנו כמו הטיול האופטימלי. 

ואיך אפשר לשכוח את בירתנו, ירושלים?

עיר דוד, אוויר הרים צלול כיין, בירת ישראל. גם ירושלים מציעה לנו בתי מלון למכביר וכל אחד, לא משנה איפה הוא נמצא, ממוקם קרוב לאתר היסטורי או מעניין: הכותל המערבי, העיר העתיקה, גן החיות התנ"כי, האוניברסיטה העברית, איצטדיון טדי ועוד ועוד. גם בעיר הבירה כדאי לכם לחפש אחר מלונות טובים. לא תצטערו.

אודות אורן שץ

אורן שץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר