עבירות מין , אונס או יחסי מין בהסכמה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עבירות מין , אונס או יחסי מין בהסכמה

פורסם בתאריך 02/15/2010 ע"י נגה ויזל בקטגוריה חוק ומשפט | צפיות: 979 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עבירות מין, עבירת מין, אונס, הליך פלילי, ייצוג פלילי עורך דין פלילי

יחסי מין הם חלק מחיינו הבוגרים וכשהם נעשים בהסכמה מלאה, אין דבר יפה מזה. אך מה קורה כאשר אקט מיני בו הייתם מעורבים, הופך מיחסי מיו בהסכמה לתלונה על אונס ואתם עומדים מוצאים עצמכם מתמודדים עם עבירות מין. לא, לא מדובר רק במקרי אונס אלימים, בהם הלא, אינו משתמע לשתי פנים, זו יכולה להיות גם החברה שזרקתם, הידידה שהתחרטה. סרט הוליוודי ? לא תאמינו כמה אנשים מוצאים את עצמם מואשמים בעבירות מין 

ג יצא עם ר, לסרט ואת הערב הם החליטו לסיים בדירתו. היה לו נחמד ותו לא, הוא קיווה שיוכלו להישאר ידידים, היא רצתה יותר. למחרת הגישה ר תלונה במשטרה, האשמה- אונס. 

במקרה של תלונה על אונס, בדרך כלל מדובר במילה כנגד מילה. אחרי הכול, שני אנשים היו לבדם בעת קיום יחסי המין ורק הם למעשה יודעים מה באמת קרה. תפקידו של עורך דין פלילי, המטפל בעבירות מין כדוגמת אונס, זה להוכיח לבית המשפט כי אכן יחסי המין נעשו בהסכמה מלאה לאורך כל הזמן ולא פחות חשוב, שלא הייתה מצידו של הנאשם באונס, כל כוונה להרעה או לפגוע בבת זוגו. 

כאשר עו"ד פלילי בא לייצג נאשם באונס או בעבירות מין אחרות, עליו לבחון את הסיטואציה, על מנת למצוא ראיות שיסייעו לו להוכיח כי אכן מדובר ביחסי מין בהסכמה ולא באונס. כנאשמים אסור לכם להסתיר מידע. חיוני שתהיו גלויים לגבי כל פרט, אפילו הקטן והזניח ביותר. היכן התקיים האונס לכאורה, איך וכמה זמן אתם מכירים את המתלוננת באונס, איזו מערכת יחסים יש לכם ועוד. 

טיפול בעבירות מין ובאונס בפרט, מצריך רגישות גבוהה ויכולת לטפל במצבים עדינים. היות והמתלוננת יכולה לעורר אמפתיה בקרב הציבור ומערכת המשפט. עו"ד פלילי שעוסק בעבירות מין, יידע כיצד לנווט את התיק במקצועיות וברגישות, כך שלא ייתפס כמאיים וישדר בדיוק את מה שאתם צריכים.

קיום עימות: כלי חשוב מאוד בהוכחת חפות נאשם בעבירות מין כמו אונס, הוא עימות. העימות מתקיים בין שני האנשים שנכחו במקום בעת האונס לכאורה, הנאשם והמתלוננת ומטרתו, הפרכת האשמה או מציאת חורים וסתירות בעדותה של המתלוננת באונס. עו"ד שמכיר את רזי הליך העימות יוכל להפוך אותו לחשוב בהוכחת חפותו של הנאשם. 

ראיות פיזיות: במהלך ההליך הפלילי, ייבחן עו"ד את הראיות הפיזיות לאונס לכאורה, במטרה לערער על הראיות ולהוכיח כי הן אינן חד משמעיות, בכל הנוגע לקיום יחסי מין בכוח. 

עדות אופי: הבאת עדויות אופי אודות הנאשם באונס, יכולות לסייע ולחזק את ההגנה. אם הנאשם באונס הינו אדם נורמטיבי, עובד, תורם, פעיל בחברה, ללא כל עבר פלילי. סביר שבית המשפט יתחשב בשיקולים אילו

 

 

טיפול בעבירות מין שונות כמו אשמה באונס או מעשה מגונה, מצריך טיפול רגיש ומקצועי, הניתן רק על ידי עורך דין פלילי, המתמחה במשפט פלילי. לא משנה מהי חומרת עבירת המין בה הואשמתם, אל תוותרו על ייצוג משפטי הולם.

אודות נגה ויזל

נגה ויזל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר