קייטרינג | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קייטרינג

פורסם בתאריך 02/09/2010 ע"י אלדד אהרוני בקטגוריה כללי | צפיות: 1115 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אולמי אירועים בתל אביב, אולמות אירועים במרכז, אולמות אירועים בתל אביב, קיטרינג, גן אירועים במרכז, אולם אירועים, אולמות אירועים, אולם אירועים במרכז, אולמי אירועים במרכז, גני אירועים, גן אירועים, גני אירועים בתל אביב

קייטרינג

 

איך לא לאכול אותה
זה לא סוד, שעיקר השמחה באירועים של עם ישראל היושב בציון ובגולה, מתמקד באוכל. מוזמנים לחתונה משלמים ממיטב כספם, ומצפים לארוחה איכותית בהתאם.
"הרווחים שניתן להשיג בהוזלת עלויות הקייטרינג הם משמעותיים ביותר ועשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים לאירוע" אומר אלדד אהרוני. "התפשרות באיכות מקורות המזון, חיסכון במרכיבים, קניית אוכל מוכן וחימומו במקום האירוע כשחלק מהמרכיבים מוקפא ומופשר, יכול לחסוך כספים רבים. "כלי ההגשה מגיעים פעמים רבות מהקייטרינג אותו שכר בעל המקום, והאיכות והיוקרה של הכלים משפיעות ישירות על המחירים אותו גובה הקייטרינג" אומר אלדד אהרוני. הפחתת איכות של כל המרכיבים הללו לא חומקת מעינם, אפם ולשונם של האורחים, ומתבטאים ישירות בחוויה שמותירה אחריה החתונה.

"על פי רוב מואשמות המשפחות עצמן, מאחורי גבן, בהתקמצנות על הקייטרינג, אך הפגיעה באיכות המזון נעשית פעמים רבות ללא תיאום עם הזוג, אלא בניגוד להוראותיו" אומר אלדד אהרוני.
איפה טמונה המלכודת? מקומות וגני אירועים רבים מקושרים למספר חברות קייטרינג אשר רק מהן ניתן להזמין את המזון. חברות קייטרינג אלה עלולות שלא

להיות גלויות לעין המזמין, והאוכל מוזמן ישירות מאולם השמחות. הזוגות ובני משפחותיהם, שלא מוכנים להתפשר על רמת האוכל, מוזמנים לטעימות.
בטעימות עצמן הכול פועל כשורה, אך באירוע עצמו מזומנות לבני הזוג ולאורחיהם הפתעות מאד לא נעימות. לעיתים קרובות יוגש האוכל פושר או לאחר הפשרה וחימום, לעיתים הוא יוגש באיטיות ובאיחור, או בכמויות קטנות משהובטח.
לעיתים קרובות ייעשו שינויים משמעותיים באיכות המרכיבים במנות העיקריות ללא ידיעת בני הזוג, והארוחה העריבה שהוגשה להם בטעימות לא תזכיר כלל את הנעשה בפועל.
"האירוניה במקרה הזה היא בכך שלעיתים אף אחד לא עולה על המלכודת הזו" אומר אלדד אהרוני . לדבריו, בני הזוג הם אלה שמוזמנים לטעימות ובוחרים על פי רוב את הקייטרינג. בליל הכלולות הם עוברים בין האורחים, מצטלמים, שותים ורוקדים. חלק גדול מהם לא נוגע באוכל שמוגש, רובם מבושמים עד שיכורים. "חמור מכך" אומר אלדד אהרוני "אף אחד לא מתריע על טיב האוכל, מפני שהאורחים לא רוצים להעכיר את שמחת הזוג ובני משפחתו. כך יוצא שאולם האירועים שחסך עשרות אלפי שקלים בקייטרינג לא נענש על כך כלל, אלא אם כן החריגות שלו ברמת המזון ובהגשתו הפכו לסקנדל שמתפוצץ בפומבי בערב החתונה, או מגיע לבית המשפט, מה שקורה לעיתים נדירות ביותר".
הפתרון - "הפתרונות להונאת הקייטרינג יכולים להיות כמה", אומר אלדד אהרוני. ראשית, ממליץ אהרוני, לבדוק המלצות באינטרנט המלצות על המקום ועל הספקים שלו. "אתר www.mit4mit.co.il ואתר 'מתחתנים' הם אתרים מצויינים הנותנים אינפורמציה מאד חשובה ועדכנית על מקום החתונה המיועד, כולל שפים וקייטרינג".
כמו כן ממליץ אלדד אהרוני לבוא לטעימות המנות בזמן אירוע אמיתי של זוג אחר, ולא בערב טעימות נפרד, כדי שההתאמה בין הטעימות לבין האוכל שמוגש בפועל תהיה הקרובה ביותר.
אבל הפתרון הטוב ביותר, לדברי אהרוני, הוא לעבוד עם שף מזוהה. לדבריו, שף מזוהה לא יהיה מוכן לסכן את השם המקצועי שלו בשום פנים ואופן. הוא יקפיד על רמת הצוות שלו, רמת המרכיבים, טריות המזון, איכות הכלים והקפדה בהגשה.
 

אודות אלדד אהרוני

אלדד אהרוני, מנכ"ל גלריית לורנס רחוב הצורפים 18 יפו העתיקה טלפון: 03-6837373 פקס: 03-6834499 אימל: office@laurens.co.il www.laurens.co.il

אלדד אהרוני

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר