10 טריקים לעריכת וידאו כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


10 טריקים לעריכת וידאו כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט

פורסם בתאריך 02/16/2022 ע"י כפיר אהרון בקטגוריה אומנות | צפיות: 254 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עריכת וידאו

 10 טריקים לעריכת וידאו כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט

עריכת וידאו היא לא רק לגרום לסרטונים שלך להיראות נחמדים; מדובר בהצגת הקהל שלך עם התוכן שהוא רוצה לראות. אתה יכול למצוא עשרות מדריכים לעריכת סרטונים ביוטיוב ובאתרים דומים אחרים, אבל יש גם טריקים נסתרים יותר שבהם תוכל להשתמש כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט מהקהל. 10 הטריקים לעריכת הסרטונים האלה יעזרו לך להרכיב סרטונים עשויים היטב, מושכי תשומת לב, שגם מודיעים, מעסיקים ומשמחים את הצופים שלך כמו שלא היה מעולם.

1) אורך הסרטון
לכל הפחות, הסרטון שלך צריך להיות באורך של לפחות 2 דקות. זה לא אומר שאתה לא יכול לקבל גם סרטונים קצרים יותר, אבל אם אתה עושה אותם, אז הם צריכים להיות סופר רלוונטיים ובעלי ערך רב עבור קהל היעד שלך.

2) B-roll
עריכת וידאו היא ללא ספק אחת המיומנויות החשובות ביותר - אם לא ה-כישורים החשובים ביותר עבור כל מפיק וידאו. זו מיומנות שניתן ללמוד על ידי כל אחד עם מחשב, אבל זה לוקח שעות על גבי שעות של תרגול כדי לחדד את הכישורים שלך ולהיות מעולים באמת בעריכת סרטונים. וכשאתה משתפר, B-roll הופך לכלי מדהים כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט.

3) אנימציית טקסט
אם אתה רוצה שאנשים יצפו בסרטון שלך, הפוך אותו לכמה שיותר מרגש מבחינה ויזואלית. הוסף אנימציית טקסט שמתקרבת ומתעופפת על המסך, מכיוון שהאנימציות האלה מושכות את תשומת הלב של הצופים שלך וגורמות להם לצפות בסרטון שלך. אנימציית טקסט הופכת סרטון לייחודי ונותנת לו אופי. אתה יכול להוסיף אפקטים אלה על ידי העלאת סרטונים באתר או באפליקציה של YouTube או על ידי שימוש בתוכנת עריכת וידאו בחינם כגון iMovie במחשבי Mac, Windows Movie Maker עבור Windows, או AVS Video Editor עבור מחשבים אישיים.

4) מוזיקה
מוזיקת ​​רקע יכולה למלא תפקיד עצום בקביעת טון, מצב רוח או תחושה. אם אתה מחפש מוזיקה נטולת תמלוגים שלא תשבור את התקציב שלך, אולי תרצה לשקול להשתמש באפליקציית עריכת וידאו שכבר מגיעה עם פסקול משלה (כגון VideoPad או Movie Maker). אתה יכול אפילו להשתמש באפליקציית מקליט אודיו כמו מקליט קול לאייפון ולהכניס את הצלילים שלך.

5) גרפיקה/עיצוב כותרת
גרפיקה של כותרת יכולה לעזור למשוך את תשומת הלב של הצופים שלך. עם זאת, חשוב לא להגזים, אחרת אתה מסתכן בהסחת דעת מהתוכן שלך. שמרו על דברים פשוטים ועצבו כל טקסט בתמונה בהתאם (למשל, נסה לשחק עם סגנונות וצבעים של גופנים).

6) שילוב מדיה חברתית
דרך אחת היא פשוט לפרסם את הסרטון שלך בכל חשבונות המדיה החברתית שלך. עם זאת, אם אתה מחפש אינטגרציה חלקה יותר, תוכל להשתמש באחת מאפשרויות העריכה של YouTube המאפשרות לך לכסות טקסט, קישורים וגרפיקה על הסרטון שלך. אפשרות נוספת היא לכלול קריאה לפעולה בקריינות (גם הטקסט יעבוד). לבסוף, ודא שכאשר יש לך אישור מדברים או משתתפים באירוע או כנס לצלם את זה.

7) סרטונים מסוג סליידר/ציר זמן
סוגים אלה של סרטונים גורמים לזה להיראות כאילו יש לך הרבה יותר תוכן ממה שיש לך בפועל. זה גם יכול להערים על המבקרים שלך לחשוב שהסרטון שלך ארוך ממה שהוא באמת, כך שיש סיכוי גבוה יותר שהם יצפו בכל זה. הרבה אנשים גם מתרשמים שסרטונים קצרים יותר לא מצליחים כמו סרטונים ארוכים יותר, אבל למען האמת זה לא בהכרח נכון.

8) תיקון צבע
דירוג צבעים, תיקון צבע ואיזון צבעים הם כולם שמות שונים כמעט לאותו דבר: התאמת צבעים בפרויקט הווידאו שלך. תיקון צבע שימושי במיוחד כאשר מצלמים עם מצלמה שאינה נכונה לצבע כפי שהיא יכולה להיות (כלומר, צילום במצלמה זולה). שימוש בתיקון צבע מאפשר לך לגרום לכל הצבעים שלך להיראות טובים יותר ואמיתיים יותר.

9) אופטימיזציה של מילות מפתח
נמאס לך לנסות תוכנות עריכת וידאו שונות ללא הצלחה? כדי לגרום לסרטונים שלך לבלוט ולהיראות, תצטרך לבצע אופטימיזציה שלהם לחיפוש. הצעד הראשון הוא אופטימיזציה של מילות מפתח - שימוש במילות מפתח מסוימות בכותרת הסרטון, בתיאור, בתגיות וכו' יאפשר לך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. בואו נסתכל על כמה מהטריקים האהובים עלי לעריכת וידאו

10) מעברים ואפקטים
בעוד שתוכנת עריכת וידאו משמשת לעתים קרובות לחיתוך וידאו מהיר ומלוכלך, היא גם כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי לגרום לסרטונים שלך להיראות מקצועיים יותר. אם אתה רוצה שהוולוגים או סרטוני YouTube שלך ​​יבלטו מתוכן אחר שנוצר על ידי משתמשים, כדאי להקדיש זמן ללמידה כיצד להשתמש באפקטים, מעברים וכותרות.

אודות כפיר אהרון

כפיר אהרון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר