איך לבחור קבלן אינסטלציה,אינסטלטור ? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך לבחור קבלן אינסטלציה,אינסטלטור ?

פורסם בתאריך 04/09/2018 ע"י דביר בן חיים בקטגוריה אומנות | צפיות: 1300 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קבלן אינסטלציה, אינסטלטור, קבלן אינסטלציה מומלץ, אינסטלטור מומלץ, אינסטלציה במרכז ובשפלה, קבלן אינסטלציה במרכז, קבלן אינסטלציה בשפלה, קבלן אינסטלציה בתל אביב, אינסטלטור בתל אביב, אינסטלטור אמין, אינסטלטור מקצועי, עבודות אינסטלציה, איתור נזילות, פתיחת סתימות!

עבודות אינסטלציה, מים וביוב בבית זה הדבר הכי חשוב בסופו של דבר לאחר בניית בית או בתחזוקה שוטפת ושיפוצים, המים והביוב יכולים לגרום לנזק עצום,לפעמים ללא יכולת לתקן במשך זמן רב,שלא לדבר על עוגמת הנפש שיכולה להגרם.
בעיות בצנרת הניקוזים בביתכם יכולה להשפיע על אורח חייכם, בבניינים רבי קומות, כאשר נעשת שגיאה במערכת האינסטלציה, או שלא עושים אותה בצורה איכותית ומקצועית, בדרך כלל מי שמשלם על כך זה הדיירים ובמיוחד הדייר בקומה הראשונה, יכולה להיווצר סתימה אשר תפגע בדירתו של הדייר בקומה הראשונה בין אם זה נזילות וחדירות מים,וגם לצואה וביוב אשר יציפו את דירתו.
בעיות בביוב ובצנרת הניקוזים,קשות לגילוי ולכן צריך להפעיל מצלמות ומכשירים מתקדמים במערכת הביוב על מנת לגלות את הבעיה,ללא הרס מיותר ועוגמת נפש מצד הלקוח.
באשר לדירות פרטיות בעיות ביוב פחות עושות נזקים, כי פשוט מפסיקים להשתמש מה שלא ניתן בבניין רב קומות שכל הדיירים ממשיך להתשמש במערכת הביוב, צורכים מים, ובכך מזינים את בעית הניקוז והביוב אל דירת הקומה הראשונה, אבל סתימות חוזרות ונשנות בבית פרטי אינן נפתרות מעצמן ויכולות להגיע למצב של קריסת מערכת הביוב לגמרי,והצפות הביוב יחדרו גם הן אל דירת הבית הפרטי.
לכן יש לבחור קבלן אינסטלציה ואינסטלטור, וותיק ומנוסה בעל תעודות הסמכה רבות ובמיוחד של החומרים בהם הוא משתמש, כי אם אין לו את תעודות ההסמכה הנדרשות, האחריות של החברות העומדות מאחורי המוצרים שהן מספקות לא עומדות אחר המבצע, ואתם נשארים ללא אחריות רשמית. לפעמים האינסטלטור וקבלן האינסטלציה עם תעודות הסמכה,אבל המוצר עצמו יצא תקול מהחברה שמספקת אותו אז מתערבת החברה מפצה את הלקוח, ויש אפשרות להפעיל את האחריות של המוצר והחברה.
בכל הקשור לאינסטלציה של צנרת המים בבית,גם היא יכולה להוות בעיה,אבל כאשר יש בעיה בצנרת מים הראשית,שהיא בלחץ, הבעיה נראת לעין בדרך כלל, כשהיא נמצאת בבניין רב קומות, אבל בבית פרטי זה שונה,הצנרת לפעמים עוברת דרך חצר,משטחי בטון ומשתלבות והנזילה אינה גלויה לעין,לכן יש צורך להפעיל מכשירים מיוחדים.
מכשירים לאיתור נזילות יש כמה אופציות,מצלמה טרמית טובה לתוך הבית, מכשיר לאיתור נזילות ע"י גז לחוץ הבית אבל תלוי באיכות המכשיר ויש כאלו שטובים מאוד גם לתוך הבית.
כאשר אתם נמצאים בבעית מים או ביוב הכי חשוב לא להלחץ, לפעמים יש אנשים שיחפשו לנצל את הלחץ שלך לתמורה של כסף, תבדקו והכי חשוב אם יש לכם אינסטלטור אמין והגון דברו איתו לפעמים הפתרון הזמני יכול להנתן דרך שיחה פשוטה.
אם אין לכם אינסטלטור שאתם מכיר או סומכים עליו, תמיד תחפשו המלצות מחברים כי זה הדבר הטוב ביותר ואם גם את זה אתם לא מוצאים, חפשו באינטרנט תסתכלו באתר התקשרו היוועצו עם האינסטלטור ותראו אם יש בן אדם מאחורי הקו, חפשו אחד שלא לוקח ביקור וייעוץ בתשלום אלא ביקור וייעוץ בחינם,הסתכלו על גלריית עבודות וחפשו לקבל ממנו המלצות על לקוחות,בין אם זו עבודת אינסטלציה גדולה, או קטנה, הכי חשוב שיהיה בן אדם מעל הכל.
לאשר אינסטלציה ושיפוצים, קבלן אינסטלציה ושיפוצים משנת 1972 יש וותק ושלל תעודות הסמכה בכל הצנרות האיכותיות והטובות ביותר, יחד עם מכשירים מתקדמים ואיכותיים.
אשר אינסטלציה ושיפוצים מוכר לך שקט !

אודות דביר בן חיים

אשר אינסטלציה ושיפוצים מוכר לך שקט ! Asher-installation.com

דביר בן חיים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר