ביטוח מקצועי למטפלים אלטרנטיבים – כל מה שצריך לדעת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ביטוח מקצועי למטפלים אלטרנטיבים – כל מה שצריך לדעת

פורסם בתאריך 12/27/2017 ע"י גיל אנגלמן בקטגוריה ביטוח | צפיות: 1974 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ביטוח מקצועי למטפלים

ביטוח מקצועי למטפלים אלטרנטיבים מומלץ לכל אחד שעוסק בתחום

כאשר מטופל מקבל טיפול בקליניקה שמטפלת באחת משיטות הרפואה האלטרנטיבית הוא נותן ביטחון במטפליו שיתנו לו את הטיפול הרפואי בצורה המיטבית. עם זאת, לעיתים אנו רואים מקרים בהם מוגשת תביעה משפטית כנגד המטפל או המטפלת האלטרנטיבים עקב טענה לרשלנות מצדם. עקב כך נולד הצורך של העוסקים במקצוע לדאוג לקיומו של ביטוח למטפלים אלטרנטיביים.


ביטוח אחריות מקצועית למטפלים אלטרנטיבים הוא הדרך לדאוג לכך שהמטפל לא יפשוט רגל עקב תביעה משפטית שנובעת מרשלנות מקצועית. במסגרת הביטוח המטפל רוכש לעצמו סכום ביטוח אשר חברת הביטוח תעמיד לרשותו במקרה בו יתבע.

במקרה בו המבוטח נתבע, הוא יוכל באמצעות חברת הביטוח לקבל יצוג משפטי ראוי ולהתמודד עם הבעיה ובמידה ויפסק כנגדו בבית המשפט לשלם פיצויים לנפגע, חברת הביטוח תוכל לשלם את גובה הפיצוי.
לסכום הביטוח הרכש קוראים "גבול אחריות". ככך שגבול האחריות גבוה יותר כך גם מחיר הפוליסה יעלה בהתאמה.


למי הביטוח מתאים?

הביטוח מתאים במיוחד לכל העוסקים במקצועות העיסוי: רפלקסולוגיה, דיקור סיני, עיסויי שבדי, טיפול באמצעות אבנים חמות וכן מקצועות כמו רייקי, וואטסו, הידרותרפיה ועוד. הביטוח מיועד לעצמאיים בתחום אשר מטפלים במסגרת הקליניקה הפרטית שלהם או לאלו שעובדים תחת קליניקות אחרות.


ביטוח צד ג' לקליניקה

ביטוח צד ג' מכסה את כל המקרים בהם מטופלים נפגעים בתוך שטח הקליניקה או כתוצאה משימוש במתקני עזר של המטפל. בנוסף ניתן לבטח את הקליניקה בפני שריפה, נזקי טבע, רעידת אדמה ועוד. במידה והמטפל עובד תחת קליניקה אחרת או בשיתוף פעולה כזה או אחר, מומלץ לבדוק את נושא כיסוי ביטוח לצד ג'.
ביטוח צד ג' בדרך כלל מוגבל לכתובת גיאוגרפית מסוימת. לכן מומלץ לוודא שהביטוח כולל כיסוי בכל שטח המדינה ובכך למנוע ויכוחים מיותרים מול חברת הביטוח בשעת התביעה.


עולם הרפואה האלטרנטיבית קיים אלפי שנים וסודותיו עוברים בין הדורות. אנו לומדים שלמרות התקדמות הרפואה המודרנית, מטופלים רבים מוצאים מזור בטיפולים בשיטות אלטרנטיביות שעובדות על אף כישלון בטיפולים הקונבנציונליים. ביטוח מקצועי למטפלים אלטרנטיבים נועד לאפשר לעוסקים בתחום מרתק זה להמשיך ולתת מענה כל כך חשוב לציבור.

אודות גיל אנגלמן

גיל אנגלמן

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר