מכשיר להסרת שיער | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מכשיר להסרת שיער

פורסם בתאריך 12/24/2014 ע"י max fridman בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 1034 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מכשיר להסרת שיער, מכשירים להסרת שיער

האופנה המערבית של המאה ה-21 מכתיבה לנו, הנשים, (והיום- במידה מסוימת גם לגברים) עור חלק משיער, בעיקר עור הפנים, הרגליים, בית השחי והמפשעות. הסרת שיער התבצעה מאז ומעולם על ידי שיטות שונות: גילוח, משחות הסרת שיער, שעווה, סוכר, אפילציה ועוד. אך שיטות אלה, חלקן מלוות בכאבים ובתופעות לוואי, לא הצליחו להסיר את השיער המיותר לצמיתות. אנו, בעיקר הנשים שבינינו, נאלצנו לבצע שוב ושוב הסרת שיער, תוך כאב ובזבוז זמן.

הפיתרון הגיע עם התפתחות הלייזר, והסבתו לתחומים רפואיים וקוסמטיים. באמצעות השימוש בקרני אור בארכי גל מתאימים אנו מצליחים להרוס את זקיקי השיער, אלה אשר מהם צומחת השערה. עם הריסת הזקיק לא תשוב השערה לצמוח. כך יש באפשרות מדע היופי להגיע למצב של הסרת שיער לצמיתות.

גם מכשיר להסרת שיער התפתח מאד מאז המצאתם: אם פעם הם יכלו לפעול רק במקרה של צבעי עור ושיער מסוימים- היום הם הרבה פחות מוגבלים מבחינה זו. אם פעם הם היו עלולים לגרום לכוויות- היום גם בעיה זו נפתרה. מכשירי הלייזר החדישים והמודרניים נותנים מענה למגוון אוכלוסיה רחב הרבה יותר.
אנו משתמשים במכשיר לייזר (דיודה) חדיש ביותר לצורך הסרת שיער.

השיטה בה אנו עובדים נקראת mp4 . המכשיר עובד בטכנולוגיית S.H.R , טכנולוגיה חדשנית ביותר המתאימה לכל סוגי וגווני העור, כיוון שהמכשיר מאפשר לשלוט על פולס האור ולכוונו כך שיתאים בדיוק למטופל. התוצאות מדויקות מאד ומיידיות. כיוון שהמכשיר ניתן לכיוון מדויק, הסרת שיער בו נתבצעת במינימום כאב, ללא צריבה וללא אפשרות לכוויות. לכן אין צורך להשתמש במשחות אלחוש בזמן הטיפול. בשימוש בטכנולוגיית S.H.R להסרת שיער, ניתן אפילו, בניגוד למצב בשיטות אחרות, להשתזף ולהיחשף לשמש.

הסרת שיער בשיטת mp4 היא קצרה יותר מאשר במכשירי הלייזר הקודמים, ונדרשים פחות טיפולים, מה שעושה את השיטה שלנו משתלמת יותר כלכלית. מכשיר הלייזר החדיש שהושק במקביל באירופה, בארה"ב ובארץ, וקיבל אישור של CE האירופאי וה- FDA האמריקאי, מה שמהווה ערובה לבטיחותו. טיפול במכשיר להסרת שיער מתבצע בשר על ידי מטפלים מוסמכים, אשר עברו את כל ההשתלמויות הנחוצות כדי לעבוד במכשור החדיש שלנו.

אודות max fridman

max fridman

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר