פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי – טיפים שונים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי – טיפים שונים

פורסם בתאריך 10/23/2013 ע"י דוד כהן בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 797 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פיקדון, בנק ירושלים

אנשים שמחפשים השקעה סולידית מציבים לנגד עיניהם מטרה מרכזית אחת. לשמור על ערך הכסף שלהם ולהרוויח עליו. הם אינם רוצים להפסיד אותו או את חלקו, ומכאן נובע סוג החלטה. איך ובמה להשקיע.האם להשקיע בסוגי פיקדון האם להשקיע בבנק מעולה כמו בנק ירושלים, או בבית השקעות ועוד.

צריך לבחור סוג השקעות

יש מספר סוגי השקעות יש השקעות במכשירים פיננסיים שונים ויש השקעות בנדל"ן. לכל סוג השקעה יש את היתרונות והחסרונות שלה. השקעה בנדל"ן היא השקעה שדורשת ידע רב. היא גם דורשת התעסקות כל העת בתחזוקת הנכסים. צריך לנהל את הנכסים, לשפץ, לתקן, להשכיר לשוכרים שונים מדי פעם ולעשות גביית כספים. לא כל אחד בנוי לעיסוקים אלו. לעיתים יש נכסים שגם מאבדים מערכם בגלל מצב שוק, מצב כלכלי לא טוב ועוד סיבות. לכן רבים מהססים אם בכלל להשקיע כספים בכיוון כזה ואז , למעשה נותרה להם רק ההשקעה הפיננסית באמצעות מכשירים כספיים.

צריך להחליט על סוג השקעה פיננסית

גם השקעות פיננסיות הן השקעות שמחייבות ידע מוקדם. לפחות ההשקעות המסוכנות שבהן. הבורסה היא מקום להשקעה פיננסית מסוגים שונים. ההשקעות המסוכנות הן ההשקעות במניות תנודתיות בענפים מסוכנים. השקעה כזאת יכולה להביא לאיבוד כספים רב בפרק זמן קצר. יש גם השקעות מסוכנות אחרות שגם בהם אפשר להפסיד כסף רב. מדובר בהשקעות בהם צריך להעריך את ערך מניה מסוימת ביום קובע. סטייה למעלה או למטה בהערכות יכלה לגרום להפסדים או לרווחים גדולים.

צריך לבחון השקעות סולידיות

השקעות סולידיות הן למעשה השקעות בהם ערך הכסף מובטח ומובטחים גם רווחים ידועים על ההשקעה. פיקדון הוא סוג של השקעה כזאת. בנק ירושלים הוא בנק שיש לו סוגים שונים של פיקדון . יש מסלולים שונים שבהם מובטח רווח קבוע. יש יתרון אדיר בסוג פיקדון כזה .להרבה אנשים יש תוכניות לגבי כספים שונים. הם רוצים לנצל את הכספים למטרות ספציפיות. שונות. לצורך קניית בית, נסיעות לחו"ל, שיפוצים, לזקנה ולעוד שלל אפשרויות. חשוב להם לדעת שהכספים יעמדו לרשותם במקרים אלו.

צריך לבחור בנק טוב

השקעות כספיות צריך לעשות במקום שבו נוח לעבוד ובמקום שבו מובטחת תשואה טובה על ההשקעה. בנק ירושלים עונה על שני הדברים הללו. בנק ירושלים נותן ריביות טובות על הפיקדון. בהרבה מקרים האחוזים הניתנים בן הם יותר גבוהים ממקומות אחרים. הבנק הוא בנק קטן יחסית לבנקים אחרים, ויש לו יתרונות בצורה של גמישות עסקית. כך שכדאי לבדוק את האפשרות של השקעת הכספים שם.

צריך בנק עם שירות טוב

בנק ירושלים הוא בנק קטן שיכול לתת שירות אישי ללקוחות שונים שלו. לקוחות יכולים לבצע פעולות שונות דרך יועץ ההשקעות שלהם. הם יכולים גם לעשות פעולות שונות דרך האינטרנט. לפיקדונות יש יתרון רב בגמישות שהם נותנים למשקיעים. אפשר לשחרר את הכספים במועדים קצרי טווח. לעיתים כל יום , לעיתים יש פיקדונות שבועיים שמתחדשים מאליהם כל שבוע. לעיתים חודשיים וכן הלאה.הגמישות הזאת חשובה לכל מי שמנהל חשבון עובר ושב פעיל. כך הוא יכול לנצל עד תום את האפשרויות של קבלת ריביות שונות על סכומים שמופקדים בפיקדונות השונים.
 

 

אודות דוד כהן

דוד כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר