אופציות בינאריות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אופציות בינאריות

פורסם בתאריך 02/20/2013 ע"י איאן טריידר בקטגוריה שוק ההון | צפיות: 1170 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אופציות בינאריות, אופציות דיגיטליות, אופציה

שוק המסחר ההוני מביא איתו לא מעט הגדרות בדרך אל המסחר. לא מעט אנשים מעדיפים להיוותר בצד ולא להמר או לסחור בגלל החשש מחוסר ההבנה. מה עושים? אופציות בינאריות מאופיינות ביתרון מעל לכל השאר. קוראים לזה הבנת מונחים ומושגים באופן הפשוט מבלי לרדת לעומקם של דברים. כאשר אין צורך בהבנה, קל יותר לסחור ולכן לא מעט אנשים בוחרים אופציות בינאריות כמסלול מסחר מתאים. האפשרות לבצע חיזוי תוך כדי טווח קצר בלבד, מספק את הסוחרים במסחר נכון. האפשרויות הן דו כיווניות והן באות לידי ביטוי בניחוש של רווח או הפסד בלבד. למרות שזה נשמע פשוט, יש עדיין אופציות בינאריות שיש לסווג אותן. להלן כל המידע של המורכב והפשוט בשוק הבינארי.


על בינארי ועל מסחר פשוט ומורכב גם יחד

על מנת לדעת מהו מסחר בינארי פשוט ומהן אופציות דיגיטאליות מרוכבות יש לדעת מה הסיווגים שיש בפועל. כיצד מתחלקות אופציות בינאריות לקטגוריות? כיצד אלו המכונים סוחרים מתחילים יוכלו לבחור את אותן קטגוריות על מנת ליהנות מיתרונות השוק. הסיווג הראשון מתייחס לסוג הנכס בעוד מהות האופציה הבינארית באה לידי ביטוי בתשלום מראש של זכות לבצע עסקה עתידית. אופציה היא בעצם אופציה לבצע עסקה כדאית בעתיד הקרוב או הרחוק מלבד אופציות בינאריות המדברות על טווח קצר. הסיווג השני מתייחס לנכס הבסיס. מדובר בסחורה,מדד, מנייה או כל מטבע חוץ. בעיקרון סיווג זה קשור למהותה של אופציה ולהזדמנות לרכישה נכונה ובעיקר כדאית. מכיוון שנישה של אופציות בינאריות הן כולן ככולן בנויות על טווח הזמן, הן מאפשרו סיווג גם על פי מועד שניתן למימוש. שוב, אם מדובר במימוש בסוף תקופה תהיה זו אופציה אמריקאית ואם יינתן מימוש בכל מהלך התקופה עד לפקיעה שהרי מדובר באופציה אירופאית לכל דבר.


האם יש הבדל בין אופציה בינארית לבין שאר צורות מסחר?

אופציה בינארית מאפשרות התנהלות פשוטה לרבות פתיחת חשבון בהשתתפות קטנה ביחס לבחירת אופציה רגילה. הצפי היחידי הוא האם ירד או יעלה הערך של הנכס בתקופה ידועה מראש. אופציות בינאריות ביחס לכל השאר מביאות איתן תשואה גדולה בהשקעה קטנה מאוד. יש לא מעט סוגי אופציות בינאריות המקלות על המסחר בעודן מביאות גידור וכך ממתנות את המסחר. גידור דהיינו קביעת טווח למסחר, סכום הקבוע מראש בין הקונה למוכר. בסיכומו של דבר, כאשר תבחרו אופציות בינאריות על פני שיטות מסחר אחרות, אתם תופתעו לגלות כי אמנם הסכום מוגבל ואיתו מוגבלים כל מיני היתרים מסחר ועדיין עדיף לגלוש על הבטוח ביחס על הלא נודע. מניות לצורך העניין תגלנה לכם מסחר שאין לו טווח או זמן וכך גם הרווח או ההפסד. בכול דבר יש יתרון אך יש בהחלט חסרון אם כי בחירת אופציות בינאריות, היא המתאימה למי שעושה את צעדיו הראשונים במסחר.
 

אודות איאן טריידר

אסף בן חיים, מדריך מסחר באופציות, מתמחה במסחר של אופציות בינאריות דיגיטאליות, סוחר באופציות ומחבר קורסים אונליין לסוחרים מתחילים.

איאן טריידר

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר