הנדימן – לא רק תיקונים לבית! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הנדימן – לא רק תיקונים לבית!

פורסם בתאריך 02/18/2013 ע"י טל פוגל בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 849 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הנדימן, תיקונצ'יק, תיקונים

עוברים דירה וצריכים יד טכנית לצדכם? מחזיקים בניין משרדים ללא איש אחזקה במקום? מחדשים את הבית ולא רוצים לרדוף אחרי סוללה של אנשי מקצוע? הזמינו הנדימן מקצועי שיעשה את כל העבודות שאתם צריכים בבית, בבניין המגורים או המשרדים – הנדימן הוא בדיוק מה שחיפשתם!


הנדימן לאחזקת מבנים ומשרדים
בתים משותפים, פרויקטי מגורים יוקרתיים ובתי משרדים זקוקים לא אחת לאיש אחזקה שיבצע תיקונים, שיפורים ועבודות טכניות שונות – החל מתיקוני תאורה ועד לתליית תמונות, אינסטלציה ועד לתיקוני צבע. ללא איש אחזקה מקצועי שיכול להגיע בהתראה קצרה קשה מאוד לנהל בניין מגורים או משרדים בצורה חלקה. הנדימן לביצוע עבודות אחזקה מושלם עבור כל מי שזקוק לשירותים אלו. הנדימן יגיע במהירות, יתקן את כל התקלות (במקום לחפש 4-5 אנשי מקצוע שונים) ויעניק אחריות על כל תיקון שנעשה.


הנדימן לחידוש הבית
תיקונים לבית אכן חשוב לבצע אך בשלב כלשהו יש צורך לחדש את הבית. אם אתם החלטתם שהגיע הזמן לעשות 'טיפול עשרת אלפים' לבית שלכם הנדימן הוא האדם הנכון לעבודה. הנדימן יוכל לעזור לכם לבצע שיפוצון בבית מבלי להיכנס להוצאות מיותרות – תיקוני טיח וצבע בתוך הבית ומבחוץ, החלפת ברזים וכלים סניטריים, תיקונים רצפות והתקנת פרקט, התקנת תריסים חשמליים, החלפת דלתות, החלפת מנעולים, תיקוני ארונות מטבח, טפטים, עבודות גבס וכל תיקון או עבודה מקצועית שתרצו.


הנדימן לכניסה לדירה חדשה
עברתם דירה? גיליתם שאתם צריכים להחליף שקעים? לא מצליחים להרכיב חזרה את הרהיטים? התריס שבור? ניסיתם לתלות את התמונות אבל גמרתם עם חורים בקירות? כשעוברים לדירה חדשה אין ספק שיש לא מעט תיקונים וסידורים קטנים שחייבים לעשות החל משקעים תקולים ועד לתליית הוילונות. לא לכולנו יש את אותו חוש טכני חמקמק או את הניסיון בביצוע סוגים שונים כל כך של תיקונים. תיקונים לבית הם בדיוק מה שהנדימן מקצועי עושה ועוד הרבה יותר. תיקונצי'ק יוכל לעזור לכם להכין את הדירה שלכם ולבצע את כל התיקונים והשיפורים הדרושים כדי שאתם לא תתרוצצו בין בעלי מקצוע שונים, לא תאלצו לנסות את מזלכם עם מקדחות ומברגים ותוכלו פשוט להיכנס לדירה מסודרת
 

אודות טל פוגל

טל פוגל

טל פוגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר