הרופא שיניים מעקב את הטיפול | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הרופא שיניים מעקב את הטיפול

פורסם בתאריך 02/06/2013 ע"י ירון וקנין בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 906 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

השיניים מתחילות לכאוב לכם? חייבים לעשות טיפול לכל הפה שהזנחתם? כפי שידוע לכולנו, היום לבחירתנו כל כך הרבה מרפאות שיניים שמציעות מגוון רחב של טיפולים כמעט לכל בעיה דנטאלית. אבל לפני שאנחנו ניגשים לטיפול חשוב להקפיד לבדוק מספר דברים אשר יסייעו לתהליך הטיפול וגם להוזיל בהוצאה.

מה העלויות של
אסתטיקה דנטלית? איך נבחר קליניקה לטיפולי שיניים ומה תצטרכו לברר כאשר רוצים לעבור טיפול רפואת שיניים אסתטית? כל הפרטים במאמר הנ"ל יחד עם מידע שחובה לדעת.

איך בוחרים רופא שיניים? כלל לא משנה איזה טיפול עליכם לעבור, אם זה טיפול בשן אחת או
טיפול שיניים ביום אחד, קודם כל יש לחפש ביקורות וחוות דעת על הרופא או המרפאה. בקשו לראות הסמכה של הרופא, נצלו את האינטרנט לחיפוש ביקורות שליליות ורק אחרי שכל המידע מונח לפניכם צלצלו ותאמו תור לייעוץ.

זקוקים להשתלות? אחד הטיפולים הנפוצים הוא השתלות שיניים. יש לבחור ברופא שיניים המציע לסיים את ההשתלות ביום אחד, כך ניתן לעבור את הטיפול עם הכאבים הנלווים במהירה, לאחר מספר ימים תוכלו ליהנות מפה בריא עם שיניים חדשות. הציעו לכם מחיר יקר? אסור לשכוח לקחת יותר מהצעת מחיר אחת ולוודא מראש מה תהיה פריסת התשלומים!.

רוצים לעשות הלבנה? במאה העשרים ואחת יש עשרות טיפולים להלבנת השיניים אך לא כל טיפולי ההלבנה עוזרים, לכן חשוב לברר היטב אודות השיטה, לקבל פידבק מלקוחות מרוצים ולהתרשם מהטיפולים שהתבצעו ע"י אותו רופא בו אתם בוחרים. אל תשכחו, יש לדרוש לקבל בכתב את ההתחייבות לתוצאות הטיפול.

מצב השיניים שלכם חמור מאוד? אין אחד מאיתנו שאוהב לסבול והרי ברור כי רובנו פוחדים מרופא שיניים. אבל היום על מנת למנוע כאבים, כדאי לעבור מספר טיפולים ביום אחד, לבקש מהרופא שישתמש בגז צחוק ואפשרות נוספת לטפל רק תחת הרדמה. אם אתם מאלה שלא מסוגלים לחשוב על רופא שיניים שווה לברר על טיפולי שיניים מסוג זה.

סדרי גודל של מחירים- למרות שיש ברחבי הארץ כל כך הרבה מרפאות שיניים המחירים יקרים עד מאוד, טיפול שורש יכול לעלות לכם 200 ₪ ולהגיע ל 1500 ₪ , כתר חרסינה יכול לעלות בין 3000 ₪ ל - 6000 ₪, הלבנת שיניים יכולה להגיע ל 3-4 אלף ש"ח מחיר הרדמה מלאה נע בטווח של 2000 ₪ לשעה. לפני שאתם קובעים לכם תור השוו מחירים בין כמה מרפאות. טיפול נטול כאבים ומוצלח!.

אודות ירון וקנין

ירון וקנין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר