אוהבים גינות? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אוהבים גינות?

פורסם בתאריך 02/05/2013 ע"י ירון וקנין בקטגוריה גינון | צפיות: 784 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

מקריאה בעיתון, חצרות של בתים, יציאה לחופשה בצימר- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים אל עולם הגינון. גינון פראי, גינון מעודן- נדמה כי כל מקום ומקום מאופיין עם ייחודיות הן בעיצוב ובגינון, שילובה בפנים הבית והתייחסות לגינה כגינת ירק, נוי ופינה להרגעת הנפש..

גם אתם רוצים גינה? מעניין אתכם לשמוע על
גינון ביתי? מרגישים שאתם יודעים לעצב ולטפח גינה בעצמכם? על מה יש לשם דגש כאשר תחפשו שצריכים גינות מעוצבות?.

התחום של גינון נוי מכיל רבדים עמוקים של מחשבה, יצירתיות ואומנותיות, הבנה בתחום הצמחים, עיצוב, טכנולוגיה וידיים טובות..

התכנית לעיצוב הגינה מתוכננת תחילה, תוך התייחסות במספר אלמנטים ורבדים חשובים, ובניהם: התאמת הגינה לאקלים, תוואי נוף והשקעה- התייחסות לרבדים אלו תאפשר בקלות לגינה להיות מוקד משיכה למטייל. ללא ספק ישנה חשיבות עצומה להתאים את הצמחייה לאקלים באזור. כשאנו חושבים על לעצב גינה נצטרך להבין אם יש לנו פנאי להשקיע, או שמא מדובר בגינה בלי הצורך בהשקעה רצינית..

אז כיצד נתחיל במלאכה? למי כדאי לפנות? מספר המלצות בנושא של
גינות נוי ועוד טיפים.

תחום הגינון הוא למעשה עולם הפועל לפי בחירתו וטעמו האישי של הלקוח. בעידננו יש הרבה אפשרויות ונותני שירות בכל הנוגע לגינון, המציעים שירותי גינון מקצועי והצעות נוספות בתחום הגינון, למשל: יישור,טיפול באדמה ושתילה, אף מספקים בנוסף במסגרת השירות שלהם הצעה לתכנון הגינה, בתוספת של פרגולה, סכך, עיצובי באר והפתעות כיד הדמיון..

ניתקל ודאי בחברות מפותחות, אשר יוכלו להעניק ללקוח סרטים של הדמיה, כיצד תיראה הגינה בתום הטיפול בה. כך שלמבקש השירות לא תמתין הפתעה לא נעימה..

התאימו בקשותיכם לתקציבכם, אל תתפתו להצעות ושמרו על כיוון כללי בנוגע לרצונכם מהגינה..

צרו קשר עם אנשי מקצוע מומלצים שראיתם עבודות שלהם בעבודות הגינון. תוכלו תמיד לקבל המלצות דרך מכרים, חברים, משפחה. נתקלתם בעיצוב גינה מעניין שדיבר אליכם? עצרו ושאלו מי עיצב ודאג לגינה זו..

הכינו תכנית מראש! ללא הכנה, ישנו סיכוי גדול שיתגלו פאשלות, כשתהיו כבר בתוך התהליך. בשביל לחסוך לנו עיכובים ומפח נפש – הקפידו על תכנית מסודרת, הכוללת את כל הנדרש לגבי עיצוב הגינה..

עבדו רק עם חוזה מסודר! פעמים רבות אנחנו לא מבינים שלמילה שנאמרת בע"פ לצערנו אינה מספיקה. כל מה שסגרתם העלו על גבי הדף, חתמו על חוזה מסודר והחתימו את נותן השירות, הקפידו להכניס סעיפים של שינויים, שיכולים עוד להשתנות..

פנקו את עצמכם בשתייה חמה, שימו לכם ברקע מוסיקה נעימה, התרווחו לכם על כסא נוח, או על ערסל בגינה החדשה, הקסומה והיפה- והרשו לעצכם לחוות קצת שלווה... מאחלים שפע של הצלחה!.

אודות ירון וקנין

ירון וקנין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר