הכנסה פאסיבית משיווק באינטרנט | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הכנסה פאסיבית משיווק באינטרנט

פורסם בתאריך 07/12/2009 ע"י עוזי אוחנה בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1062 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הכנסה, פאסיבית, כלכלה, כסף, אינטרנט, שיווק, נדלן, נדל"ן, שר"ש, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, פיננסי, עסק, עבודה מהבית, יצירה, נוספת, ידע


כיום האינטרנט נחשב כמעצמת העל בכל מה שקשור למדיה , בנוסף על התואר הראוי הזה האינטרנט טומן בחובו אפשרויות אדירות ליצירת הכנסה פאסיבית נוספת על הכנסתכם הקבועה , אני יכול למנות למעלה מעשרות דרכים שבאמצעותם ניתן לייצר הכנסה כזאת באינטרנט אבל אני אעדיף להתמקד ב-2 מהנושאים היותר מוצלחים שקיימים ברשת , ויותר מזה אלו 2 הנושאים שאני מתמחה בהם באופן אישי 2 הנושאים הללו הם : הקמת רשימת דיוור רווחית , ומסחר באי ביי .


הקמת רשימת דיוור רווחית מתבסס על רעיון של מציאת נישה מסוימת שמעניינת פלח מסוים של האוכלוסייה (ההתמקדות היא באוכלוסייה אמריקאית ) ויצירת מאגר הודעות מתוזמנות מראש שנשלחת לכל נמען שמצטרף לרשימה שלנו , בין ההודעות השונות אנחנו שולחים לחבר ברשימה שלנו קישורים למוצרים שונים ואתרים שונים שבמידה ואותו נמען מסוים רוכש את אחד המוצרים או מקליק ונכנס לאחד מהאתרים , אנחנו מקבלים על זה כסף , מה שיפה ברשימת דיוור זה כמובן המינוף האדיר שבעבודה נכונה ניתן לייצר רשימה של אלפי ועשרות אלפי אנשים שמכניסה מאות ואלפי דולרים לכיסנו בכל חודש בחודשו .


מסחר באיביי ולמי מכם שלא מכיר – הקניון הווירטואלי הגדול בעולם שמונה למעלה מ-מאתיים מליון משתמשים ולמעלה ממיליון חנויות הנחת היסוד היא שאם הרבה יותר ממיליון איש ממש מתפרנסים מאיביי אז גם אתם יכולים , באמצעות איתור צורך של הלקוחות וסיפוקו להם מה שיפה זה שאת כל העסק באיביי (וגם ברשימת הדיוור אגב) ניתן להפוך לאוטומטי בקלות מבלי שנצטרך לעבוד יותר מדי קשה... גם באיביי ניתן להגיע להכנסה נוספת ואפילו להכנסה עיקרית בהרבה פחות ממחצית הזמן שדורשת מאיתנו עבודה רגילה .


מעניין אותך ? רוצה ללמוד איך לעשות את זה? הצטרף לרשימת הדיוור שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית וקבל טיפים ועצות כיצד לייצר לעצמך הכנסה פאסיבית מכובדת , נוספת על הכנסתך הרגילה הירשם באתר : www.new-generation-agent.com 
 

 

 

אודות עוזי אוחנה

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי. אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית באתר : www.new-generation-agent.com הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!! קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

עוזי אוחנה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר