בשביל לערוך חקירות אישות יש לפנות למשרד חקירות שמתעסק בכך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בשביל לערוך חקירות אישות יש לפנות למשרד חקירות שמתעסק בכך

פורסם בתאריך 01/06/2013 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה חוק ומשפט | צפיות: 852 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חוקר פרטי, משרד חקירות, חקירות אישות, GoText

בשביל לערוך חקירות אישות יש לפנות למשרד חקירות שמתעסק בכך

חוקר פרטי

חוקר פרטי הוא אדם אשר מבצע מעקבים וחקירות עבור לקוחות פרטיים, באופן דיסקרטי, ללא עירוב של המשטרה, בתי המשפט או גופים אחרים. חוקר פרטי מבצע חקירות אלו עבור מקרים שבהם יש חשד לעבירה כלשהי, לבגידה או למעילה, אך מפאת חומרת העניין או סוג העניין, אי אפשר לפרסם אותו או להביא אותו לבית המשפט. חוקר פרטי גם מסייע במצבים שבהם יש חשדות לא מבוססים, על מנת להביא הוכחות ברורות לבית המשפט בעתיד. חוקר פרטי עובר לימודים במשך שלש שנים, ולאחר מכן מקבל הסמכה מיוחדת מטעם משרד המשפטים. חוקר פרטי אינו יכול לעבוד באופן עצמאי, אלא רק תחת משרד חקירות. כל הפעולות שמבצע חוקר פרטי הן חוקיות, ובכלל זה פעולות שחוקיות עבורו, ואינן חוקיות לאדם פרטי, כמו האזנות סתר מסוימות וכדומה.

חקירות אישות

חקירות אישות הן חקירות המופנות בדרך כלל כלפי בעל או אישה שבני הזוג שלהם חושדים בהם בבגידה וכדומה. חקירות אישות הן חקירות דיסקרטיות במיוחד, שנועדו למנוע מריבות או מלחמות מיותרות בין בני הזוג. כך, אם יש חשד לבגידה, יכול החוקר הפרטי לאשר או להפריך חשדות אלו, ולספק הוכחות ברורות לכאן או לכאן. כך לאחר החקירה יכול המזמין להיות בטוח שאכן לא הייתה בגיד, ולהמשיך בחייו כרגיל, או לחילופין, להתעמת עם בן / בת הזוג כשבידיו הוכחות ברורות, ואף להגיש בקשה לגירושין.

כיצד מתבצעות חקירות אישות?

חקירות אישות מתבצעות במומחיות מיוחדת של החוקר הפרטי, על ידי מעקב אחר בן הזוג החשוד בבגידה. לרשותו של החוקר הפרטי עומדות טכנולוגיות חדישות אשר מאפשרות לו מעקב צמוד בקלות רבה יותר מבעבר, וכן אפשרויות תיעוד נוחות. כך, למשל, ישנו מגוון רחב של מצלמות מעקב נסתרות ושל מצלמות שיכולות להסתתר בתוך חפצים תמימים לכאורה כמו עטים, תיקים וכדומה. גם תוכנות ריגול למחשב הן דרך שבה ניתן לעקוב אחר בן הזוג החשוד. וכמובן, גם מעקב פיזי של החוקר הפרטי אחר החשוד. כל שיטות המעקב הללו הן לגיטימיות וחוקיות, כמובן רק כאשר מדובר בחוקר פרטי.

 

אודות GoText כתיבת תוכן

GoText כתיבת תוכן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר