שיפוצים בירושלים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיפוצים בירושלים

פורסם בתאריך 11/27/2012 ע"י רוני רונאל בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 1127 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיפוצים בירושלים, שיפוצים

 ידועה לכל מי שהתנסה בכך כבר בעבר העובדה ששיפוצים בירושלים ובכלל זהו לא דבר פשוט. כאשר אדם בא ומשקיע מכספו האישי סכומים גבוהים מאוד, תמיד ישנו החשש שהדברים לא יצאו כמו שצריך – בייחוד שהוא לא יכול לעשות את הדברים בעצמו ולדעת שהוא מקבל תמורה מלאה למה שהוא משלם עליו. כל עניין החלטורות ומקרים שבהם החברה לא מספקת את השירות כמו שצריך מעיבים עוד יותר ומוסיפים לא מעט לחץ לתקופת השיפוצים ועל-מנת שלא לקבל כאב ראש והיסטריה תמידית לאורך כל התקופה – הרי שעלינו לבנות לעצמנו תוכנית התנהלות מאורגנת ומסודרת כך שלפחות אנחנו נדע מה הולך לקרות ואיך אנחנו לא משפיעים על הדברים שיעלו רע.

הבנה בסיסית – שהייה בבית במשך תקופת השיפוצים בירושלים
ההבנה הבסיסית ביותר שצריכה לחדר לתודעתנו היא קודם כל – היכן אנחנו שוהים במהלך התקופה? כל העיסוק באת איזה בעל מקצוע נזמין, איזה דיל נשיג מהחברה לשיפוצים בירושלים וכל זה אפשר להשאיר לאחר-כך – קודם כל, איפה אנחנו בכל הסיפור ואיך איכות החיים שלנו נפגעת כתוצאה מכך? אם הנכס שאנחנו משפצים נמצא בבעלותנו אך אנחנו לא מתגוררים בו, הרי שתקופת השיפוצים צריכה להיות קלילה בהרבה וישנו פחות חשש שתיהרס כתוצאה מהתנהלות לקויה שלנו. תקופה כזו תהיה מלווה בפחות לחצים ובדיוק בגלל זה ייתכן ואפילו לא כדאי לפנות במקרה כזה לחברת שיפוצים בירושלים אלא להיות מנהלי העבודה של עצמכם. אם אתם הולכים להתגורר לאורך התקופה של השיפוץ בתוך הבית עצמו, הרי שהמצב כבר שונה ובעייתי בהרבה. לא תרצו להתנהל שלא נכון מתוך פזיזות ורצון שהתקופה תסתיים מהר יותר ואיכות חיים תחזור לשגרתה.
במקרה כזה, הפנייה לחברת שיפוצים בירושלים היא בגדר חובה והכרחית אם תרצו שהשיפוץ יצליח.

הצגת תוכנית לחברת השיפוצים בירושלים
על-מנת לבוא אל החברה עם תוכנית מסודרת ומגובשת של מה אתם רוצים במסגרת השיפוץ, אתם צריכים לבנות את התוכנית הזו. התוכנית צריכה להתבסס נטו על מה שאתם מצפים שיהיה בבית – תצטרכו לעבור על כל הנושאים: חשמל, אינסטלציה, צביעה, סיוד, החלפת ארונות, יסודות, שבירת קירות ועוד – אחרי שתיצרו תוכנית מסודרת וברורה עבור החברה ותתנו להם את התקציב שיש לכם עבור השגת התוצאה – תוכלו לקבל תוכנית מאורגנת וטובה שמן הסתם גם תצליח בסופו של דבר.

אודות רוני רונאל

רוני רונאל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר