אופציות בינאריות – איך סוחרים? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אופציות בינאריות – איך סוחרים?

פורסם בתאריך 09/23/2012 ע"י איאן טריידר בקטגוריה שוק ההון | צפיות: 1817 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אופציות בינאריות

אופציה היא חוזה עתידי בין שני צדדים – מוכר וקונה, המאפשר לרכוש או למכור נכס מסוים במחיר הנקוב באופציה אם התנאים הרשומים באופציה מומשו (לרוב עלייה או ירידה בערך הנכס), אופציות בינאריות פועלת בצורה קצת אחרת, כאן אין רכישה בפועל של הנכס אלא רק חיזוי של ערכו. הרעיון הוא לחזות האם ערך נכס הבסיס יעלה (אופציית CALL) או ירד (אופציית PUT), מכאן השם אופציות בינאריות, יש רק שתי אפשרויות בדיוק כמו בשיטה הבינארית, 1 או 0, נכון או לא נכון. אופציות בינאריות מכונות גם אופציות דיגיטליות בשל פלטפורמת המסחר האינטרנטית והמערכת הדיגיטאלית המשוכללת המאפשרת את המסחר.


היכן פותחים חשבון למסחר באופציות בינאריות?

אופציות בינאריות נסחרות דרך הבנקים ודרך חברות העוסקות בתחום. לפלטפורמות המסחר של חברות חוץ בנקאיות יש כמה יתרונות ביניהם עמלות נמוכות יותר ועדכון מהיר יותר של נתונים. כל שעליכם לעשות על מנת לפתוח חשבון מסחר באופציות בינאריות הוא להירשם לאחד האתרים ולהכניס סכום מסוים לחשבון המסחר שלכם, לרוב כמה מאות שקלים (משתנה מאתר לאתר).


אופציות בינאריות – המסחר
אחרי שפתחתם חשבון, אתם יכולים להיכנס לאתר ולראות את פלטפורמת המסחר. באתרים מתקדמים תוכלו לקבל אינפורמציה נרחבת על התחום של אופציות בינאריות, הדרכה מקוונת על מערכת המסחר וכלים תומכי מסחר כמו גרפים המציגים את שערי נכסי הבסיס השונים בעבר, עדכונים של שוק ההון והכלכלה העולמית בזמן אמת ועוד.


בחירת אופציות בינאריות ותהליך המסחר
לאחר כניסתכם למערכת, עליכם לבחור אופציה בה תשקיעו. נדגים בעזרת דוגמא – אופציות דולר שקל. המערכת מציגה בפניכם את האופציות הקיימות, אתם בחרתם אופציית דולר שקל המציגה את שער הדולר מול השקל באותו הרגע. נניח ששער הדולר הוא 4.921. עליכם לבחור את זמן הפקיעה של האופציה (לא בכל אתר יש לכם אפשרות, לעיתים הזמן נקבע מראש), נניח 30 ד\'. כעת עליכם להחליט האם הערך הדולר מול השקל יעלה או ירד בזמן הפקיעה יחסית לערכו הנוכחי. חזיתם שהערך יעלה? בחרו אופציית CALL. השלב הבא הוא להחליט כמה להשקיע, החלטתם להשקיע 1000 ₪, המערכת תציג בפניכם את הרווח הפוטנציאלי ואת הסכום שיישאר לכם אם תפסידו – אין הפתעות.


אופציות בינאריות – מועד הפקיעה

ברוב אתרי המסחר כמה דקות לפני מועד הפקיעה של האופציה שלכם תוכלו לראות שעון הסופר לאחור, ברגע הפקיעה תוכלו לדעת האם צדקתם בחיזוי שלכם והרווחתם. בהתאם לדוגמא שלנו, נניח שצדקתם והדולר אכן עלה לאומת השקל. אופציות בינאריות מציעות רווח של עשרות אחוזים, הרווח שלכם יכול להגיע ל-1800 ₪ בקלות. מה קורה אם הפסדתם ולא חזיתם נכון? רוב האתרים מחזיקים לכם כ-10% עד 20%, כלומר תישארו עם כ-150 ₪. השיטה מבטיחה לכם שתדעו מראש כמה תרוויחו וכמה אתם עשויים להפסיד, אמנם לא מדובר כאן בהשקעה בטוחה במאת האחוזים אך הפוטנציאל הוא אדיר.
 

אודות איאן טריידר

אסף בן חיים, מדריך מסחר באופציות, מתמחה במסחר של אופציות בינאריות דיגיטאליות, סוחר באופציות ומחבר קורסים אונליין לסוחרים מתחילים.

איאן טריידר

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר