ריקודי בטן-שיפור בכושר והמטבוליזים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ריקודי בטן-שיפור בכושר והמטבוליזים

פורסם בתאריך 08/05/2012 ע"י st kaza בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 1304 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ריקודי בטן, רקדנית בטן, מחול מזרחי, ריקוד בטן, בגדים לריקודי בטן

ריקודי בטן זו היא פעילות גופנית אשר מגרה את כפתור שריפת השומנים בחילוף החומרים שלך. אנשים רבים חושבים שריקודי בטן זה קשה, אבל במציאות זה הרבה יותר פשוט, רוב אימוני הכושר תפקידם הוא לבנות את השרירים, בריקודי בטן הקטע הוא להרגיש וללמוד לשלוט בשרירים.

תנועות ריקוד הבטן אולי נראות מסובכות, אך עם לבחון את התנועות, רואים שהן תנועות טבעיות של הגוף. תנועות ריקוד בטן לא רק מחזקות את השרירי,. תנועות ריקוד הבטן עובדות על העוצמה הפנימית של הבטן ועמוד השדרה, ובנוסף עוזרות להביע את  הפנימיות באופן חיינני.

תנועות האגן עובדות מעולה על חלל הבטן המכיל ומגן על איברים פנימיים. גלים בבטן עושים עיסוי לאיברים הפנימיים ומרגיע את מערכת העצבים. תנועת ה"שימי" הנוצרת מהרעדת הירכיים ועמוד השדרה, תנועה אשר מגרה את בלוטת יותרת המוח והמערכת ההורמונלית. תנועות ריקודי בטן מגרות את מערכת העצבים ומערכת הלימפה.

היתרונות של ריקודי הבטן נובעים מהמיקוד של הריקוד על אברי הבטן ובעיקר הבטן התחתונה. מלבד התרומה הברורה של ריקודי הבטן לאייברי הרבייה הנשיים, ישנם יתרונות בריאותיים נוספים בריקוד הבטן. ריקודי בטן עובדים על כל שרירי הגוף, צוואר, חזה, שרירי הבטן והרגליים.

ריקודי בטן קיימים מזה אלפי שנים מהסיבה הפשוטה שהפעילות טובה לכל הגוף ולא רק לשרירי הבטן. לרקדניות בטן מתחילות או מתחילים, תוכלו לבצע תנועות פשוטות של ריקוד בטן רק כדי להרגיש כיצד חלקים שונים של הגוף עובדים במקביל ובנפרד! כאשר אתם מתחילים ללמוד ריקודי בטן, תנסו להרגיש את האיברים השונים של הגוף, הירכיים, חזה, שרירי הבטן, הידיים ועמוד השדרה. תרגישו איך האנרגיה מכפות הרגלים עולה ועוברת דרך הגוף. שילוב כל שרירי הגוף בפעילות יוצר את ההשפעה הגדולה ביותר על הכושר הגופני הכללי ובנוסף משפר את חילוף החומרים הטבעי של הגוף.
 

אודות st kaza

shimmystyle - חנות אקססוריז לריקודי בטן. צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניות, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף, עגילים גותים, צמידים וטבעות ציפורן בעיצובים יחודיים, מאמרים מרתקים ומעשירים ועוד

st kaza

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר