כיצד בוחרים מזרונים לשינה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד בוחרים מזרונים לשינה

פורסם בתאריך 06/14/2012 ע"י yakir seone בקטגוריה בית | צפיות: 674 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מזרן, מזרונים, מזרון פולירון,

מזרן קפיצים

מזרונים אלו מורכבים ממספר קפיצי מתכת המסודרים יחדיו אחד ליד השני. ככל שכמות הסלילים בהם גדולה יותר, כך הם הופכים לבעלי כושר עמידות גבוהה יותר, ונשחקים פחות. אחד מהיתרונות של מזרן קפיצים שבו הקפיצים רחוקים זה מזה יחסית ונמצאים בכיסי בידוד הוא בעצם העובדה שהבידוד הנ"ל מספק בידוד בכל צד במיטה, וכך בעצם מזרונים אלו פחות מרעישים בשעה שמתהפכים מצד לצד.

מזרונים מלטקס

לטקס הינו חומר טבעי המופק מעץ הגומי. עץ הגומי מייצר את הלטקס על מנת שישמש לו מגן קשיח מפני מזיקים שונים. מזרונים אלו הינם גמישים לחלוטין ועל כן אפשר להשתמש בהם הן כבסיס למיטות מתכווננות והן כבסיס למיטות קשיחות. אחד מיתרונות הלטקס הוא בכך שהוא עושה עבודה נפלאה בהתאמתו לצורת הגוף ששוכב עליו, ועל ידי זה מפחית את הלחץ הנוצר באזורים שונים בגוף בזמן השינה. יתרון נוסף שלו, הינו בכך שהוא מונע תגובה אלרגית למי שישן עליו וזאת כוון שהעובש, החיידקים והמזיקים אחרים, לא מסוגלים לחיות על מצע לטקס לאורך זמן. לכן, מי שסובל מאלרגיות, מזרן לטקס מתאים במיוחד עבורו.

מזרן הזוכר את תנוחת הגוף

זהו מזרן שתכונתו הבסיסית היא קליטת אופן השכיבה של האדם וויסות הטמפרטורה תחתיו, על ידי הפיכת המזרון לגמיש בטמפרטורה גבוהה, וקשיח יותר בטמפרטורה נמוכה. כלומר: מי ששוכב בחלק העליון של מזרן זה, מחמם בגופו את המזרון, דבר הגורם לכך שאותו חלק עליון של מזרן זה, מתגמש על פי צורת הגוף של אותו אדם. דבר שאינו משפיע על חלקו התחתון של אותו מזרן, ומשום כך מהווה בסיס טוב, לשינה נעימה.

מזרון פולירון

מזרוני פולירון כוללים את מגוון התכונות הטובות שהזכרנו לעיל. הם מיוצרים מחומרים שהינם ידידותיים לסביבה ומפזרי לחות, דבר השומר על מזרונים לאורך שנים.

כמו כן, מזרון פולירון מצופה בכיסוי בעל איכויות גבוהות העשוי משתי שכבות בד שהינו לגמרי הידרופילי. כאשר בד השכבה העליונה של מזרון פולירון סופג זיעת אדם וכן לחות הנובעת מאדי הנשימה שלו, ודואג לפיזורם כלפי מעלה כך שהם לא מצטברים על מזרון פולירון. השכבה התחתונה של מזרון פולירון, מונעת מלחות להכנס אל תוככי מזרון פולירון, ועל ידי כך מאפשרת את ייבוש הלחות על ידי תנועת אויר משוחררת.

מזרון פולירון מיוצר בטכנולוגיה שיוצרת סביבה הגיינית, יבשה ורעננה, המעניקה את תנאי השינה האופטימליים ביותר, ומבטיחה הגנה על מזרון פולירון ומניעת התפתחותן של בקטריות ועובש.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

אודות yakir seone

yakir seone

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר