הדרך אל השקט- פלדלת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הדרך אל השקט- פלדלת

פורסם בתאריך 06/12/2012 ע"י yakir seone בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 869 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מנעולן, פלדלת, דלתות פלדה,

מעטים מאתנו הצעירים זוכרים בכלל למה התחילו להשתמש בבנייה הישראלית בדלתות פלדלת. איפה ימי הרומנטיקה בה הדלתות היו קלות והמחיצה בין פנים הבית לקהילה הייתה עניין סמלי בלבד? ובכן, דלתות פלדה משמשות להגנה והוצבו בכל בית בישראל הקטנה ורווית המתחים והעימותים לא בכדי. לעומת דלתות עץ הקלות, בעלות הטכנולוגיות הפשוטות יחסית, כאשר מדובר על דלתות פלדה מדובר בהחלט על מוצר איכותי ועמיד, שהושקעה בו מחשבה רבה מאד. טכנולוגיות של פלדלת מתוחכמות כל כך היום, שאין ספק כי בעת העיסוק בהם, צריך להזמין מנעולן מקצועי.


להחליף מנעול


אל תטעו, אדם ממוצע בהחלט יכול להחליף לעצמו צילינדר בבית או לדאוג להתאים דלתות פלדה לביתו. יש אפילו סיכוי סביר שיצליח לעשות את זה ללא בעיות, אבל במקרה זה עדיף לשלם לבעל מקצוע ולישון טוב בלילה, בידיעה ברורה שהכל הורכב נכון והסיכוי לפריצה נמוך. מה גם שלא מדובר בשירות יקר עד כדי כך שיצדיק את הסיכון המיותר הזה- בכל זאת, מדובר בבית שלך ובמשפחה שלך. מה יקרה אם הרכבת את המנעול באופן לא נכון או יציב מספיק? אני בטוחה שאין זה דבר שתרצו לגלות. בעיקר כאשר מנעולן איכותי אפשר למצוא במחירים סבירים ביותר בשוק של היום וכדי לא ליפול על חאפרים- כדאי להתייעץ בחברים או במגזינים המדרגים בעלי מקצוע, נוסח "יצאת גדול".


לפתוח את הדלת והעיניים


אז איך בוחרים דלתות פלדה שיענו על הצרכים שלכם? קודם כל מתייעצים במומחים. אולם ההבדלים בין פלדלת אחת לאחרת יכולים להיות קטנים, אבל בהחלט כדאי להבין אותם ולבחור בחוכמה. לנרתעים ממחיר הייעוץ עם המקצוען אפשר לציין כי הדלת הנה הדבר היציב ביותר בבית שלכם והסיכוי הוא שלא תחליפו אותו אלא פעם בכמעט 20 שנה. אז שווה להשקיע. מקצוענים בענייני דלתות כאלה אפשר למצוא בכמה מקומות: בעסקי פריצת מנעולים, מומחי הדלתות שעובדים עם קבלני השיפוץ או בחנויות המוכרות את הדלתות ישירות לציבור, דוגמת חנויות עיצוב למיניהן. רק תוודאו שהאדם שמולכם מחזיק בהסמכה מטעם חברת דלתות זו או אחרת, אחרת הוא סתם עוד מוכר. אחרי שבחרתם סוג פלדלת רצוי (כן, כן, חברים- יש כמה סוגים) אפשר לעבור לעיצוב- הדלתות באות היום בשלל עיצובים מרהיבים שיתאימו לכל בית ולכל טעם.


מנעולן טוב לא רק להתקנה


את הטלפון של אותו איש מקצוע המתקין לכם את הדלת, ורצוי מאד שיהיה מנעולן מוסמך, תשמרו טוב טוב. אתם אף פעם לא יכולים לדעת מתי תאבדו את המפתח בדיוק כשננעלתם בחוץ באמצע הלילה ואגב, הם יודעים לטפל גם ברכבים. מנעולן מקצועי ידע לפרוץ לכם את הדלת, גם של האוטו, באופן כזה שלא תרגישו שפרצו אליו- מבלי לעשות נזקים- להחליף את המנעול במקרה הצורך ולהחזיר את השקט והביטחון אליכם לידיים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי
 

אודות yakir seone

yakir seone

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר