השוואת הלוואות חוץ בנקאיות: הלוואות ישראכרט מול הלוואות לאומי קארד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השוואת הלוואות חוץ בנקאיות: הלוואות ישראכרט מול הלוואות לאומי קארד

פורסם בתאריך 06/11/2012 ע"י דוד כהן בקטגוריה משכנתאות והלוואות | צפיות: 1188 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות ישראכרט, הלוואות לאומי קארד

כיום ניתן לקבל הלוואות חוץ בנקאיות דרך חברות האשראי. הלוואות אלה אינן נשענות על האובליגו בבנק ואינן יורדות מחשבון הבנק. אמנם חברות האשראי נמצאות בקשר רציף עם הבנקים אך חל איסור העברה או הצלבת מידע בין שני הגופים הפיננסיים. כמעט כל חברות האשראי מציעות לקחת הלוואות במסלולים שונים כאשר ישראלים רבים נוהגים לפנות ולקחת הלוואות אקספרס בסכומים של עד 40,000 ש"ח ופריסה הנעה בין 3- 48 תשלומים חודשיים. אמנם הלוואות אלה יקרות יותר מהריבית הנהוגה בבנק אך קל מאוד לקחת אותן ואין צורך לעבור הליך ביורוקרטי ארוך בבנק. מתקשרים לחברת האשראי ובשיחת טלפון קצרה מקבלים אישור והכסף בדרך לחשבון הבנק או שלוקחים הלוואה שנועדה לדחות את תשלומי הכרטיס למועד מאוחר יותר.


שתי שחקניות גדולות בענף האשראי


חברות ישראכרט ולאומי קארד הן בין הגדולות בענף האשראי ויש להן מעגל לקוחות לא קטן. החברות מתחרות זו בזו על לקוחות ומרגע פתיחת ענף ההלוואות לתחרות נכנסו שתי החברות לתחום זה והן מציעות מסלולים שונים. שתי החברות מציעות הלוואות מתגלגלות בהן יכול הלקוח של החברה המחזיק ברשותו כרטיס אשראי לגלגל את ההחזר החודשי קדימה, מחודש אחד לחודש הבא וכך להקל על ההוצאות חודשיות בחודש מסוים שנחשב לחוץ מבחינתו.


השוואת סכום


הלוואות ישראכרט לעומת הלוואות לאומי קארד שונות בתקרת הסכום אותו ניתן לקבל כהלוואה. בעוד ישראכרט מציעה הלוואות עד 40,000 ש"ח חברת לאומי קארד מציעה ללקוחות לקחת הלוואת עד 50,000 ש"ח. שתי החברות מציעות מסלולים שונים ובהתאם למסלול מגדירים את גובה ההלוואה ותנאי ההחזר. כל למשל מציעה ישראכרט הלוואה מהירה ללקוחותיה המחזיקים בכרטיס אשראי עד ל- 30,000 ובתנאי החזר ל- 24 חודשים בתנאים אטרקטיביים בעוד לאומי קארד מציעה הלוואת עד ל- 50,000 ש"ח בכל מסלולי ההלוואות שהיא פיתחה.


השוואת מסלולים


הלוואות חוץ בנקאיות נבדלות ביניהן על פי מסלולי ההלוואות. הלוואות ישראכרט כוללות הלוואות אקספרס, הלוואות לכל מטרה וקרדיט בו ניתן לקבל אשראי ולהחליט מתי לשלם. הלוואות לאומי קארד ניתנות באופן דומה אך הריביות מעט יקרות מאשר חברת ישראכרט, לאומי קארד מציע הלוואות לכל מטרה, הלוואות אקספרס, הלוואות בחיוב גמיש ולהלוואות גרייס או גישור. המסלולים פחות או יותר דומים בין החברות אך ישראכרט מציעה מסלול הלוואה בתנאים אטקרטיביים עבור סטודנטים.


מור מול מולטי


כאשר משווים הלוואות חוץ בנקאיות בין שתי החברות יש להשוות בין כרטיס מור של ישראכרט וכרטיס מולטי של לאומי קארד. באמצעות כרטיס אשראי זה נהנים לקוחות שתי החברות מהלוואה בהחזר גמיש בה יכול הלקוח לקבוע מהו גובה ההחזר החודשי ולשנות את התשלום החודשי מידי חודש בהתאם ליכולת ההחזר החודשית שלו וכך קל לגלגל את התשלומים ולעמוד בנטל ההחזר. השוני בין שתי החברות הוא בריבית הנהוגה על הלוואה זו ועל מסגרת האשראי שמקבל הלקוח. כמו כן ניתן לקבוע סכום קבוע שירד עבור ההחזר כאשר עם הלוואות ישראכרט מינימום ההחזר החודשי הוא 200 ש"ח ועם מסלול הלוואות לאומי קארד לחיוב קבוע עומד סכום ההחזר המינימלי על 500 ש"ח.
 

אודות דוד כהן

דוד כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר