ערב נשים – לחוות ריגוש סוחף ומטורף | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ערב נשים – לחוות ריגוש סוחף ומטורף

פורסם בתאריך 05/17/2012 ע"י יובל בן בסט בקטגוריה תיאטרון והופעות | תגובות: 1 | צפיות: 1357 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ערב נשים, אירוע יום האישה, גיבוש נשים, רעיונות, הרצאות לנשים, סדנאות לנשים, הופעות לנשים

 

 

 

את אשתי זה לא מצחיק
אין פעם שאשתי לא מאירה לי בזמן שאנו נוסעים באוטו אולם שמתי לב לתופעה מעניינת שקצת לפני הווסת כשהיא מאירה לי הקול שלה משתנה. משהו בצליל, בטון יש הרבה יותר חוסר סבלנות. לאחרונה קיבלתי אישוש מחקרי לכך כי מספר ימים לפני הווסת אצל חלק מהנשים משתנה הקול, הבעיה שאנחנו הגברים כמעט ולא נשים לב לכך.

 

כיצד לבחור תוכן מתאים לאירוע
כשמפיקים ערב נשים צריך למצוא את המופע המתאים ביותר לסגנון החברות. לכן יש צורך לספק כמה שיותר מידע לדוגמא מי קהל הבנות, האם הן מכירות האחת את השנייה, כמה יבואו, מה טיב האירוע מבחינתך, יש לתאר מה הקונספט בפעול בערב, יש לשאול אותן מה מעניין אותן בתכנים שנבחרו, מה הם רוצות לדעת., אם איזה תובנות או רווח אישי הן יצאו בסיום המופע בערב.

משיכה סימטריה ושיער
אחד מהסדנאות הפופולאריות בתחום ערבי נשים הן שפת גוף ואומנות הפיתוי. כלל הוא כי גברים נמשכים לנשים סימטריות ונשים נמשכות לגברים סימטריים לרוב. קצוות שיער מפוצלים הופכים להיות בעיתיים כאשר הפיצול מגיע למעלה השערה משום שאז הקצוות נשברות ואורכו של השיער אינו אחיד. לכן ההמלצה הטובה ביותר היא לקצץ אחת לשלושה חודשים את קצוות השיער בין 2-4 סנטימטר.

איזה כתב יד יותר יפה ?
סדנת גרפולוגיה יכולה להתאים למספר גדול של משתתפות או למספר קטן. הסוד בהצלחה הוא מינון נכון בבחירת נשים לעליה אל הלוח / הבמה. כולן סובלות מדעות קדומות. פעם מורות ומורים עודדו נשים לכתב יפה ובעצם הטביעו בהן את חותם הקונפורמיות. כיום כתב יד יפה של גבר לא בהכרח אומר שיש בו תכונות נשיות ולהפך. סדנת גרפולוגיה יכולה להיות מקורית כיוון שדרך כתב היד ניתן לצחוק על כל הנושאים שהכי מעצבנים נשים.

מה גברים מדחיקים
כמה גברים באמת מוכנים לקבל את העובדה כי בששת השבועות הראשונות לחייהם בהיותם עוברים הם התפתחו על פי המבנה הנקבי ולראייה שתי הפטמות. אולי בשל כך גברים מצליחים בעיקר בפירוש סימנים לא מילוליים של כעס ותוקפנות או אולי על פי "עיקרון הכמות" שבה נשים במהלך האבולוציה כעסו כל כך על הגברים עד שבסוף זה נכנס ל DNA שלהם. ואילו הנשים מצליחות לפרש עולם שלם של מסרים לא מילוליים כגון מצבי רוח, כאב, פחד, מצוקה וכו..

ערב נשים בסגנון "דופאמין"
זהו ערב שבו מוצתת ההתרגשות, הלהט והריגוש. אם הראש הצעיר אפשר להזמין סדנת צחוק שתפיל אתכן מצחוק.לצד בדיחות עסיסיות, וסיפורים מהחיים תיערך תחרות צחוק דרך מעגלים בתוספת משחקי אימפרוביזציה מדליקים.

ערב נשים בסגנון "אוקסיטוצין"
ערב נשי ומיוחד המתמקד בחיזוק הקשר וההכרות ובתקשורת ביניכן. לצד הפעלות דרך קלפי פוינט אוף וויו ניתן יהיה לקבל משחקי תקשורת בין אישית מיוחדים בזוגות, דמיון מודרך, נדבר על חשיבות ההומור ככלי להתמודד עם לחץ ושחיקה ועוד.. אם את עדין מתלבטת התקשרי או הקליקי על המילה "ערב נשים".

אודות יובל בן בסט

יובל בן בסט

התחבר לשליחת תגובה

תגובות

  • 01:34   26/10/2012
    1 . גברי דביר
    פינוקים ריגושים וחוויה. www.vipmassage.co.il משנת 1996 0522958156 בוגר-מדיסין,מאסטר ושלוס.מעסה בכיר,רב תחומי עם תוגעת שרות גבוהה.במגוון סגנונות רפואיים וכלליים.לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,הנאה ופינוק. במסאזים-אישיים,זוגיים בשיתוף בן/ת הזוג וסדנאות זוגיות פרטיות לפנק ולהתפנק. בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.
RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר