לקראת הריון ראשון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לקראת הריון ראשון

פורסם בתאריך 05/06/2012 ע"י הילה לביא בקטגוריה ילדים | צפיות: 1203 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

מתכננים משפחה? את נושאת תינוק? מצפים ללידה? מגיע לך המון מזל טוב לפני שמגיעים לחדר הלידה קודם כל תנשמו עמוק. זוגיות טובה היא עמוד תווך לחיים מאושרים יותר ושמגיעים לרגע המאושר אתם צריכים להיות מוכנים ורגועים.

 

מה חשוב לדעת על שלבי ההריון? מידע על בדיקות הריון? אתן מוזמנות לקרוא מספר עצות על תשעת החודשים הקרובים שיסייעו לכם להגיע ליום המתוכנן מוכנה ורגועה.

שאנשים מגלים שהם בהריון הם מתחילים להיות מודעים לדברים שהם לא ידעו בעבר: ביקורים אצל רופאים, רכישת מוצרים לתינוק ובעיקר הרבה עצות סבתא. כל תהליך ההיריון הוא תהליך עם המון רגעי אושר, רבות הנשים שלהן כל תשעת החודשים חולפים בכיף לנשים אחרות זהו היריון מלא כאבים אם מתכוננים נכון את יכולה לעבור את ימי ההיריון באושר והתרגשות.

חוויה משותפת- פעמים רבות תוהים זוגות כיצד להתמודד עם הלחץ והדאגות, מומלץ לחוות יחד את חווית ההיריון- עם בת/ בן הזוג והילדים, הפכי את החוויה לקרב בין הילדים והמשפחה, זה יעזור לך לאורך כל הדרך ויוסיף לחיזוק המשפחה.

יש דברים רבים שצריך לדעת על כל הקשור להיריון ועוד יותר על היום שאחרי, לכן מומלץ ללמוד כמה שיותר על כל חודש וחודש בדיקות ועוד, למשל: שמירה על העובר ותזונה נכונה, על בדיקות גנטיות לפני הריון הכנות שצריך לעשות בבית ועוד יש המון דברים שצריך לדעת לכן מומלץ לקבל ייעוץ אם יש צורך.

להתייעץ- כדאי להתייעץ עם חברות לעבודה, מכרים ושכנים על תהליך הלידה אין כמו חוות מבעלות ניסיון, לעומת זאת, חשוב לא להיכנס לפאניקה מעצות מוזרות, ההיריון משתנה מאישה לאישה וצריך להכניס פרופורציה בין "היועצים והיועצות" הרבים.

קוראים- בעידן האינטרנט אפשר תוך דקות למצוא תשובות, לשאול שאלות לדעת על בדיקות ותופעות והכל בלחיצת כפתור. נצלו את המידע הקיים באינטרנט ויש המון: פורומים שונים חוויות גולשים ומאמרים, כתבות וידיאו ועוד מדריכים שיצעידו אותך בכיף לחדר הלידה.

מומלץ להיעזר בייעוץ מקצועי, יש לכם דאגות? מוטרדים? תמיד קיימת האפשרות לקבוע תור עם מומחה. הכרחי לזכור כי ייעוץ מקצועי זה לא פתרון קסם, עם זאת זכרו שהיום כל אישה שנייה נעזרת בדולה בעיקר אם זה היריון ראשון וגם בהיריון שני או שלישי.

רוצה למצוא פורום הריון ולידה? מאמרים מקצועיים על לידה והיריון? בואי לבקר באתר שלנו, ייעוץ ממומחים, מאות מאמרים בכל נושא מזל טוב!.
 

אודות הילה לביא

הילה לביא

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר