לא זזים ללא ביטוח אופנוע | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לא זזים ללא ביטוח אופנוע

פורסם בתאריך 04/29/2012 ע"י neri bennun בקטגוריה רכב | צפיות: 1564 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 

מי שאוהב אופנועים בדרך כלל נולד עם אהבה כזו, כיוון שמיד כשהוא שומע את המילה אופנוע, הוא כבר יכול לדמיין את הרוח מנשבת בפנים ואת העוצמה הנפלאה של הרכיבה על האופנוע. אופנועים הם כלי תחבורה זמין יותר מרכב כיוון שכדי להוציא רישיון על אופנוע אין צורך לקחת הרבה מאוד שיעורים, וכמו כן, גם כשאנשים אחרים עומדים שעות בפקקים, אופנוענים עוקפים את כל הפקקים האלה ומגיעים שעות לפני שאר כלי הרכב. אופנוע הוא כלי תחבורה נהדר בעיקר אם מדובר על נהיגה בעיר, כיוון שבזמן שנהגי המכוניות צריכים לקחת בחשבון את חיפושי החנייה המתישים, הרי שנהגי האופנועים מוצאים חנייה אחרי חיפוש של דקה, וכלל לא חושבים על חנייה כעל משהו שיכול להיות בעייתי.

מדוע לא כולם עוברים לאופנועים

למרות כל המעלות שציינו לעיל, רוב האנשים עדיין מעדיפים להמשיך לנהוג על מכוניות, ויש לכך סיבות רבות. רוב האנשים מעדיפים מכוניות כיוון שכך הם יכולים לנסוע בחברה של עוד ארבעה אנשים, כיוון שהם יכולים לנהוג גם בתנאים קשים יותר כמו גשם וקור, וכמו כן, מסיבות בטיחותיות. נהג אופנוע יכול להיות נהג מושלם, אך נהג רכב שנמצא לידו יכול פשוט לא לראות אותו, ודוגמא כזו היא אולי סיבה לעובדה כי ביטוח אופנוע הוא ביטוח יקר יחסית, והוא הוצאה שבעלי האופנועים חייבים לקחת בחשבון. ביטוחים לאופנוע הם ביטוחים יקרים, אך אדם שהוא בעל אופנוע חייב לעשות ביטוח כזה, ואם הוא ייתפס ללא ביטוח ישללו לו את הרישיונות האופנוע יהפוך למושבת עד להסדרת הביטוח.

מחירים שונים

לביטוחים עבור אופנועים ישנם מחירים שונים ולכן חשוב לערוך השוואת ביטוח לפני שמחליטים על חברה מסוימת. יש הרבה מאוד חברות שמציעות מחירים טובים מאוד לאנשים מבוגרים, כלומר לאנשים שהיו רגילים לנהוג על אופנוע כל חייהם, אשר מחליטים להצטרך כלקוחות חדשים אל שורותיה של חברה מסוימת. נהגי האופנוע מתלוננים לעיתים תכופות על העובדה כי מחירי הביטוחים לאופנועים עולים תדירות גבוהה, וזאת כמובן, כיוון שחברות הביטוח רואות כי לצערנו הרבה מאוד, אופנוענים מעורבים יחסית בהרבה מאוד תאונות, כך שחברת הביטוח חייב לדאוג לעצמה ולמימון של כל התאונות האלה. לסיכום, אדם שנוהג על אופנוע חייב מצד אחד להיות נהג מיומן ביותר, זהיר וערני, ומצד שני, רצוי לו ביותר שידאג לכל הביטוחים שחברת הביטוח שלו יכולה להציע לו, כי למרות שאופנוע זה כלי תחבורה מצוין ומרגש, הוא עלול להיות מסוכן מאוד.

 

אודות neri bennun

neri bennun

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר