איך עושים מיחזור | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך עושים מיחזור

פורסם בתאריך 03/20/2012 ע"י קמין סנטר בקטגוריה מדע וטכנולוגיה | צפיות: 1422 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיחזור פסולת אלקטרונית, מחזור פסולת, גריסת מדיה, מחזור אלקטרוניקה

פסולת אלקטרונית בזמן הנוכחי היא כ – 70% מכלל הרעלים ש נמצאים בסביבה ונפלטים בדרך אל התבל. עקב נתונים לא מבוטלים אלה, יש לתת את הדעת ולשמור אודות איכות העולם שלנו על ידי מיחזור פסולת אלקטרונית. כאשר נביט לרגע היישר אל הדבר שמתנהל ברחבי העולם, נגלה ש באירופה עושים מחזור בהיקף של 80% מסך כמעט כל הפסולת והשאיפה היא, ש גם כן מדינת ישראל תתנהג בהתאם ומפעלים, כמו אפילו חברות הייטק יבצעו מיחזור באופן מבוקר ותמידי ועל פי חוק. בנוסף ליתרון המהותי של איכות העולם שלנו, ניתן בעזרת אותה הפסולת להסתייע בשנית בחלקים למיניהם מהמוצר וליצור פרנסה בהיבטים כלכלים לא מבוטלים.

מהי פסולת אלקטרונית וכיצד היא בעצם מזיקה

פסולת אלקטרונית עלולה להיות בכל מכשיר אלקטרוני מהם הינכם בוחרים להיפרד, גם במידה ש זה מחשב שפג תוקפו אותו אנחנו מחליפים בחדש, טלוויזיה ששבקה חיים מוקדם ל זמנה או בגלל התיישנותה, מצלמת וידאו דיגיטאלית שהתקלקלה ואין זה משתלם לתקנה, טלפון נייד ישן, מדפסות וכדומה. פסולת אלקטרונית מכילה חומרים כימיים הרבה ש באורח חד משמעי הינם סכנה הניכרת לעין גם לבריאותם של האוכלוסיה והן לאיכות כדור הארץ, אלא אם הפסולת מועברת תהליך מחזור תקין.

איך עושים מיחזור של פסולת אלקטרונית

ישנם מספר מועט של מתקנים במדינת ישראל כש אשר בהם אפשרי לבצע מיחזור מושקע וראוי. מהרגע שבו מגיעה הפסולת האלקטרונית היישר אל המתקן הייחודי אותו בחרתם, הינה עוברת מיון באמצעות עובדים במתקןש מפרידים בקרב מידי המכשירים המתוכננים לפרוק, לבין הפסולת שאינה להרוויח לפרוק למשל כמו בטריות.
צוות העובדים המיומן מפרק את רוב הפסולת ומפריד בין שברי הזכוכיות, הכבלים ושאר החלקים האלקטרונים שבם אתם יכולים להיעזר בשנית, (שלל הפסולת בה אתם יכולים להשתמש שוב נאספת ומועברת כחומרי גלם ישירות רק אל התעשייה). לאחר הפירוק נשלחת הפסולת האלקטרונית אל מסוע, שם הינה עוברת פרוצס גריסה למידה של עד 10 סנטימטרים, כש מצידיו של המסוע נמצאים העובדים אשר שולפים מתוכם את שלל חלקי הנחושת או גם המעגלים החשמליים. במסוע מותקנים אלקטרומגנטיים, אשר ממגנטים אליהם את מירב הפלדה והברזל בסוף, שלל הפסולת עוברת גריסה לכדי אבק, ש אותו מפזרים באורח מבוקר ומיומן ככה כזה שלא יפגע בסביבה.

אודות קמין סנטר

קמין סנטר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר