איפור כלה - רק על ידי מקצוענים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איפור כלה - רק על ידי מקצוענים

פורסם בתאריך 01/30/2012 ע"י SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל בקטגוריה בית | צפיות: 596 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: איפור כלות, מאפרת כלות, איפור כלה

חתונה היא ללא ספק אירוע מרגש. מילדות חולמת כל אישה על היום הזה ומתכננות בדמיונה כל פרט, בחלומותיה היא מדמיינת את עצמה נראית כנסיכה מהאגדות, בשמלה לבנה, בתסרוקת מתאימה וכמובן מאופרת. כשהרגע מגיע כל כלה עסוקה בקבלת החלטות ובארגון ערב חתונתה, אחרי בחירת שמלת הכלה והתסרוקת היא בוחרת מאפרת כלות מקצועית ומתאימה את האיפור.

איפור מושלם לערב המיוחד
איפור כלות חשוב שיהיה מתאים באופן המושלם ביותר לאירוע, ובמיוחד לכלה, כזה שיתאים למבנה הפנים שלה, לעור פניה ולמראה אותו רוצות ליצור. גם מי שמתאפרת בדרך כלל, איפור כלות הוא הזדמנות ליהנות מאיפור שונה. זוהי הזדמנות לבחור צלליות בגוונים שונים, מיוחדים יותר ואלגנטיים יותר. גם למי שנוהגת להתאפר כל יום ולבד כדאי לקראת הערב המיוחד להתאפר אצל מאפרת כלות מקצועית עם ניסיון וידע באיפור כלות כי איפור כלה הוא איפור איכותי יותר מאיפור רגיל. כשכלה מחפשת מאפרת כלות טוב תעשה אם תבחר כזו שמשתמשת חומרי גלם איכותיים, כי איפור כלה חייב להיות עמיד בפני מצבים שעלולים לקרות ביום החתונה שלה. הכלה מנשקת ומנושקת הרבה בזמן האירוע, בחופה היא עומדת לאור זרקורים חזקים, היא רוקדת מתרוצצת ושמחה ועלולה להזיע, לבכות מהתרגשות ואושר, איפור כלות איכותי צריך להישאר עמיד בכל זה.

מדוע כדאי להתאפר אצל מאפרת כלות מקצועית ?
כלה ביום חתונתה חייבת להראות במיטבה, לכן כדאי לה לבחור מאפרת כלות מקצועית, כי קיים הבדל גדול בין איפור רגיל לבין איפור כלה. חשוב לבחור מאפרת כלות מקצועית שיודעת את המלאכה, שהכלה סומכת עליה, שתעניק לכלה מראה יפה וזוהר ביום חתונתה, איפור שיגרום למחמאות לזרום. כל מאפרת כלות תתחיל את עבודת האיפור במריחת מייק אפ שנועד לשוות לעור הפנים מראה אחיד ולהעניק לו מראה זוהר ובריא. בעזרת מייק אפ ניתן לטשטש ולהסתיר פיגמנטציה, עייפות ופצעונים ובעיות עור שונות, והכי חשוב, הוא מקבע את אבקות הצלליות והסומק שמניחים אחר כך. כל מאפרת כלות מקצועית יודעת שיש למרוח שכבה דקה כדי לא ליצור מראה אטום ומצב כאילו יש מסכה על פני הכלה, יש לבחור גוון מייק אפ התואם את גוון העור הטבעי של הכלה כך שהמראה ייראה טבעי.
 

אודות SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה -

SEO-EXTRA קידום אתרים בגוגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר