ביטוח נסיעות, מהו סוד הקסם? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ביטוח נסיעות, מהו סוד הקסם?

פורסם בתאריך 12/14/2011 ע"י לאה לוי בקטגוריה ביטוח | צפיות: 1218 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ביטוח נסיעות

סוד הקסם בביטוח נסיעות לחו"ל הינו בהתאמתו האישית למבוטח. אין ביטוח נסיעות סטנדרטי שמתאים לכל האנשים באשר הם, אלא צריך להתאימו ככל האפשר למצבו הרפואי והבריאותי של המבוטח, אופי נסיעתו ויעד הטיסה. הדוגמא הברורה ביותר הינה בין איש עסקים הטס לצרכים עסקיים בניו יורק, לבין תרמילאי צעיר שזה עתה השתחרר מצה"ל וטס לטיול התרמילאים אחרי צבא להודו או לדרום אמריקה, נתונים, צרכים ויעדים שונים.

ובכדי להתאים את פוליסת ביטוח הנסיעות נתייחס כאמור לשלושת המרכיבים הללו בנפרד. ראשית ניגע במצבו הרפואי של המבוטח. ביטוח נסיעות בסיסי מיועד לאנשים בריאים בני גיל 55-75 בהתאם למדיניות חברת הביטוח. אך מה בנוגע לאלו מכם שחולים במחלה כרונית או נוטלים כדורים באופן תדיר, ראשית עליכם להצהיר על כך בפני חברת הביטוח בטרם רכישת ביטוח הנסיעות, ובהתאם חברת הביטוח תשקלל את הסיכון העומד מולה ותקבע את התעריף הביטוחי המותאם.

תדרשו להצהיר בפני חברת הביטוח כי מצבכם הבריאותי נשאר יציב במהלך חצי השנה האחרונה וכי לא חלה כל התדרדרות במצבכם, לחילופין במידה ואושפזתם בבית חולים במהלך חצי השנה האחרונה תידרשו להציג שחרור רפואי מבית החולים וכן אישור מטעם הרופא המטפל ואז חברת הביטוח תשקול ותחליט האם להעניק לכם ביטוח נסיעות או לסרב לבטחכם כלל.

לאחר שרכשתם הרחבה ביטוחית זו, כעת במידה ובמהלך שהייתכם בחו"ל תתפתח החמרה בריאותית פתאומית במצבכם כתוצאה ממצבכם הרפואי, אתם מכוסים, וזאת כמובן עד לגובה הכיסוי המקסימאלי המוגדר בפוליסת הביטוח. עם זאת דעו לכם כי מדובר אך ורק בהחמרה פתאומית ולא בטיפול שגרתי כדוגמת רכישת תרופות מרשם וכו', טיפול שגרתי אינו מכוסה במסגרת פוליסת הביטוח אלא רק התדרדרות פתאומית ובלתי צפויה.

ישנו מקרה נוסף המצריך הצהרה בפני חברת הביטוח וזאת במקרה והמבוטח הינו אישה בהיריון. מדובר במצב בריאותי ייחודי הדורש התייחסות מיוחדת מבחינה רפואית. חברות הביטוח מבטחות לרוב אך ורק נשים בעלות היריון תקין וטבעי, משמע לא תאומים ולא טיפולי הפריה מלאכותית, כמו כן ביטוח נסיעות זה מוגבל עד שבוע 30 או 32 בהתאם למדיניות חברת הביטוח, כאשר מעבר לתאריך היעד, ביטוח הנסיעות פוקע ובטל אף אם המבוטחת טרם שבה ארצה. כאשר אתם רוכשים הרחבה זו עליכם לבדוק מה נכלל במסגרתה, האם רק האם או גם התינוק במקרה של לידה מוקדמת.

כעת לאחר שהתאמתם את ביטוח הנסיעות למצבכם הרפואי הגיע הזמן להתקדם ליעד הטיסה. וראשית נבהיר כי כל יעד מצריך ביטוח נסיעות, כל אחד מסיבותיו. לדוגמא במקרה ואתם טסים לארה"ב, שירותי הרפואה שם נחשבים כמובן לטופ העולמי, אך גם כך עלותם, יום אשפוז ממוצע עלול להסתכם במאות אלפי דולרים, ובהתאם מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות ללא הגבלת אשפוז יומית אלא רק הגבלה מקסימאלית לגבי הוצאות רפואיות. בכדי שלא ייווצר מצב שבו תידרשו לשלם תוספת מטעמכם משום שעברתם את רף המקסימאלי ליום אשפוז.

לחילופין במקרה של טיול למדיניות עולם שלישי, שם רמת השירות הרפואי ירודה, רצוי לוודא כי ביטוח הנסיעות כולל כיסוי בעבור הטסה רפואית ארצה והמשך מימון הטיפול הרפואי בארץ, וזאת גם עד הגובה המקסימאלי המוצע במסגרת ביטוח הנסיעות.

אודות לאה לוי

לאה לוי

לאה לוי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר