השוואת חברות ביטוח לרכב -חוסך לכם כסף! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השוואת חברות ביטוח לרכב -חוסך לכם כסף!

פורסם בתאריך 12/13/2011 ע"י אורן רענן בקטגוריה ביטוח | צפיות: 816 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: השוואת ביטוח רכב, השוואת חברות ביטוח

 

השוואת חברות ביטוח
הדרך למציאת הביטוח המתאים ביותר מתחיל, ככל דבר אחר המערב יותר מאופציה אחת, בביצוע השוואת חברות ביטוח – כל חברה מעוניינת לשווק את עצמה כמקצועית וכזולה ביותר, אך חברות ביטוח אשר עשויות להיות אטרקטיביות ומשתלמות בתחום מסוים (לדוגמה- תחום ביטוח החובה לרכב) , עלולות למכור בתחומים אחרים פוליסות אשר יקרות בעשרות אחוזים מחברות ביטוח אחרות.
המפתח לביצוע השוואת חברות ביטוח מדויק ונכון הנו על ידי התייחסות פרטנית אך ורק לפוליסה הספציפית אשר מעניינת אתכם במקרה נתון זה. להמחשה, נאמר שאני מעוניין בביטוח מקיף לרכב. לצורך השוואה עליי להתייחס אך ורק לנתוני חברות הביטוח בנוגע לרכב המבוטח הפוטנציאלי, ללא כל התייחסות לשאר הביטוחים האפשריים. בנוסף, חשוב לבדוק במסגרת השוואת חברות ביטוח גם את איכות השירות ואמינות חברת הביטוח, כאשר לא פעם התקבלו תלונות רבות על חברות אשר מחיריהן היו אטרקטיביים בהשוואה לפוליסות של חברות ביטוח אחרות, אך כשהגיע "רגע האמת" השירות שניתן על ידן היה בלתי מספק.


דרכים לביצוע השוואת חברות ביטוח
קיימות מספר דרכים נפוצות לביצוע השוואת חברות ביטוח בצורה יעילה ואפקטיבית.
דרכים מסורתיות כדוגמת שימוש בשירותי סוכן ביטוח הינן טובות, אך טומנות בחובן גם חסרונות רבים- החל מהשוואה חלקית בלבד אשר מתבססת רק על חברות ביטוח שסוכנות הביטוח עובדת איתם, וכלה בעמלות תיווך גבוהות אשר מורידות את כדאיות העסקה.
הדרך העדיפה כיום לביצוע השוואת חברות ביטוח בכלל התחומים הנה באמצעות השימוש באתרים ייעודיים אשר כל תפקידם הוא לאפשר ללקוח הפוטנציאלי למצוא את הפוליסה המתאימה לו בקלות ובמהירות.


איך בעצם מתבצעת השוואת חברות ביטוח באמצעות אתרי האינטרנט?
אתרים יעודים אלו מחזיקים מנועי חיפוש מיוחדים אשר מחוברים למאגריהן של חברות ביטוח שונות, כאשר הלקוח בעצם מזין את כלל הנתונים הרלוונטיים לגביו ולגבי החפץ שאותו הוא מעוניין לבטח. לאחר סיום מילוי הפרטים הנחוצים, מנוע החיפוש של האתר מבצע סריקה בין כל המאגרים הקיימים ברשותו ומעבד תוך זמן קצר את כל התוצאות הרלוונטיות ומציגן למחפש.
אחד החידושים העיקריים הטמונים בשיטה זו הוא יכולתו של הלקוח הפוטנציאלי למצוא פוליסה העומדת בדרישותיו הספציפיות בקלות ובמהירות, תוך יכולת לברור בין האופציות השונות בהתאם לשלל קריטריונים- החל מסוגיית המחיר וכלה בקריטריונים היורדים לפרטי הפוליסה עצמה.
יתרון משמעותי נוסף של שיטה זו היא שברוב המקרים השימוש באתרים אלו הנו ללא עלות בכלל מצד המשתמש.


סיכום
השוואה בין חברות ביטוח שונות הינה פעולה הכרחית אשר עשויה לחסוך לכם כסף רב בעת בחירת פוליסת ביטוח. בעת ביצוע ההשוואה חשוב לשים דגש, פרט לסוגיית המחיר, גם על תנאי הפוליסה עצמה.

אודות אורן רענן

אורן רענן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר