מה זה למינציה? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה זה למינציה?

פורסם בתאריך 11/28/2011 ע"י אלינור בן חמו בקטגוריה כללי | צפיות: 402 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מגרסה, מגרסת נייר, גיליוטינה, גליוטינה, מקרן, מסך הקרנה, מקרן מולטימדיה, מחשב נייד, מחשב נייד בזול, מחשב זול, מגרסה משרדית, מגרסה למשרד, מטול שקפים, מכשיר למינציה, למינציה, מכשיר לכריכה, מכונת ניילון, מלחם ניילון שולחני, מלחם, אוטם שקיות, אוטם ניילון

 "למינציה" הוא מבנה מורכב של שכבות של חומרים אחד או יותר, מלוכדות היטב יחד כדי ליצור משהו בעל תכונות משופרות - גדול מסכום של החומרים. עץ לבוד הוא לרבד; ישנן דוגמאות רבות. גרסה מסוימת של עניין כאן הוא זה שבו חומרים או יותר, פחות שטוח שונים - עיתונים או תמונות או משהו דומה - נארזים בינוני פלסטיק שקופה אשר חתום סביבם או קשור אליהם. המכונה שעושה את זה נקרא, כמובן, "למינציה". המסמך (או מה שלא יהיה) מוזן לתוך המכשיר, אשר מושך את זה דרך רולים באמצעות ומחיל את הסרט.


ישנם שני תהליכים של למינציה, חמים וקרים. מכשיר למינציה הקרה (המכונה גם מכשיר למינציה קלטת) להשתמש בלחץ כדי לעשות את העבודה: מכשיר למינציה חם בחום להשתמש כדי לאטום את הסרט.


קר / Tape מכשיר למינציה: הסרט מגיע דביק מדינה. קלטת מסופק בגלילים אשר ניזונים לשני הקצוות של הסרט, בין אלה העליונה והתחתונה: הגלילים, תוך משיכת סרטים דרך, על ידי הלחץ שלהם החותם את הסרט אל הסרט. קר / מכשיר למינציה קלטת לבוא אך ורק דגמים שימוש, אין צורך חשמל, וגם בגירסאות חשמלית המונעת.
מכשיר למינציה חם: בא בשלוש גרסאות: גליל כיס, יבש הר. כל חשמלית המונעת.


מכשיר למינציה פאוץ: חותמות את החומר בתיק או בכיס. רק את הקצוות של הכיס נסגרות בפועל על ידי החום, ולכן זהו סוג המשמש כאשר מסמכים או תמונות הן כדי להיות מוגנים, אך לא מלוכדות למעשה הסרט. הקצה יכול להיות מותאם ככל הצורך לקצה של המסמך, כך שהוא לא זז סביב בתוך הכיס, אטום אחת. תגי זיהוי משתמשים בדרך כלל סוג זה. הם טובים עבור מסמכים עד 20 "רחב בהתאם והדגם.


מכשיר למינציה Roll: רול רציפה של הסרט הוא חתום על החומר. הסרט יכול לבוא בגלילים עד 1000 "באורך של עד 60" רחב בסביבות בנפח גבוה, תצורת המכשיר יכול להשתנות באופן דרסטי: מספר גלילים, סוג שלהם, בקרת חום, חיתוך - בכל כפופים. אפשרויות. חלקם בצע להלן.
יבש הר: מסמך זה כדי להיות ממוקם על חומר כלשהו ("מצע") עם למינציה אבל לא כדי להיות מכוסה על ידי הסרט. במקרה זה, דבק רקמות ממוקם בין המסמך לבין המצע, ואת הסנדוויץ 'הזה הוא מחומם בלחץ לתקופה קצובה של זמן: דבק מרווה הן את המסמך ואת המצע ויוצר כולו עמיד.
אפשרויות:


בקרת הטמפרטורה משתנה: מחממי ניתן להגדיר את הנדרש כדי להתמודד עם שילובים שונים של חומר ומסמכים.
מאווררים: כאמור: משמש נפח סביבות גבוהה כדי לפזר חום מהמסמך בהקדם האפשרי - ובכך לקדם חופשית קמטים ללא תוצאות תלתל.


קירור צלחות: לשרת את אותן פונקציות כמו אוהדי קירור, אבל לספוג חום מן המסמך כפי שהוא עובר מן המכונה.
חימום: ניתן להחיל על ידי platens, כושר שונות, או נעלי הרים, או אפילו על ידי הגלילים.
רולר: רולר-המכונות שני למשוך את המסמך באמצעות מכונת: זה חייב להיות מוכנס ביד עד הגליל לתפוס אותו: הם בכל פליטה בסופו של המכונה כך ניתן tricker להשתמש. מכונות ארבעה או שישה גלילים למשוך את המסמך דרך חלקה ב היישור הנכון. מכונות מסוימות להשתמש רולים כדי להחיל את החום.


התאמת הלחץ: כדי לשנות את הלחץ של רולים, תלוי בחומר המשמש את הטבע של המסמכים. המכונות הקטנות ביותר הן של הלחץ קבוע ו-סוגים הטמפרטורה.
Slitters: לקצץ את לרבד כמו זה נפלט.
בקרת מהירות משתנה: כאמור, להתמודד עם מסמכים שונים חומרים. על מכונה קבועה הטמפרטורה זה יכול לשמש ביעילות להשתנות החום: לזוז לאט יותר, להחיל החום יותר; לדחוף אותו דרך חום, מהיר פחות משמש.
ישנם מונחים רבים כי מומחה ייתכן שיהיה צורך מלא בקי במכונות שלו, אבל מעל צריכה לשמש כהקדמה עבור המשתמש.

 

כללי בטיחות מרבית ונהלים הם רק השכל הישר רגיל. מכשיר למינציה מוקפים המנגנונים ברובם, ולכן האפשרויות של נזק באים תקלות, דבק דברים חורים, ועל נושאים סביבתיים.
מכשיר למינציה נועדו לשמש בפנים!


עבור כל מכשיר למינציה חשמלי המופעל, לבדוק את כבלי החשמל בתדירות לא להשתמש במכונה אם הם נראים מהוהים או פגומים, אין להשתמש במכונה בכלל אם הוא כבר רטוב; לנתק את זה אם לא בשימוש במשך תקופה ארוכה כל . כמו כן, עשן או תחושה מוגזמת או ריח של חום לא טוב. כבה את המכשיר מיד לחקור.
עבור הבית, בית הספר, ועל השימוש במשרד קטן, לוודא שרק אנשים שיודעים מה הם עושים להפעיל את המכונה. למקם אותו בפינה או מיקום אחר שבו הגישה יכול להיות נשלט. מכשיר למינציה לא לייצר סוג של פציעות מחריד כי מגרסות לעשות אם מישהו דוקר סביב בפנים, אבל הוא עדיין יכול להיות מצב מגעיל - כוויות קשות או אצבעות מעוכה - כך לשמור על ילדים או חיות מחמד משם. זכור כי בגדים רפויים יכול להיתפס ומשכה לתוך המכונה. לקנות ארון גדול מספיק כדי להחזיק את למינציה ולנעול אותו מתוך שעות.
אין להוציא שום דבר לתוך המכונה: לא לאפשר שום דבר על המדפים קלט אחרים מאשר הסרט ואת חומרי להיות למינציה; לוודא ששום דבר לא גדול יותר למגבלות המכשיר מקבל לתוכו.
עבור מכשיר למינציה לשימוש תעשייתי, הגדרת הסביבה הנכונה היא הכרח. זה כולל עוצמה מספקת, מיזוג סביבתי של השטח ההפעלה, אחסנה בטוחה עבור אספקת סרטים אחרים, מטפי כיבוי ועוד ייתכנו בעיות משפטיות - כגון תקנות חומרים מסוכנים הסמכה למפעיל - לציית. להתייעץ עם מומחים לפני שנכנסים הייצור.
לבסוף, לכל סוגי מכשירי הלמינציה, מלבד הפשוטה ניקויים מאוד (ראו את המאמר על התחזוקה ), לא ניסיון שירות או תיקונים, אלא אם כן מישהו מוסמך לעשות זאת.

 

 

 

 

 

תחזוקה למינציה
רוב הזמן מכשיר למינציה קיטור יהיה בסדר יחד, הדורשים תשומת לב מועטה. אבל כל הזמן זה רעיון טוב כדי לשמור אותו נקי, כך אבק וחצץ לא להיכנס ולקלקל את למינציה: גם, חצץ ולכלוך מוגזם עלול להיכנס חלקים נעים, אשר בסופו של דבר לא יועילו כלל.
עבור ניקוי חיצוני: כבה את המכשיר ונתק אותו. ומקררים במשך עשרים דקות בערך. אם המכשיר הוא רק אבק, מטלית לחה היא כל מה שצריך. אם יש משהו קשה יותר מזה, שימוש חומר ניקוי עדין, מדולל היטב. DO NOT להשתמש באלכוהול, ניקוי מבוסס נפט, או המירוק קשים. לא היה זהיר במיוחד כדי לתת משהו להגיע בתוך המכונה: לכסות את הקלט & פלט משבצות עם מגבת או משהו.
אם פקקי משהו בתוך המכשיר בזמן ההפעלה, זה עשוי להיות אפשרי כדי לנקות את זה בלי להתקשר לשירות. נתקו את המכשיר ולהמתין כעשרים דקות: להסיר את הכיסוי (אם זה עניין קשה אז הכי טוב להשאיר את זה למומחים). אם הריבה גלוי, ואם זה ייצא עם הלחץ פשוט ועדין, אז זה בטח יהיה בסדר להסיר אותו: אבל קרוב לוודאי שאריות כמה יישארו על רולים או חלקים אחרים של מנגנון שבסופו של דבר באנג דברים .
בהקשר זה, אם אתה כבר משתמש למינציה של רדיד הטבעה או למינציה חד צדדית, קיימת האפשרות כי נוזלים מוגברת תהיה הופקד על גלגלים, או כי פיסות קרטון או חומרים זרים אחרים הם רופפים בפנים.
לכל אלא מכשיר למינציה הזול ביותר - אשר עשוי להיות חסכוני יותר להחליף מאשר לתקן (זה קורה!) - שירות מקצועי רגיל הוא רעיון כי תשלם עבור עצמו. תשמור על מסמכי הרכישה, אריזה תלושי החומר, ואת ספרי - משהו שמגיע עם המכשיר - ב האחריות במקרה או בעיות אחרות לעלות כאשר המכונה konks החוצה. עבור מכונות יקרות מאוד חזרות מוכר של היצרן השירות אמור לשמש.
וגם מתוך הגנה עצמית - ודא שכל המשתמשים במחשב יודעים מה הם עושים!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אודות אלינור בן חמו

אלינור בן חמו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר