כמה תעלה לי השלמת בגרויות בצבא | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כמה תעלה לי השלמת בגרויות בצבא

פורסם בתאריך 11/22/2011 ע"י אתי פרקש בקטגוריה בית | צפיות: 579 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: השלמת בגרויות בצבא, בגרות בלשון

תואר כבר יש לכם? רוצים גם להיות סטודנטים?

אמנם על פי המצב הנוכחי, תעודת בגרות טובה היא אינה תנאי בלעדי כדי למצוא עבודה טובה, ולמרות כי בדרך כלל אינה מצביעה על יכולת שכלית, אך עדיין כדאי שתצליחו בה, מהסיבה הפשוטה שזה נראה יותר טוב עבור קו"ח שלכם, ולפעמים אף חובה בשביל להצליח להיכנס ללימודי תואר ספציפי כלשהו. מעוניינים באינפורמציה על השלמת בגרויות בצבא? קראו עוד.

איך בכלל עושים את זה?

ככל שמחכים יותר זמן מסיום התיכון - כך קשה יותר להשלים תעודת בגרות. מהסיבה הזאת, עדיף שתפתחו בתהליך הכי מהר שאפשר. ניתן למצוא מספר רב של מכוני לימוד שמעניקים קורסים בנושא שמעניין אתכם. מידע על מוסדות לימוד אלה ניתן לקבל בשפע רב באינטרנט. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, אפשרי לקבל מגוון הטבות והנחות על קורסי שיפור בגרויות.

זיכרו שאתם כבר ילדים גדולים, על כן, קחו זאת בכל הרצינות והתנהגו פחות כתלמידי בי"ס; כעת, כאשר אתם בטוחים איזה כיוון אתם מעוניינים לעתידכם, וכשיש לכם מידע יותר נרחב על נושאים מסויימים.

ומה בדבר בחינה פסיכומטרית?

המבחן הפסיכומטרי נערך בצורה אחרת מהאופן של מבחני הבגרות. למבחן הפסיכומטרי משקל רב יותר מלזה של הבגרות, מה גם שהבחינה הפסיכומטרית עצמה נוטה להיות מסובכת יותר, אף על פי שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת החוכמה שלכם. ציון המבחן הפסיכומטרי בודק דווקא את הדרך בה אתם מתמודדים תחת מצבי לחץ, את זיכרונכם וכמה הראש שלכם מאורגן.

למרות העובדה כי הצלחתם להוציא ציון לא גבוה במועד הבחינה הראשון שלכם - זה לאו דווקא אומר שאתם טיפשים מדיי, רק שפשוט הפעם זה לא הסתדר; כמו להתחיל עם בחורה, לא הרבה מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם בתחילת הדרך. אפשרי להמשיך ולגשת לעוד בחינות, אם יש לכם מספיק גב כלכלי וסיבולת לגשת למועדים נוספים. את הציון הגבוה יותר שיתקבל - אתם לוקחים איתכם לשבע שנים.

עכשיו, כשקיבלתם עוד אינפורמציה על נושאים כגון בגרות בלשון, ובהנחה ואתם כבר יודעים איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, עדיף שתשתמשו בידע הזה למענכם: התחילו את אחד הקורסים, השתדלו להצליח במבחנים, ותנו לעצמכם סיבה להתגאות!

אודות אתי פרקש

אתי פרקש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר