ביטוח תרמילאים, ביטוח נסיעות אופטימאלי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ביטוח תרמילאים, ביטוח נסיעות אופטימאלי

פורסם בתאריך 11/16/2011 ע"י בן רן בקטגוריה ביטוח | צפיות: 1025 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ביטוח נסיעות, ביטוח תרמילאים

כיום טיול תרמילאים הפך לסימן היכר של ישראלים בכל רחבי העולם. בהודו, נפאל, תאילנד, קוסטה ריקה, ברזיל, קולומביה, ובעצם בכל מקום אפשרי תמצאו חבר'ה ישראלים. תחושת החופש האינסופית, הנופים, האנשים השונים, תרבויות חדשות, כל אלו מושכים אלפי תרמילאים ישראלים מדי שנה. מדובר לרוב בטיולים ארוכים, בתקופות זמן ממושכות ולכן צריך להתארגן מראש בהתאם לסוג טיול שכזה. בוודאי שתרכשו תיק נוח לטיולים, ביגוד ונעליים תואמים, אך הכל יהא לריק ללא רכישת ביטוח נסיעות, ובמקרה זה ביטוח תרמילאים.

ביטוח נסיעות מומלץ לרכישה לכל אדם שנוסע לחופשה בחו"ל וכפליים במקרה של טיול תרמילאים. מדובר בטיול שחובה בתוכו סיכונים, הן מבחינה בריאותית והן בטיחותית וביטחונית. מרבית התרמילאים נוטים לעסוק בפעילויות אקסטרימיות וכאמור מדובר בתקופות זמן ארוכות, כל אלו יחדיו מצריכים ביטוח נסיעות ייחודי – ביטוח תרמילאים.

במסגרת ביטוח תרמילאים בשונה מביטוח נסיעות בסיסי ישנן מספר הרחבות ביטוחיות המותאמות במיוחד לסוג זה של טיול. לדוגמא ספורט אתגרי – הרחבה ביטוחית המכסה מגוון פעילויות אתגריות כדוגמת רפטינג, ספורט ימי, ספורט חורף, סנפלינג, טיפוס הרים, טרקים, צניחה חופשית ועוד. כל עוד לא מדובר בפעילות שהינה במסגרת תחרות רשמית, אותה פעילות תכוסה במסגרת ביטוח התרמילאים.

גם במקרה שאין תכנון ראשוני מוקדם לסוג זה של פעילות, מומלץ כי פוליסת ביטוח הנסיעות תכלול הרחבה זאת היות ולאחר עזיבתכם את הארץ אין עוד אפשרות לשנות את תנאי הפוליסה, כך שבעצם תגבילו את עצמכם במהלך טיולכם. לכן מומלץ להיות מכוסים מכל הפינות. גם אם בסופו של דבר לא תיטלו חלק בפעילות מעין זו, העיקר שהייתם מכוסים ובוודאי כאשר מדובר בתוספת מחיר זעומה באופן יחסי.

הרחבה ביטוחית נוספת שהכרחית בעיקר לאלו מכם שמתכננים טיולי טרקים הינה איתור, חילוץ והצלה. לא פעם אנו שומעים מקרים אחר ישראלים שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה, מעדו לתהום, נפלו לנקיק נחל, מפולת שלגים וכו'.
במקרים שכאלו חברת הביטוח המבטחת תדאג להוצאת משלחת חיפוש מקצועית שתצא במטרה אחת להשיב אתכם הביתה בשלום, כשאתם בריאים ושלמים. לא תמיד מלאכתם מסתיימת בהצלחה, ולעיתים משלחת החיפוש מגיעה כבר כשמאוחר והמבוטח אינו עוד בחיים או מעלה חרס בחיפושיה ולא מצליחה לאתר את האדם. אך הידיעה עצמה כי אופציה זו קיימת ורלוונטית עבורכם ועבור משפחתכם בעת הצורך מקנה שקט וביטחון נפשי.

חברת הביטוח תחליט להפעיל את משלחת החיפוש מטעמה רק במידה וקיים חשש ממשי לחיי המבוטח, כאשר לכל חברת ביטוח ישנו זמן מינימאלי מבחינתה המצדיק את הוצאת המשלחת. ישנן חברות ביטוח שתוך שבוע מאז נעלמו עקבותיו של המבוטח תוציא משלחת חיפוש ואחרת ייקחו את הזמן ויוציאו רק אחרי כחודש. תקופת זמן שיכולה להתגלות כקריטית בסיכומו של דבר.

לפיכך מומלץ לבדוק את הזמן המינימאלי להוצאת משלחת החיפוש בהתאם למוגדר מראש בפוליסת ביטוח התרמילאים בטרם רכישת הביטוח. נוסף על כך הכרחי לשמור על קשר רציף עם משפחתכם המצויה בארץ בתדירות של כחמישה ימים, בכדי להדליק מיד נורה אדומה, כאשר הקשר נקטע. השאירו את קרובי משפחתכם העתק מפוליסת הביטוח ומספר הטלפון של מוקד החירום של חברת הביטוח בכדי שיוכלו ליצור קשר במיידי במידה ומתגלה חשש לחייכם.

אודות בן רן

בן רן

בן רן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר