על ביטוח אופנוע – סוגים והיכן כדאי לבטח | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


על ביטוח אופנוע – סוגים והיכן כדאי לבטח

פורסם בתאריך 11/14/2011 ע"י neri bennun בקטגוריה ביטוח | צפיות: 2306 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ביטוח אופנוע, ביטוח אופנועים, ביטוח אופנוע מקיף, ביטוח אופנוע צד ג

סוגי ביטוח אופנוע ולמה הם משמשים – ביטוח חובה תחילה


הסוג הראשון ואולי החשוב ביותר מבין כל סוגי ביטוח אופנוע הוא כמובן ביטוח החובה. לא רק משום שהמדובר בביטוח חובה, אשר המדינה מחייבת כל נהג להצטייד בו, אלא גם משום שהוא נועד להבטיח, כי בכל מקרה של תאונה, ללא קשר לאשמתכם בתאונה או אשמתו של אחר, תוכלו לקבל פיצוי מהביטוח.
כיוון שאופנועים הם כלים בהם הרוכב מאוד חשוף, כמעט תמיד בתאונת אופנוע ייגרם נזק גוף לרוכב. נזקי גוף הם נזקים יקרים – ולא רק במובן של הנזק הסופי שיכול להיגרם לרוכב, אלא גם בשל עלות הטיפולים הרפואיים להם נדרשים רוכבים במקרה של תאונה. אפילו צילום רנטגן יכול להיות עניין יקר למדי. ביטוח אופנוע מתחיל בביטוח חובה מתאים.
בעלי הזיכרון הטוב בינינו ודאי זוכרים את מה שיכול היה להיות הסנונית הראשונה של בעיית יוקר המחייה בארץ – והיא מחאת הרוכבים כנגד מחירי הביטוח הגבוהים. מחאת הרוכבים נסתיימה מבלי שהושג הישג משמעותי. ביטוח החובה עודנו יקר למדי, ולכן חשוב במיוחד לבדוק את המחירים בין הצעות שונות. ישנן חברות המציעות ביטוח אופנוע חובה בתעריף מוזל, אולם לעתים הדבר בא על חשבון השתתפות עצמית בסכום גבוה למדי – לעתים יכול סכום זה להגיע גם לכדי 11,000 שקלים חדשים. כך או כך, יש לשקול את ההצעה בהתאם לכך. בדרך כלל בסוג זה של ביטוח המחירים יהיו דומים, כיוון שהם נקבעים לפי דרישות החוק.


ביטוח צד ג'


אופנועים בדרך כלל נמצאים בשימוש של צעירים אשר זהו כלי הרכב שיותר קל להם להחזיק. קטנועים ואופנועים זולים בהרבה מרכב בכל הקשור לטיפולים במוסך, הוצאות על דלק ועוד. מכיוון שכך, בדרך כלל מדובר באוכלוסייה שאיננה עמידה ונמצאת בתחילת דרכה הכלכלית. בשל כך, רוכבי אופנועים, באופן כללי הם פגיעים מבחינה כלכלית. ביטוח אופנוע צד ג' הוא בעצם כמעט בגדר חובה של ממש. כיוון שאופנועים אינם גורמים בדרך כלל נזקים גדולים, ביטוח אופנוע צד ג' איננו יקר מאוד. ביטוח אופנוע כזה יבטיח לכם, כי במידה וכן ייגרם על ידיכם נזק רכוש לצדדים שלישיים כלשהם, תוכלו לפצות אותם על הנזק.
אחרון חביב: ביטוח אופנוע מקיף
ביטוח מקיף הוא ביטוח שנועד לפצות אותנו בכל שאר המקרים בהם נגרם לנו נזק רכוש ואין לנו את מי לתבוע בגינו. מדובר על ביטוח אופנוע למקרה בו, למשל, האופנוע נגנב או אם מישהו הפיל לנו את האופנוע ואיננו יכולים למצוא אותו. כיוון שאופנועים הם כלים פגיעים יחסית וגם קלים יחסית לגניבה, ביטוח אופנוע מקיף יכול לתת לכם שקט נפשי שלא תישארו ללא האופנוע שלכם.
 

אודות neri bennun

null

neri bennun

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר