הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה?

פורסם בתאריך 08/22/2011 ע"י ניתוחים פלסטיים בקטגוריה ניתוחים פלסטיים | צפיות: 1121 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הגדלת חזה, ניתוח להגדלת חזה

הגדלת חזה הינה הליך נחשק מאוד שמאפשר יתרונות רבים. בין אם לגוף רזה, בינוני, מלא או אפילו מלא מאוד, הגדלה של החזה משפרת את הפרופורציות וגורמת לכל גוף להיראות נשי ויפה יותר. השאלה היא, איך לעשות את ההגדלה – בניתוח או בהזרקה? יש מי שיעדיפו בניתוח, יש כאלו שיעדיפו בהזרקה ויש מי שכלל לא יודעת מה ההבדל. למעשה, מדובר בשתי פרוצדורות שונות שלכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. תוצאות הגדלת חזה יצאו יפות בשני המקרים, אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמתלבטים בשאלה באיזו שיטה להגדיל: למשל, הנפח הנדרש או השיקול לכמה זמן מעוניינים שהתוצאות ישמרו. מי שמתלבטת יכולה להיעזר במידע שלהלן כדי להחליט באיזו טכניקה כדאי לה לעשות הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה?

 

הגדלת חזה ע"י ניתוח או הזרקות?
כאמור לכל שיטה יתרונות משלה ובנוסף לכל אחת מהטכניקות – ניתוח או הזרקה – יש אפשרויות שונות ומגוונות. הגדלת חזה בניתוח מאפשרת לבחור בין כמה סוגי שתלים, שנבדלים ביניהם לא רק בגודל אלא גם במבנה, במגע, במידת הבטיחות ובאורך החיים הצפוי. ככלל, שתלים מודרניים מחזיקים כעשר שנים כך שמדובר על טווח זמן ארוך יחסית. כך שכאשר מתלבטים מה עדיף, הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה? כדאי לבדוק את השתלים במרפאה – לגעת, למדוד, להתרשם ולהתאים אישית בעזרת המנתח, בפגישת ייעוץ. לא להסתפק רק במידע כללי על הגדלה בניתוח. כל עוד לא נעשתה התאמה אישית של השתל, אין אפשרות להעריך את התוצאות בהסתמך על הדמיון בלבד. באותה המידה, הגדלת חזה בהזרקה כוללת גם היא כמה אפשרויות – ישנם חומרים מגוונים שניתן להזריק לצורך מילוי או הגדלה של החזה. כל חומר נותן תוצאות אחרות במקצת. ישנם חומרים שמחזיקים מעמד בגוף לטווח זמן של חמש שנים ומעלה, וישנם כאלה שצפויים להספג תוך כמה חודשים עד שנתיים. אז מה עדיף – בניתוח או בהזרקה? הגדלת חזה צריכה להתאים למטופלת, ולכן יש לקחת בחשבון את השאלות הבאות: לכמה זמן אני מעוניינת שההגדלה תחזיק מעמד? אם לעשר שנים, עדיף שתלים או חומר עמיד במיוחד. אם מישהי רוצה לעבור הגדלת חזה אבל לא בטוחה שתרגיש נוח עם החזה החדש, היא תעדיף חומר שנספג בגוף תוך זמן קצר, כלומר הגדלה בהזרקה בחומר ביולוגי או חצי-ביולוגי. שאלה שנייה שעוזרת להכריע בהתלבטות - הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה? – היא השאלה, מה הנפח הרצוי להגדלה. נפחים קטנים מתאימים יותר להזרקה או להליך מזערי יותר שנקרא מילוי. נפחים גדולים מושגים בדרך כלל בעזרת שתלים.

הגדלת חזה והליכים דומים
הגדלת חזה איננה תחליף אמנם להרמת חזה – להיפך, הרבה פעמים הגדלה לחזה נפול רק תחמיר את הצניחה שלו עוד יותר. אבל מי שמעוניינת מלכתחילה לבצע הרמה לחזה יכולה לשלב את ההליך עם הגדלה. זאת כיוון שהרמה גורמת הרבה פעמים לאיבוד נפח מהחזה. במקרים כאלה, הבחירה בין הגדלת חזה בניתוח או בהזרקה? תכלול גם את השיקול של צניחה חוזרת של החזה. באופן כללי, ככל שהנפח גדול יותר כך המשקל על החזה גדל ואיתו הקצב שבו החזה 'צונח'. לכן מי שמעוניינת לשמור על חזה זקוף ולא מחפשת נפחים גדולים במיוחד, יכולה לשקול שתלים קטנים מאוד או הזרקה. ההתלבטות האם בניתוח או בהזרקה? נחסכת גם כאשר מטופלות מעוניינות שלא ישארו סימנים – הזרקות לא משאירות צלקת, בין אם הן נעשות לצורך מילוי קמטים או הגדלת חזה.

אודות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר