קישוטי רכב לחתונה – איך מקשטים רכבים לחתונה בעולם הגדול | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קישוטי רכב לחתונה – איך מקשטים רכבים לחתונה בעולם הגדול

פורסם בתאריך 04/02/2009 ע"י הפונפון קישוט מכונית לחתונה בקטגוריה רכב | צפיות: 2122 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קישוטי רכב לחתונה, קישוט מכוניות לחתונה, קישוט אוטו לחתונה, קישוטי רכב חתונה, קישוט לרכב מפואר, קישוט אוטו, קישוט מכוניות, קישוט אוטו לחתן וכלה, ערכות קישוט לרכב, קישוט רכב מתנה, קישוט רכבים לחתונה, קישוטי רכב לחתן וכלה, קישוט רכב, קישוטי רכב, חתונה

קיימים קישוטים שונים לרכב החתונה. באירופה ובארה"ב מונחים כמו "קישוט בסגנון מזרחי" או "קישוט בסגנון מערבי" אינם זרים בבחירת דוגמא לקישוט רכב. בקישוט לרכב בסגנון מזרחי יוצרים מראה תוסס עם צבעים ופרחים.
מכונית החתונה היא משמעותית מאוד בהיבט של טקס החתונה. בחתונה הודית לדוגמה, הרכב מעוטר בהרבה פרחים טריים הממוקמים בצורת זר נאה בקדמת הרכב. לעיתים משתמשים בבד מרושת עם פרחים או סאטן. צבעי קישוט הרכב מתאימים לעיצוב של מקום החתונה.

 

כיוון שהחתן הוא המחליט הבלבדי הוא יכול לבחור גם בגישה חדשנית יותר בקישוט האוטו לחתונה ולהשתמש בפרחים מלאכותיים, משי, אורגנזה או פרחים מיובשים. יש נטייה כיום להשתמש גם באביזרים אחרים כמו סרטי משי, פתילים צבעוניים, פונפונים, רקמות, רשתות וכדומה.

בקישוט רכב בסגנון מערבי יש העדפה לקשט את האוטו בעיטור לבן ואדום ובבלונים בצורת לב. משתמשים בהרבה סאטן, סרטים צבעוניים, פונפונים, פעמונים ופתיתי ניר ססגוניים.

זוגות רבים אוהבים לציין את שמות הכלה והחתן על מכוניות החתונה שלהם ולהוסיף שילוט כגון: "נשואים טריים" או "זה עתה התחתנו". זוגות רבים אוהבים לקשור בתחתית אוטו החתונה שלהם פעמונים ופחיות מתכת הנגררות על הכביש ומשמיעות רעש המושך תשומת לב בזמן שרכב החתונה המקושט עושה דרכו לאולם.

קישוט המכונית לחתונה הוא אלמנט נוסף בין שלל אביזרים המשמשים כתפאורה לאירוע החתונה. בין אם הזוג מקשט את רכב החתונה שלו בעצמו או נעזר במקשט רכבים מקצועי, רכב חתונה מקושט הפך להיות חלק אינטגרלי ביום החתונה.

שיהיה במזל טוב!
 http://www.haponpon.co.il

אודות הפונפון קישוט מכונית לחתונה

המאמר נכתב ע"י הפונפון: שירותי קישוט רכב לחתונה בבית הלקוח, ייצור ושיווק ערכות קישוט רכב החתונה, קישוט מכוניות מתנה / הפתעה, לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני: 054-4929395 או בקרו באתרנו: http://www.haponpon.co.il . מחפשים קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה ? הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם!

הפונפון קישוט מכונית לחתונה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר