ניתוחים פלסטיים חדשניים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניתוחים פלסטיים חדשניים

פורסם בתאריך 06/26/2011 ע"י ניתוחים פלסטיים בקטגוריה ניתוחים פלסטיים | צפיות: 1193 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניתוחים פלסטיים, ניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים לא פותחים את מהדורת החדשות המרכזית ואפשר היה לחשוב ששום דבר לא משתנה בתחום הזה. למעשה ישנם חידושים רבים מדי שנה ואפשר לשמוע עליהם בתכניות בריאות ובמקורות מידע וחדשות אחרים, שמתמקדים בתחום האסתטיקה, הפלסטיקה והרפואה האסתטית. לא מעט הליכים חדשניים צצים מדי שנה בארצות הברית, אחרים מפותחים בישראל והיום אפשר למצוא היצע ומגוון של חידושים, ניתוחים פלסטיים ותיקים ושיטות מתקדמות לביצוע הליכים מסורתיים. דוגמאות? בהמשך כמובן. אז מי שמחפש את המילה האחרונה בתחום ורוצה לדעת אם יש דרכים חדשניות למתוח את הפנים (למשל, בלי ניתוח), אם אפשר להפטר מקמטים בלי להכניס לגוף חומרים חשודים ואם ניתן להגדיל את החזה בלי צלקות – יש תקווה ובחלק מהמקרים הפיתרון כבר ממש כאן. אז אילו ניתוחים פלסטיים חדשניים הגיעו לישראל?

 

ניתוחים פלסטיים למראה צעיר וזוהר
רוב החידושים בתחום הניתוחים הפלסטיים מגיעים מלוס אנג'לס, שם מרוכזים מרבית הפלסטיקאים המובילים בעולם שעובדים עם הכוכבים של הוליווד. ניתוחים פלסטיים הם חלק בלתי נפרד מהקריירה של כל כוכב וכוכבת הוליוודיים – והפלסטיקאים נדרשים למצוא שיטות טובות, עמידות, בטוחות וטבעיות יותר כל הזמן, שיאפשרו לכוכבים האלה להיראות צעירים וזוהרים גם כשהם עמוק בגיל הזהב. חלק מאותם ניתוחים פלסטיים מוצאים את דרכם לישראל, וחלקם נשארים באזור מולדתם, במרפאות של הוליווד: ישנם הליכים, טכניקות ומיומנויות ששמורות למנתחים הפלסטיים שעובדים עם הכוכבים, וכך נשמר הפער העצום בין עולם הזוהר לבין האנשים הפשוטים. במקביל, ההיצע של ניתוחים פלסטיים בישראל מתחדש מדי שנה הודות לפיתוחים מקומיים, בעיקר טכנולוגיים. אם ארה"ב טובה בלייצר כוכבים, אנחנו טובים בלייצר הייטק – מכשור מתקדם וחדשני. מכשירי לייזר, המסת שומן ועוד מיוצרים בישראל ומיוצאים לעולם כולו, והם משפיעים על חידושים רבים בתחום ניתוחים פלסטיים ואחראים על חלק מהניתוחים וההליכים החדשניים של השנים האחרונות. כך שאנחנו נמצאים במקום טוב מאוד יחסית לעולם ולא מעט מהחידושים והמהפכות בתחום הפלסטיקה עוברים דרך ישראל או כאמור אפילו נולדים כאן. מבחינת מחירים, ניתוחים פלסטיים שרק נכנסו לשוק נוטים להיות יקרים מעט יותר – לעתים קיימת סיבה מוצדקת כגון שימוש בחומרים יקרים ומיובאים או מכשור שעדיין לא נמצאו דרכים זולות לייצר אותו. לעתים מדובר במחירים שנועדו לכסות על ההתמחות היקרה שעבר הפלסטיקאי, כשנסע ללמוד את הטכניקות החדשות. ולעתים ניתוחים פלסטיים חדשים הם יקרים פשוט בגלל שיש מי שיסכים לשלם את המחיר הגבוה כי מדובר בניתוח שהוא בטוח יותר, פשוט יותר, או מבטיח תוצאות איכותיות במיוחד.

ניתוחים פלסטיים חדשניים בישראל
ניתוחים פלסטיים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות הם למשל ניתוח הרמת פנים בעזרת חוטים. מדובר בטכניקה שאינה כוללת חתכים ותפרים, ולעומת זאת מספקת את אותן תוצאות של מתיחת פנים מסורתית שכן כוללת חתכים (שהופכים לצלקות, גם אם הן מוסוות בקו השיער). לכל שיטה חדשנית כזו תמצאו חסידים ומתנגדים – כאלו שיטענו שמדובר בפיתרון אלגנטי הרבה יותר, וכאלה שיגידו, שאין עדיין מספיק נסיון בטווח הארוך. חשוב לזכור ששום ניתוח פלסטי לא מחזיק מעמד לנצח, כך שהטענה הזאת לא ממש רלבנטית. מלבד ניתוחים פלסטיים ישנם גם הליכים חדשניים שאינם ניתוח, כגון הגדלת חזה בזריקה ומילוי קמטים בעזרת שומן עצמי מועשר – פיתוח ישראלי שנחשב פריצת דרך ממש בתחום חומרי המילוי והעיצוב. בנוסף, ישנן שיטות חדשניות לשאיבת שומן, שחלקן נכללות בענף ניתוחים פלסטיים וחלקן בענף הטיפולים האסתטיים.

אודות ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר