רגע לפני שיפוץ- שלל טיפים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רגע לפני שיפוץ- שלל טיפים

פורסם בתאריך 04/21/2011 ע"י קרן אור אור בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 797 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיפוץ, שיפוצים, שיפוץ הבית, שיפוץ הדירה, בניה, ריצוף, פורצלן, אריחים

שיפוץ !

 

רגע לפני שיפוץ, הנה כמה דרכים להקל על עצמכם .

ראשית יש לוודא כי אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לשפץ, מה נשאר במקומו ומה דורש /מחייב שיפוץ.

מיד לאחר שהבנתם לאיזה סוג של שיפוץ אתם נכנסים מומלץ לקחת הצעות מחיר (לפחות שלוש מכל בעל מקצוע) ולהכין תקציב שיפוץ , כך תדאו בוודאות שיש ביכולתכם לעמוד בהוצאות

הכינו לוח זמנים לעבודה וודאו שאתם יודעים כמה זמן לוקח כל שלב בשיפוץ (לשם כך התייעצו עם הקבלן) קחו מקדם ביטחון של שבוע שבועיים (חריגה) בלוח הזמנים (תלוי בגודל השיפוץ).

במידה ויש לכם מעצב/מעצבת הרווחתם! התייעצו עימו על גבי תוכניות השיפוץ , שם סמנו הכל!, תוספות ושינויים.

רגע לפני התחלת השיפוץ וודאו שאתם משפצים קודם כל על הנייר...נשמע מטורף? הנייר סופג הכל! טעויות רצוי שיהיו על הנייר, וכמה שפחות בשטח...אחרת השיפוץ יעלה יותר וחבל...,(במקרה זה המעצב/ת, וקבלני המשנה ישמחו לעזור מתוך הניסיון הרב שיש להם) .

במידה ואין מעצב השתדלו להתייעץ כמה שיותר, השתתפו בפורומים,שאלו שאלות וחפשו טיפים וכתבות באינטרנט ובכל מידע שיעזור לכם להתמודד עם השיפוץ בדרך הקלה ביותר.

במידה ואתם מעוניינים לחסוך בעלויות שיפוץ הבית, אך עדיין לקבל אינפורמציה לגבי תוכניות או עזרה בעיצוב הבית, ניתן למצוא מעצבים ולשלם להם לפי שעת עבודה!

החלטתם לקחת קבלן שיפוצים, אינסטלטור,חשמלאי, או כל בעל מקצוע אחר עשו לעצמכם טובה! לכו לראות עבודות שביצעו, קבלו המלצות, ובקשו אחריות לעבודה שהוא מבצע!

רגע לפני תחילת השיפוץ בקשו מבקבלן טיפים לביצוע השיפוץ, וודאו שאתם מבינים מה הולך להיות, היו שותפים פעילים בשיפוץ.

לעולם אל תתנו את כל הכסף מראש לשיפוץ הבית! עבדו לפי שלבים, סיום שלב א' ותשלום, סיום שלב ב' ותשלום וכן הלאה...השאירו את הכוח בידיכם!

מהרגע שיש בידיכם תוכניות, לוח זמנים ותקציב התחילו להתייעץ עם כולם! עם קבלן השיפוצים ועם בעלי המקצוע הנוספים שיכנסו אליכם הביתה בכל נושא: חשמל , אינסטלציה ,מיזוג אוויר, חימום תת רצפתי, שואב אבק מרכזי,אינסטלציה, חשמל ועוד...

במקרים כאלו תגלו נקודות חשמל, מים,ניקוז ועוד פרטים חשובים שלא העלתם בדעתכם שקיימים בזמן שיפוץ הבית, ולכן מומלץ לדעת על קיומם בשלב התוכניות.

משהבנתם אילו תוספות יש לכם, שבו לתקן את התקציב ולדעת שאתם לא חורגים ממנו.

אם בכל זאת החלטתם ללכת על תהליך שיפוץ לבד (ללא ליווי מעצב/ת) חברות המטבחים , אולמות התצוגה בקרמיקה וכלים סניטרים ,ובקניית חדרי ילדים תקבלו שירות עיצוב למטבח/לחדרי אמבטיה/ולחדרי הילדים ממעצב הבית בחנות ללא תשלום! (מותנה בקנייה).

במקרים אלו עיצוב מטבח בלבד! עיצוב ופריסה של אריחי קרמיקה בלבד! או עיצוב חדר הילדים בלבד,השירות לא כולל עיצוב בכל הבית!

התחלתם את השיפוץ! מזל טוב! עצרו ובידקו את עצמכם בכל שלב, וודאו שאתם מבינים כל שלב בעת הביצוע וודאו שאתם לא חורגים מן התקציב, בכך תהיו בטוחים שאתם בדרך הנכונה.

שיפוץ מוצלח!

מאמר מאת: קרן אור

יועצת לחיסכון בבניה ושיפוצים
 

http://bonim4us.co.il

הרשת החברתית לחיסכון בבניה ושיפוצים

אודות קרן אור אור

קרן אור אור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר