פלדלת - הקונפליקט הברור | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פלדלת - הקונפליקט הברור

פורסם בתאריך 02/09/2011 ע"י לין לוי בקטגוריה בית | צפיות: 1130 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פלדלת

 

 

 

פלדלת-קונפליקט ברור
כולנו מכירים את הדלתות פלדלת הכבדות והבטוחות, ואת הקונפליקט שבבחירת דלת כניסה לביתנו שהינה גם יפה וגם בטוחה.
דלתות הפלדה החלו כדלתות לשימוש מסחרי. דלת פלדה מסחרית היא דלת ברזל שיכולה לעמוד בהעברות כבדות לעיתים תכופות, תוך שמירה על הבניין מאובטח במשך שנים רבות. דלתות אלה היו בשימוש מסחרי, לרבות שימושם של בתי ספר, מבנים תעשייתיים, או מתקני אחסון. דלתות פלדה מתוחמות במסגרות פלדה, אשר יכולות לספק רמה טובה יותר של תמיכה וביטחון מאשר מסגרות עץ.
מהר מאוד נכנסו דלתות הפלדה גם לשוק הצרכנים הפרטיים, כדלתות חיצוניות בבתיהם.

 

דלת פלדה לכניסה
ברור כי פלדלת הינה בטיחותית יותר. אך האם נכון להקריב את העיצוב החיצוני של הבית על מזבח הבטיחות?
המצב כבר אינו כה דיכוטומי כפי שהיה בעבר. עברו הימים בהם דלתות פלדה עטו מראה קליני ותעשייתי. עכשיו דלתות פלדה חזקות ועמידות קיימות גם בגימור אטרקטיבי בשלל אפשרויות. תוכלו לבחור לעבוד עם מרקם עץ, זכוכית, גרגירים, או צבע מבריק.
יתרון נוסף של דלתות פלדה לכניסה הוא שהן אינן נסדקות, מתעוותות או נרקבות. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבפניכם שנים של תחזוקה קלה.

דלתות חוץ
סך הדלתות החיצוניות לבית כוללות בדרך כלל את דלתות הכניסה הקדמית, הדלתות האחוריות, דלתות צרפתיות ליציאה למרפסת, או דלתות הזזה מזכוכית. הדלתות החיצוניות חייבות להיות מסוגלות לעמוד בפני בלאי. דלתות עץ מסורתיות, בשל יכולתן להעביר חום מחד ולבודד מאידך, עדיין פופולאריות, זאת על חשבון החוסן שלהן והעמידות שלהן לאורך זמן. דלתות העץ החיצוניות עלולות להתכווץ בגלל השינויים במזג האוויר. דלתות מתכת עם מסגרות מתכת הן אידיאליות עבור אבטחה. הבריח רווי מנעולים ולא רק מסתמך על מנעול לידית המפתח.
דלתות פלדה עם ליבת קצף פוליאוריטן הן פתרון יעיל עבור בידוד ממזג אוויר קר ושמירה על חום הבית תוך מניעת בריחתו של חום החוצה.

דלתות אחוריות או דלתות מרפסת
בעלי בתים רבים נוטים להרכיב דלת פלדה בכניסה לבית, אך מותירים את הדלת האחורית, או הדלת למרפסת כדלתות מעץ ומזכוכית בלתי ממוגנת. כיוצא מכך, פריצות רבות משתמשות בדיוק בדלתות אלו על מנת לפרוץ לבית ביתר קלות. המרקם של הדלתות אינו מוגן דיו,ף וכן הבריח שלהם קל לפריצה. על כן באזורים בהם ישנן פריצות מרובות, כדאי יהיה לשקול התקנת דלת פלדה גם ביציאות אלו, ולא רק בכניסה לבית.

דלתות מקלט
מיותר לציין שהדלת למקלט שלכם צריכה להיות ממוגנת היטב. לכן במקרה זה כדאי יהיה להשתמש בדלת פלדלת גם בדלת פנימית לבית, ולא חיצונית. אל דאגה, לא תצטרכו להתפשר על דלת כבדה ומכוערת מראה לחדר שישמש אתכם כמקלט במידת הצורך, שכן העיצובים למטרה זו מגוונים לא פחות מאלו שנועדו לדלת הראשית של ביתכם.
 

אודות לין לוי

בברכה, לין.

לין לוי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר