המבורגר וקייטרינג – למי זה מתאים? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


המבורגר וקייטרינג – למי זה מתאים?

פורסם בתאריך 02/01/2011 ע"י מילה מאירוביץ בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 1435 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: המבורגר, קייטרינג

במידה וזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על כך, ייתכן כי השילוב יישמע לכם מוזר ולא אטרקטיבי. אתם צודקים במידה מסוימת, קשה להשתחרר מהחשיבה המסורתית על קייטרינג באירועים – מתאבנים, מנה עיקרית וקינוח, המבורגרים לא נשמעים כמו חלק מהם. אך תתפלאו לגלות כי דווקא מדובר בשילוב מנצח, ורבים שניסו אותו מדברים בשבחו. על מנת לעזור לכם להחליט, נביא סקירה קצרה של היתרונות והחסרונות (אם יש כאלה) של הגשת המבורגרים באירועי קייטרינג.

המבורגר וקייטרינג – בעד ונגד

נתחיל, מן הסתם, במגוון היתרונות של ההמבורגר באירועי קייטרינג. בין אם זו חתונה או בר מצווה, המבורגר יכול לתת לאירוע אמירה שונה ומיוחדת. לא עוד תורי בופה מעייפים, לא עוד קייטרינג משעמם וצפוי. בחירה בהמבורגר כמותה כמו לומר – האירוע שלנו שונה, אנחנו לא רוצים להרשים אתכם עם תבשילים יוצאי דופן, אנחנו רוצים שתיהנו ותרשו לעצמכם להשתחרר קצת. קייטרינג אשר מספק המבורגרונים לאירועים לרוב יעשה זאת במתכונת הבאה – מלצרים ירכיבו את ההמבורגר לפי בחירותיו של כל אורח. זהו יתרון נוסף ובולט – לכל אחד העדפות משלו להמבורגר, במידת עשיית הבשר, בירקות וברטבים, ואפשרות הבחירה מעניקה לכל אורח הזדמנות להחליט בדיוק מה הוא יאכל. היות ולרוב מדובר בהמבורגרים קטנים, זהו גם יתרון משמעותי – ישנם אורחים שאין בכוחם לחסל המבורגר בגודל סטנדרטי, או כאלה המעדיפים לקצץ במאכלים מסוג זה מטעמי דיאטה וכדו'. גודלם הקטן של ההמבורגרונים מאפשר לאורחים לקבוע בדיוק את הכמות בה הם מעוניינים. היתרונות להמבורגר רבים, והחסרונות מעטים וסובייקטיבים. בין החסרונות נזכיר בראש ובראשונה את אופי האירוע – לא כל אירוע מתאים להגשת המבורגר. אם מדובר בחתונה מפוארת אשר משלבת אלמנטים מסורתיים ואדוקים, בחירה בהמבורגרונים תהיה יומרנית ולא מתאימה. אך אם האירוע שלכם חדשני ושונה, ובחרתם את מיטב החידושים בעולם החתונות לדוגמא, הבחירה בהמבורגר תהיה בגדר הברקה גאונית. בנוסף, יש האומרים שהמבורגר אינו משדר רצינות, גם זו קביעה שהיא סובייקטיבית – ההמבורגרונים מסודרים ואופנתיים ועשויים מהחומרים המובחרים ביותר.

לסיכום

הבחירה בהמבורגר עבור אירוע המשלב קייטרינג אינה בהכרח מתאימה לכולם ולכל אירוע, אך זוהי בהחלט אפשרות שכדאי לשקול אותה. אם המאכל האהוב עליכם הוא המבורגר עם קטשופ ומיונז, בשילוב בצל מטוגן או ביצה קשה, היום המושלם לאכול אחד מאלה יהיה יום החתונה שלכם. יום החתונה, או כל אירוע אחר החשוב לכם, הוא יום לעשות בו את מה שאתם אוהבים, לאכול את האוכל שאתם רוצים, ולא לדאוג מה יגידו האורחים – בין אם הם מודים בכך או לא, כולם אוהבים המבורגרים עסיסיים וטריים.

אודות מילה מאירוביץ

מילה

מילה מאירוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר