להנות בחופשה יוקרתית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


להנות בחופשה יוקרתית

פורסם בתאריך 11/23/2010 ע"י יוסי פרל בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 433 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

ענף הצימרים תפס תאוצה בשנים האחרונות והחלו לצוץ בשוק מגוון צימרים יוקרתיים ואחוזות יוקרה מפנקות. כבר לא עוד בקתה פשוטה מעץ עם ג'קוזי קטנטן, צימרים יוקרתיים הם סיפור אחר לגמרי ותופתעו לגלות שבארצנו הקטנטונת מסתתרים להם לא מעט אחוזות יוקרה שכאלה. חופשה בצימר יוקרתי היא חופשה מפנקת במיוחד, נכון המחירים מרקיעי שחקים אבל אם באמת בא לכם להתפנק או שאתם רוצים לפנק מישהו יקר בחוויה בלתי נישכחת לילה או סוף שבוע באחד ממבחר צימרים יוקרתיים שיש לארצנו להציע בהחלט יעשה את העבודה.
קחו למשל את אחוזת יסמין השוכנת בראש פינה היפיפה... האחוזה מציעה 5 סוויטות יוקרה בעיצוב ייחודי ומרהיב, הסוויטות מעוצבות בקפידה והן משקיפות אל נוף ציורי משגע של ראש פינה. כמובן שמלבד הסוויטות מחכה לאורחים בריכה פרטית ומפנקת, ספא ומסביב שקט, שלווה ואווירה אינטימית ורומנטית. בכל אחת מהסוויטות של אחוזת יסמין ישנה ריצפת פרקט המוסיפה למראה היוקרתי של המקום, גופי התוראה שבסוויטות מעוצבות על ידי אמן, הרהיטים מיובאים מאינדונזיה והם עשויים מעץ עתיק אשר שוחזר. כל הציוד והריהוט אשר נימצא בסוויטה באיכות וסטנדרטים גבוהים ביותר מה שיוצר נוחות מושלמת לאורחי המקום. הג'קוזי בסוויטה מאוד גדול וגם המיטה בגודל ענק של 180 מטר על 200 מטר, המצעים של המיטה מפנקים במיוחד, מסך אל סי די גדול ומגוון גדול של סרטים לבחירת האורחים. עוד במקום מכונת אספרסו יוקרתית, מיני בר עם שלל של פינוקים, שוקולדים, פירות העונה, עוגיות ובקבוק יין. לחלק מהסוויטות שבאחוזת יסמין ישנה מרפסת פרטית של הסוויטה שממנה נשקף נוף מדהים ולחלק אחר של הסוויטות ישנה יציאה הישר אל החצר שם ישנה בריכת האחוזה. מסביב לבריכה של האחוזה ישנן מיטות שיזוף וכמובן פינות ישיבה . אורחי האחוזה מוזמנים להתפנק מאחד ממבחר הטיפולים האלטרנטיבים שיש לספא להציע ולהתמסר אל הרוגע בחדר הטיפולים הממוקם בקומת הקרקע של האחוזה. הטיפולים באחזות יסמין ניתנים בידי צוות המטפלים המיומן והמקצועי של המקום, מובטחת לכם חווית רוגע אמיתית! בין מגוון הטיפולים המוצעים במקום: עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, טיפול הוליסטי, ארומתרפיה ועוד... אם אתם רוצים ללכת עד הסוף בעניין הפינוק ניתן להזמין ארוחות שף משובחות ישירות אל החדר ואם לא אתם מוזמנים להנות ממבחר של מסעדות בקרבת המקום המציעות תפריטים שונים.
אחוזת יסמין הינה דוגמא אחת ממני דוגמאות של צימרים יוקרתיים או אחוזות יוקרה שניתן למצוא בעיקר בצפון הארץ אך לא רק... אין ספק שאם אתם חפצים בחופשה יוקרתית ברמה גבוהה ומפנקת ויש בידכם את התקציב הנכון השמיים הם הגבול! מה יכול להיות יותר כיף מלהתפנק בחופשה רומנטית ויוקרתית , צימר המשקיף לנוף משגע, אוכל טוב, הרבה שקט, ג'קוזי מפנק ואווירת שלווה ורוגע מושלמת...
 

אודות יוסי פרל

יוסי פרל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר