סוגי אתרים של בניית אתרים לעסקים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סוגי אתרים של בניית אתרים לעסקים

פורסם בתאריך 11/10/2010 ע"י ווילמה ה בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 776 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בניית אתרים לעסקים, אתר תוכן, אתר תדמית, אתר קטלוג

לא מעט אנשים לא מבינים מה ההבדל בין סוגי האתרים השונים. רב בתי העסק והחברות אשר פונות ומחפשות שירותי בניית אתרים לעסקים מבקשות להקים אתר אך כאשר שואלים אותם על סוג האתר הם מבינים שלא חשבו על זה לעומק.

 

ישנם סוגים רבין, ביניהם אתר תדמית, אתר תוכן, אתר תוכן דינמי ועוד.

 

בניית אתרים לעסקים - אתר תדמית

 

אתר תדמית הוא הסוג הנפוץ ביותר של בניית אתרים לעסקים. סוג זה של אתרים משמש ככרטיסי ביקור עבור בעלי האתר כאשר באתר מוצגים יתרונות החברה, מעלותיה ובידולה מול חברות אחרות בתחום. לעיתים קרובות ניתן למצוא מידע אודות הפירמה, פרטי התקשרות עימה ואף מוצג צוות העובדים עם פירוט תפקידם. אתר זה מתאים לאלה המחפשים את הלקוח ברשת ורוצים לדעת מי הוא, להתרשם ממכתבי לקוחות והמלצות, למצוא את מספר הטלפון או הכתובות וכיוצא באלה.

 

בניית אתרים לעסקים - אתר תוכן

 

אתר תוכן הוא אחד מהסוגים הנפוצים ביותר. בניית אתרים לעסקים המתמקדים בתוכן הם למעשה אתרים המציגים לגולש אינפורמציה ומיעד עבור התחום של הליבה העסקית של בית העסק. לדוגמא אתר של חברת ניקיון תציג מאמרים על התחום, סרטוני דוגמא של טיפים, פורומים המציגים שאלות גולשים ופתרונות וכדומה. אתר תוכן דינמי הוא סוג נוסף שיתרונו הוא התכנים המתעדכנים על בסיס קבוע כך שגורמים לגולש להיכנס שוב ושוב לאתר.

 

בניית אתרים לעסקים – אתר קטלוג

 

אתר קטלוג נפוץ פחות מאשר אתר תדמית או אתר תוכן אבל גם לו יש נוכחות לא מעטה ברשת האינטרנט. מדובר לרב באתר מכירתי אשר משמש כחנות עבור בית העסק ודרכו ניתן לרכוש מוצרים כמו ביגוד, חפיצים (גאדג'טים) ועוד. שיטת התשלום מתבצעת דרך האינטרנט והמוצר מגיע במשלוח עד הבית כך שאין כמעט אינטראקציה בינאישית בין המוכר לקונה, הכול מתבצע בזכות בניית אתרים לעסקים של אתרי קטלוג.

 

ישנם סוגים רבים נוספים של אתרים כמו אתרי בלוגים, או רשתות חברתיות אך קצרה היריעה מכדי לפרט גם אודותיו, אך, המסר החשוב הוא לבדוק את שלל האופציות של מבני אתר שקיימים לפני שפונים אל חברה המתמחה בשירותי בניית אתרים לעסקים כדי שתהיו ממוקדים יותר במטרה ותדעו מה מתאים ומה נכון לעסק שלכם.

אודות ווילמה ה

ווילמה ה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר