חדרי ילדים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


חדרי ילדים

פורסם בתאריך 12/03/2008 ע"י פורטל הרהיטים בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 1331 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חדרי ילדים, עיצוב חדרי ילדים, מיטות ילדים

אם בעבר היינו מלקטים פרטי ריהוט לחדרי ילדים, הרי שהיום הגישה שונה, ומקובל ליצור תפיסת כוללת והרמונית אשר באה לידי ביטוי באמצעות קולקציית ריהוט, טקסטיל ואביזרים המשלימים זה את זה.

רהיטים באותו הסגנון לא חייבים להיות בעלי גוון זהה . אתם יכולים לדוגמא לרכוש מיטה בצבע של מגירות השידה כשגוף השידה הוא בצבע של מגירות המיטה, אתם גם יכולים לבחור רהיטים שעליהם ציורים של חיות שונות ולא בהכרח שבלונה של אותה חיה על כל הרהיטים.

צבעם של הרהיטים בעיצוב חדרי ילדים  רצוי שיהיה מגוון וחי אבל לא צעקני.
גוונים פסטליים נעימים יקרינו שלווה ורוגע ויהפכו את החדר למקום שנעים לישון בו. רצוי להימנע מגוונים כהים אשר משרים אווירה כבדה וקודרת. תוכלו לבחור ציורים עדינים שיעטרו את הרהיטים בחדר הילדים. שימו לב! גירויים ויזואלים רבים מידי יקשו על הילדים להירדם, ובעיקר על תינוקות רכים. ואם בצבעים עסקינן חשוב מאד שהצבעים שבהם ייצבעו הרהיטים יהיו נטולי עופרת ולא רעילים.

ומה בנוגע לארונות בחדרי הילדים? ובכן, כאשר באים לבחור ארון לחדר ילדים יש להתחשב לפני הכל באופי החפצים שתרצו לאחסן בו. יש הבדל גדול בין ארון לצעצועים, ארון לבגדי תינוקות, לספרים וכדומה. חלוקת המדפים בארון תהיה כזו: אם מדובר בבגדים של ילדים ותינוקות מומלץ שהמרווח בין המדפים יהיה יחסית קטן - בסביבות 30 ס"מ - זאת מכיוון שבגדי הילדים הם קטנים וכשעורמים אותם לגובה הם עלולים ליפול לצדדים. בנוסף, רצוי שרוחב המדפים יהיה כ-50-60 ס"מ (רחב יחסית) כך שתוכלו להניח שתי ערימות בגדים בכל מדף ואפילו ארבע אם בוחרים לשים בגדים גם בחלק האחורי של המדף. כדאי שבחלק התחתון של הארון תהיינה מגירות נוחות לאחסון. מומלץ להזמין את פנים המגירות, כולל התחתית, מעץ סנדוויץ'' המצופה פורמייקה כדישהמגירות יעמדו בעומס ויחזיקו מעמד לאורך זמן וכדי שיהיה קל לנקותן מבפנים.

כיום קיימת כמעט בכל חדר ילדים גם טלוויזיה, כדאי להיערך לכך ולשלב המערכת הארונות בחדר תאים פתוחים. בחדרי ילדים בהם קיימת נישה מיוחדת לארון, לא חייבים לנצל את כל המרחב שלה, אלא ניתן שלב בצמוד לארון גם כוורות או מדפים. את הארון לא צריך להחליף לעיתים קרובות ובעזרת צביעתו והחלפת הידיות תוכלו לשוות לארון מראה חדש.

נעבור לשולחן הכתיבה, כשבוחרים שולחן כתיבה לחדר הילדים יש להתחשב בגודל החדר ולא לבחור שולחן גדול מדי. זה נכון כפליים אם מניחים על השולחן מחשב בעל מסך דק. מומלץ שלשולחן ,תהיינה מגירות עליונות ו/או שידה בצד ( מקום טוב לאחסון מחברות ספרים וחוברות)
אם ברצונכם להכניס מחשב לחדר, כדאי לתכנן את השולחן עם מדף מקלדת נשלף ובכך לחסוך בשטח השולחן.מעל שולחן הכתיבה רצוי להתקין מדפים או כוורות, שימו לב שהפינה הזו לא תראה עמוסה מידי. תוכלו לרכוש יחידת "בלגנה" שניתן להניח על השולחן או לתלות מעליו. זוהי יחידה שלמגירות קטנות ותאים פתוחים המשמשת לאיסוף הפיצ''יפקעס .

על הכוורת להיות מתוכננת באופן כזה שתתאים לטווח ארוך ושתתן מענה למגוון רחב שלצרכים. מומלץ שתאי הכוורת יהיו רחבים ובעומק של כ 40 ס"מ . זכרו כי שולחן הכתיבה צריך להיות מחורר לצורך התקנת אינסטלציה של חוטי חשמל וטלפון.

שימו לב: אסור שהכוורת תהיה תלויה מעל מיטות ילדים מחשש להתמוטטות.
 

אודות פורטל הרהיטים

פורטל הרהיטים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר